Ik heb een Harris Tweed overjas op maat laten maken. Daarbij ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen door Dhr. Meeuwis. Duidelijke uitleg en rustig alle mogelijkheden en wensen doorgesproken,... Ik heb een Harris Tweed overjas op maat laten maken. Daarbij ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen door Dhr. Meeuwis. Duidelijke uitleg en rustig alle mogelijkheden en wensen doorgesproken, ondanks dat ik zonder afspraak was langs gegaan. De jas werd door externe omstandigheden helaas later geleverd maar Dhr. Meeuwis heeft er alles aan gedaan deze verlate levertijd zo kort mogelijk te laten duren. De jas is helemaal naar wens, precies zoals ik hem wilde.

Zeer goede service en erg prettig contact.

hans kruit

Harris tweed colbert besteld via de webshop. Op de derde dag in huis, degelijk verpakt in kartonnen doos met luxe transporthoes bijgesloten (kostenloos). Colbert te klein, daarom zekerheidshalve... Harris tweed colbert besteld via de webshop. Op de derde dag in huis, degelijk verpakt in kartonnen doos met luxe transporthoes bijgesloten (kostenloos). Colbert te klein, daarom zekerheidshalve naar de winkel in Den Bosch en daar prima gadviseerd en geholpen, colbert teruggenomen en nieuw colbert uitgezocht. Ook maar direkt bijpassende schoenen gekocht. Goede winkel trouwens, overzichtelijk, ruim en rustig. De mensen zijn eerlijk en vakkundig. Kortom een prima ervaring. Voor mijn kledingstijl (Engels klassiek) ga ik niet meer naar iets anders.

Vakkundig, snelle en goede service. Ruim assortiment.

John de Mol

Netjes en goed geholpen, alles hing netjes op de afgesproken tijd klaar.

Persoonlijke aandacht en advies.

JIM R

Mijn rokkostuum was perfect: goede kwaliteit en deskundig op maat gemaakt.
Mooie winkel.

Deskundige en snelle hulp

De website geeft een goede indruk.
Persoonlijke service in de winkel, goed gemeten bij aanpassingen, perfecte pasvorm bij aflevering.

Zie boven.

Anja Beukman

We zijn erg klantvriendelijk ontvangen en geholpen. De jurken zijn mooi en van goede kwaliteit. De huurprijzen liggen iets hoger dan bij andere winkels waar wij waren maar dit hogere bedrag hebben... We zijn erg klantvriendelijk ontvangen en geholpen. De jurken zijn mooi en van goede kwaliteit. De huurprijzen liggen iets hoger dan bij andere winkels waar wij waren maar dit hogere bedrag hebben we graag betaald. De jurk was de prijs meer dan waard.

Mooie kwaliteit jurk
Goede service

Pfeifer

Super service. Goede afspraken en een mooi schoon pak

Klantvriendelijk,kostuum perfect op maat.

Erwin van der Lee

Vlotte service en mooie kleding.

Vlotte service en mooie kleding.

Dorien

Wij waren op zoek naar een smoking en avondjurk en kwamen terecht bij Black Tie. Wat een mooie winkel met deskundig personeel. We werden erg vriendelijk en goed geholpen. Service en deskundigheid... Wij waren op zoek naar een smoking en avondjurk en kwamen terecht bij Black Tie. Wat een mooie winkel met deskundig personeel. We werden erg vriendelijk en goed geholpen. Service en deskundigheid zijn uitstekend te noemen. Hier is de klant nog echt koning, daar zouden veel winkeliers nog wat van kunnen leren!

Vriendelijk, meedenkend, servicegericht, vakbekwaam

Familie Boers

Zeer mooie zaak, erg ruim assortiment, erg vriendelijk , vakkundig geholpen. Kortom, alle lof!

Zie boven. Men deed alle moeite om de klant er zo perfect mogelijk uit te laten zien. Ook werden wij erg op ons gemak gesteld ; het is namelijk geen alledaagse bezigheid.