Familie van den Akker

Wij hebben voor een gala een smoking en galajurk gehuurd bij Black Tie. De expertise en vriendelijkheid van de mensen die ons geholpen hebben valt direct op. Verder was de kleding welke we gehuurd... Wij hebben voor een gala een smoking en galajurk gehuurd bij Black Tie. De expertise en vriendelijkheid van de mensen die ons geholpen hebben valt direct op. Verder was de kleding welke we gehuurd hebben prima op maat en goed van kwaliteit. Een echte aanrader indien u een gala heeft maar zelf niet de juiste kleding in de kast heeft hangen.
Familie van den Akker

Vriendelijkheid van het personeel.

Mooie kleding van hoge kwaliteit

Zeer competente en vriendelijke medewerkers.

Angelique Verbrugge

In één woord fantastisch!!! Wij zijn super goed geholpen door Arie. Mijn vriend wilde iets aparts, classy maar toch artistiek, en dat is helemaal gelukt! Eigenlijk vanaf t plaatje wat we lieten zien... In één woord fantastisch!!! Wij zijn super goed geholpen door Arie. Mijn vriend wilde iets aparts, classy maar toch artistiek, en dat is helemaal gelukt! Eigenlijk vanaf t plaatje wat we lieten zien zat Arie meteen bij 't eerste wat mijn vriend aantrok al goed in de buurt en uiteindelijk na ons een beetje aangehoord te hebben kwam hij meteen met de "winner". Wij hadden echt niet de hoop te vinden wat we voor ogen hadden aangezien het een aparte combi is maar we zijn nog beter geslaagd dan we hadden durven dromen. Ik ben fan van deze zaak en zal iedereen er naartoe sturen die iets moois en chique's wil, ritje zeker waard!!!

Vakmanschap, service,kwaliteit, ruim de tijd voor je genomen, prettige sfeer!

Pepijn

Goed advies en mooi assortiment

Goed advies en kundig personeel.

Geweldig geholpen door Arie. Vakmanschap ten top!
De bruidegom kreeg op zijn trouwdag, net als de bruid, diverse complimenten voor zijn prachtige trouwpak.

T. Brouwer

Zeer aangenaam en professioneel geholpen.

Know how van laatste trends en goed en gepast advies.
Klasse op en top voor een eerlijke prijs

Koorosh

Top winkel

Aandacht voor details en zeer professionale mensen

Pjotr Hartmans

Ik heb hier m'n trouwpak gekocht en ben echt super tevrede met de service.
Ik heb hier m'n trouwpak gekocht en ben echt super tevrede met de service.
Vanaf de eerste keer dat ik binnen liep werd ik al geweldig geholpen er werd heel goed geluisterd naar wat ik wilde en hij dacht mee.
In alle rust hebben we besloten wat het ging worden er werd echt overal aan gedacht zelfs m'n naam en de datum in m'n pak laten borduren. Met de eerste keer doorpassen werd er echt met vakmanschap gekeken naar hoe ze het pak nog beter passend zouden krijgen. Bij het afpassen zat het pak als gegoten. Ik ben heel erg blij met het eindresultaat en de enorm goeie service. Mede dankzij blacktie word het de mooiste dag van m'n leven

Vakmanschap, meedenkend, professioneel

Fijn bedrijf war men goed luisterd naartoe de klant en met ook voor detail .

Ruime keuze
Genoeg personeel.
zelf op maat maken

Don en Ralf

Het is alweer 9 maanden geleden dat we voor de eerste keer bij Black tie binnen kwamen lopen.
Al snel waren we verkocht aan een pak wat tentoon hing aan een paspop. Hans Vroeg of hij ons kon helpen en al snel maakte wij onze wensen kenbaar. Vele pakken werden geshowd, maar onze keuze was eigenlijk al gemaakt. Hans heeft vakkundig de maten op genomen en alles doorgesproken. Al snel kwam het op onze grote dag ter sprake en vertelde dat we Black tie als dresscode hadden. Vele gasten van ons zijn in de winkel geweest om smokings en gala jurken te huren of te kopen. een vakkundig team van meerdere mensen hebben onze gasten een ervaring van hun leven gegeven. Mensen in allerlei maten van klein tot heel groot, zowel in lengte en breedte gingen tevreden de deur uit en hebben gestraald op onze dag. Wij danken dan ook Hans en zijn team voor hun toewijding, professionaliteit en hun vakkundig advies want ook als je iets niet staat durfden ze dit zeggen. Zodat een ieder vol zelfvertrouwen en stralend de winkel uitloopt

Kernwoorden:
een warm welkom