Wilfred

In een ver verleden heb ik hier eens een smoking gehuurd, de manier waarop ik toen geholpen ben was top. Afgelopen september ben ik getrouwd en uiteraard hoort daar een mooi pak bij, wetende dat ik... In een ver verleden heb ik hier eens een smoking gehuurd, de manier waarop ik toen geholpen ben was top. Afgelopen september ben ik getrouwd en uiteraard hoort daar een mooi pak bij, wetende dat ik bij Black Tie 5 jaar geleden goed geholpen was wilde ik hen zeker niet passeren.
Wij komen uit de buurt van Nijmegen dus moesten er wel een stukje voor rijden, maar dat was zeker de moeite waard, na eerst telefonisch een afspraak gemaakt te hebben, ontving Hans ons met alle egards en nam uitgebreid de tijd voor ons.
Uiteraard wilde ik iets wat niet direct leverbaar was en in Italië op maat gemaakt moest worden, dit heeft Hans perfect verzorgd.
Daar waar andere winkels zeiden dat het pak niet leverbaar was, gaf Hans direct aan dat hij ervoor kon zorgen dat ik het pak precies kon krijgen zoals ik dat zelf zou willen. Het pak week op verschillende punten af van het origineel maar dat was geen probleem. Ook bij binnenkomst en het doormeten was niks teveel gevraagd, uiteindelijk zat mijn pak precies zoals ik het altijd voor ogen had, superstrak en mooi aangesloten!

Erg klantvriendelijk, luisteren naar de wensen van de klant en zeer meedenkend.

Henne

Wat een fijne zaak! Dankzij de ruime keuze, rust en expertise van Blacktie heb ik voor de mooiste dag van mijn leven een prachtige smoking gekocht en jacquet gehuurd. 5 sterren!

Ruime keuze, rust en expertise

Jetze Schaafsma

Hans was onze kleermaker voor het trouwpak van de bruidegom. Hij vervulde die taak op een persoonlijke manier, nam de tijd, en kreeg het voorelkaar ons de perfecte stof voor te stellen. Deze vondst... Hans was onze kleermaker voor het trouwpak van de bruidegom. Hij vervulde die taak op een persoonlijke manier, nam de tijd, en kreeg het voorelkaar ons de perfecte stof voor te stellen. Deze vondst maakte, naast tal van andere details, het verschil tussen een net maatpak, dat je ongetwijfeld overal kunt vinden, en een prachtig trouwpak.

Voor iemand die weliswaar af en toe pakken draagt, maar geen duidelijk beeld heeft hoe zijn trouwpak eruit moet komen te zien, is

Persoonlijke benadering, vakmanschap, meedenken, veel mogelijkheden qua stoffen/details/afwerking.

I. Coppens

Deze maand ben ik ben ik getrouwd in een op maat gemaakt Tziacco/Wilvorst trouwkostuum van Black tie met wat persoonlijke aanpassingen. Ik wilde wat anders dan het 13-in-een-dozijn-aanbod van de... Deze maand ben ik ben ik getrouwd in een op maat gemaakt Tziacco/Wilvorst trouwkostuum van Black tie met wat persoonlijke aanpassingen. Ik wilde wat anders dan het 13-in-een-dozijn-aanbod van de andere zaken waar ik mezelf daarvoor georiënteerd heb. Bij Black-tie was de keus er meer dan zat. Dat alleen was al de moeite waard om meerdere keren vanuit Nijmegen naar Den Bosch te komen.
Met de begeleiding door en het vakkundig oog van het personeel (voornamelijk Hans) kan ik wel zeggen dat ik meer dan geslaagd ben! Het is een uniek en uitgesproken kostuum geworden dat toch z'n elegantie behoudt.
Mijn kostuum was perfect in balans met de bruidsjurk van mijn vrouw, zonder dat Hans haar jurk ooit gezien heeft. Zo overstemde ik haar niet maar speelde ik zelf ook zeker geen tweede viool.
Een goed trouwkostuum draagt bij aan de complete ervaring van de dag. En daarvoor durf ik iedereen naar Black tie te sturen.

-zeer veel keus in kleding (ook voor wat minder voorkomende stijlen) -vakkundig en aandachtig personeel (ze staan open voor persoonlijke wensen en geven daar opties & goede tips voor)
-zeer veel keus in kleding (ook voor wat minder voorkomende stijlen)
-ruime openingstijden en keuze voor een afspraak
-goede prijs-kwaliteitverhouding

Adrie

Bruiloft zoon

Als moeder van de bruidegom had ik de taak om kleding te regelen voor onze zoon zijn bruiloft. Hij en zijn aanstaande vrouw wonen in Singapore. Wij hebben jaquets en smokings gehuurd bij Black tie... Als moeder van de bruidegom had ik de taak om kleding te regelen voor onze zoon zijn bruiloft. Hij en zijn aanstaande vrouw wonen in Singapore. Wij hebben jaquets en smokings gehuurd bij Black tie voor zijn hele vrienden groep en getuigen. In verschillende groepen zijn wij gaan passen wat al een heel gezellig sfeertje had. Het meedenken en de service van Black tie was geweldig. Alles was prima geregeld, verschillende maten broek ,vest of jas was geen enkel bezwaar.
Iedereen zag er geweldig uit! Wij zijn erg blij en tevreden over jullie.

