Angelique

Echt zoals het hoort én iets meer...

Echt een stijlvolle "ouderwetse" winkel met goede service, kundig en bijzonder aardige medewerkers. Daarbij grote keuze in smokings, kostuums, etc.
Vanuit Weert een klant erbij!
Vanuit Weert een klant erbij!

Mede dankzij jullie zal het 1e Gala van mijn zoon een succes worden!

Walter Seib

Super service en vakmanschap

Wij komen al jaren bij Hans van Black Tie. Rijden zelfs uit Soest naar Den Bosch voor pakken en overhemden op maat. Een uitstekende en persoonlijke service. Niets is teveel! Zelfs wordt het vermaken... Wij komen al jaren bij Hans van Black Tie. Rijden zelfs uit Soest naar Den Bosch voor pakken en overhemden op maat. Een uitstekende en persoonlijke service. Niets is teveel! Zelfs wordt het vermaken zo mogelijk dezelfde dag geregeld. Ga zo door!

Klusbedrijf E.Bressers

Top zaak! Klant vriendelijk! Keuze is reuze voor een nette prijs!????

Kwam binne en werd meten goed begeleid zeer vriendelijk en kwam zo meteen tot mijn besluit super tevreden!! en lekkeren koffie????

Smokingknoop

Ik had gebeld met de vraag wanneer er geleverd kon worden. De vriendelijke man aan de lijn vertelde mij dat als ik de bestelling direct via Internet zou doen de bestelling over een kwartier met de... Ik had gebeld met de vraag wanneer er geleverd kon worden. De vriendelijke man aan de lijn vertelde mij dat als ik de bestelling direct via Internet zou doen de bestelling over een kwartier met de post mee kon. Een dag later kwam het pakketje binnen. Perfect.

Willem-Mathijs van der Aa

Trouwpak

Super geholpen met het uitzoeken van mijn trouwpak. Alle tijd werd er genomen om de verschillende pakken te passen en uiteindelijk het perfecte pak te vinden. Het pak is helemaal op maat gemaakt en... Super geholpen met het uitzoeken van mijn trouwpak. Alle tijd werd er genomen om de verschillende pakken te passen en uiteindelijk het perfecte pak te vinden. Het pak is helemaal op maat gemaakt en zat perfect.

Professioneel en klantvriendelijk

Uitstekende service en advies. Verzending van artijkelen is uistekend.

Robert

Zeer goed geholpen aan onze trouwpakken

Nadat we bij een aantal andere zaken waren geweest waar we op zich wel prima werden geholpen, kwamen we bij Black tie. Door ons uitgebreid van advies te voorzien en verschillende pakken en stijlen... Nadat we bij een aantal andere zaken waren geweest waar we op zich wel prima werden geholpen, kwamen we bij Black tie. Door ons uitgebreid van advies te voorzien en verschillende pakken en stijlen te laten passen, kwamen we door deskundige hulp vrij snel tot een perfect pak voor onze bruiloft. Zeker een aanrader voor mensen die een perfect pak zoeken en deskundige hulp waarderen.

Leo de Klijn AdCura uitvaartverzorging

Aanschaf Jaquet

Na een prettig ontvangst met koffie samen met de adviseur de mogelijkheden doorgenomen.
ik had het geluk dat mijn maat op een paar kleine veranderingen in huis was.
In plaats van de 6...
ik had het geluk dat mijn maat op een paar kleine veranderingen in huis was.
In plaats van de 6 weken wachten binnen 3 uur gekleed de winkel uit. top service.
we komen zeker nog een keer terug voor de maatpakken.

Yassir Azza

Zeer tevreden

Absolute aanrader; zeer klantvriendelijk, professioneel, vlot en eerlijk. Voelde me erg welkom in de zaak, heb er dan ook een nieuw vast adres voor mijn kostuums bij.

Gerwin

Goede service

Een fijne winkel met oog voor persoonlijke aandacht.
Het personeel is voorkomend en beleeft.
Bij binnenkomst gelijk hartelijk ontvangen.

Tijdens het passen is er heerst er...
Een fijne winkel met oog voor persoonlijke aandacht.
Het personeel is voorkomend en beleeft.
Bij binnenkomst gelijk hartelijk ontvangen.

Tijdens het passen is er heerst er een ongedwongen sfeer, en alles is mogelijk.
Eventuele levertijden worden duidelijk gecommuniceerd.

Kortom een uitmuntende zaak.