Martijn van Cooten

Geweldige service

Onlangs heb ik een trouwpak gekocht en een aantal jacquets gehuurd. Het passen, vermaken, zelfs voor een grotere groep was tot in de puntjes verzorgd. Een winkel waar men blog echt aandacht voor... Onlangs heb ik een trouwpak gekocht en een aantal jacquets gehuurd. Het passen, vermaken, zelfs voor een grotere groep was tot in de puntjes verzorgd. Een winkel waar men blog echt aandacht voor de klant heeft. Het personeel heeft passie voor het vak en dat merk je. Ze hebben plezier in hun werk en zijn zeer professioneel.

Bob

Service zoals je het wilt hebben!

Last minute besloot ik om toch voor een bijzonder bruidegomsoutfit te gaan i.p.v. het standaardpak. Een belletje naar Arie en ik kon op dezelfde dag nog terecht voor een afspraak. Met nog 4 weken... Last minute besloot ik om toch voor een bijzonder bruidegomsoutfit te gaan i.p.v. het standaardpak. Een belletje naar Arie en ik kon op dezelfde dag nog terecht voor een afspraak. Met nog 4 weken tot de bruiloft had ik me enige zorgen moeten maken, maar door de wijze waarop ik geholpen ben weet ik dat ik een bijzonder pak heb voor onze grote dag, en dat Black Tie (voor mij: Arie) geweldige service biedt om haar kwaliteit te borgen. Complimenten!

Alex

Geweldige service!

Ik heb bij Black Tie geweest voor een maatpak voor mijn bruiloft. De service was uitstekend het pak werd op maat gemaakt en Hans nam de tijd voor de keuze en hielp zelfs met het aantrekken van het... Ik heb bij Black Tie geweest voor een maatpak voor mijn bruiloft. De service was uitstekend het pak werd op maat gemaakt en Hans nam de tijd voor de keuze en hielp zelfs met het aantrekken van het pak. Black Tie was de eerste pakkenzaak welke ik had bezocht en was meteen verliefd.

Prima!

Goede snelle service. Verzenden gratis vanaf €75,- een beetje ''ouderwets'' en op de site valt de verzendtijd lastig te polsen, maar dat was keurig één dag.

Hussein

Top

Blacktie heeft het goed voor mekaar. Op tijd alles binnen en afgemeten, past perfect.

Good job echt!!

H. Brouwer

Service bestaat nog

Black tie is de zaak om gelegenheidskleding te huren. Wij hadden een kostuum voor onze zoon nodig voor zijn gala. Hij is van top tot teen gekleed door black tie. Er wordt de tijd genomen om te... Black tie is de zaak om gelegenheidskleding te huren. Wij hadden een kostuum voor onze zoon nodig voor zijn gala. Hij is van top tot teen gekleed door black tie. Er wordt de tijd genomen om te kijken wat onze zoon het beste past. kleding wordt op maat gemaakt. Service is uitstekend, de klant is koning. Volgens afspraak geleverd. prijs/kwaliteit is goed. Op naar de volgende gelegenheid

Gemma van der Staak

Super

Wat een geweldige servise, heb heel veel winkels gehad en gezocht maar zoals hier werd ik nergens behandeld. Ik weet zeker dat ik zal schitteren op mijn Gala avond A.S. Woensdag. Dank je wel Hans... Wat een geweldige servise, heb heel veel winkels gehad en gezocht maar zoals hier werd ik nergens behandeld. Ik weet zeker dat ik zal schitteren op mijn Gala avond A.S. Woensdag. Dank je wel Hans Meeuwis

Kopen Maatpak voor Bruiloft

Goede service bij het kopen van een maatpak voor de bruiloft. Groot vakmanschap en goede kwaliteit stof. Vandaag pak opgehaald en gepast. Perfecte pasvorm. Aanrader!

Zakelijk kostuum

Goed geholpen bij aankoop van 2 zakelijke kostuums. Vriendelijke benadering en zeer tevreden over pakken!