Bedankt

Hennieko

Bij Meeuwis is de keuze, de service en de klantvriendelijkheid REUZE!!

Ik moeder van de bruidegom heb ervaren dat Meeuwis Black tie uitermate service gericht is, men neemt de tijd voor de klant, denkt mee, en wat niet onbelangrijk is, de keuze is reuze!!

Remco van Beek

Toscaanse bruiloft Remco 10.06.2016

Ik kwam bij Black tie terecht omdat ik een trouwkostuum op het oog had van een Italiaans design merk. Bij hun was de beste keuze en de webside zag er het meest gebruikers / klant vriendelijks... Ik kwam bij Black tie terecht omdat ik een trouwkostuum op het oog had van een Italiaans design merk. Bij hun was de beste keuze en de webside zag er het meest gebruikers / klant vriendelijks uit.
Ik ben vanaf het moment van binnenkomst zeer professioneel geholpen door Arie, die mij eerst het pak aangaf waarop mijn eerste keuze viel. vanaf die basis zeer we door gegaan met passen. En bij outfit 3 was het raak met een aantal persoonlijke aanpassingen en met een gillette van een andere outfit.
Bij de eerste pas al aangegeven dat ik andere knopen op het jasje wilde ( zodat er 1 lijn in zat met het gilletje ) en ik wilde nog een persoonlijke touch aan de binnenkant van het jasje ( de voornamen van ons beide met de trouwdatum erbij ).
De juiste maat broek zou besteld worden in Italië , en bij binnenkomst zou ik gebeld worden voor de laatste pas en zou de broek op maat gemaakt worden ( dus de vraag of ik in de ochtend kon, zodat de naaisters tijd hadden om de broek aan te passen ).
Zo afgesproken, maar omdat de datum dichter bijkwam en de bruiloft in het buitenland zou zijn ( en weg 2 weken voor de trouwdatum al vertrokken naar Italië ) begon ik m te knijpen, maar ik kreeg na het sturen van mijn e-mail aan black-tie binnen de 24 uur response dat ik mij niet druk hoefde te maken. En ruim een week voordat de levering zou zijn kreeg ik het verlossende telefoontje dat alles gearriveerd was en of we de afspraak konden inplannen.
De laatste zaterdag voor vertrek naar Den Bosch gegaan voor de final pas, van de broek de laatste spelden gezet en even de complete outfit aan ( stond helemaal geweldig, ook met de schoenen keuze (deze komen dan niet bij hun vandaan maar zijn handgemaakte schoenen uit Haarlem)). Alleen viel mijn oog op de binnenkant van het jasje en zag dat daar niet de tekst stond, ik kreeg gelijk duizend maal excuses en er werd zelfs voorgesteld dat ze het deze week in orde zouden brengen en het jasje naar Haarlem kwamen brengen omdat ik zelf geen mogelijkheid meer had om het jasje op te halen.
Na een goede lunch op de heerlijke terrassen van Den Bosch zijn we terug gegaan om de broek aan de laatste pas te doen en de kleding die gereed was (op de jas na) op te halen en mee te nemen........tot mijn grote verbazing hadden ze het klaar gespeeld met hun leverancier dat de gewenste tekst voor in de binnenkant van het jasje gereed was en al in het jasje was genaaid.
Ik zeg een dikke goed voor de service van dit bedrijf in al z'n facetten.
We hebben een fantastische trouwdag gehad en heb mij kip lekker gevoeld in mijn trouw kostuum, mijn vrouw was er ondersteboven van, van alle details.
Dank

Gideon

Uitstekend geholpen met mooi resultaat

Ik ben door Black Tie uitstekend geholpen en kreeg alle tijd en ruimte om een pak voor mijn bruiloft uit te kiezen. Het personeel is deskundig en wist al snel welk pak bij mij het beste zou passen.... Ik ben door Black Tie uitstekend geholpen en kreeg alle tijd en ruimte om een pak voor mijn bruiloft uit te kiezen. Het personeel is deskundig en wist al snel welk pak bij mij het beste zou passen. Zeer tevreden en aanrader voor iedere bruidegom!

D.Bijleveld

Beoordeling naar aanschaf maatpak

mooie winkel
vakkundig personeel
kortom prima zaak voor je maatpak

Perry van de Griendt

Uitstekend!

Bijzonder aardig mensen die mij hebben geholpen om het perfecte pak samen te stellen, uitstekende service, niks is teveel gevraagd! 100% zeker een aanrader om daar je pak te halen!