Youssef Boultam

Kwaliteit & de beste service!

Alles.

Kaj

Onlangs mijn trouwpak gekocht bij Black Tie. Arie heeft me uitstekend geholpen met het uitzoeken van de beste outfit. Vriendelijk, geduldig en professioneel. Er werd netjes de tijd voor me genomen... Onlangs mijn trouwpak gekocht bij Black Tie. Arie heeft me uitstekend geholpen met het uitzoeken van de beste outfit. Vriendelijk, geduldig en professioneel. Er werd netjes de tijd voor me genomen en heb goed advies gekregen. Niet alleen bij het uitzoeken van het kostuum, maar ook bij het vermaken en de 'tweede pas' was de service top. Meer dan voldoende keuze en goede kwaliteit.

Goede service, ruime keuze, vriendelijkheid

Bram Wisselink

Online tegen een mooie Harris Tweed jas aangelopen en deze was in korte tijd vanuit het Verenigd Koninkrijk keurig netjes thuis bezorgd. Toen deze een maat te groot bleek, was een kort bericht... Online tegen een mooie Harris Tweed jas aangelopen en deze was in korte tijd vanuit het Verenigd Koninkrijk keurig netjes thuis bezorgd. Toen deze een maat te groot bleek, was een kort bericht genoeg. Ook werd ik meteen uitgenodigt om de jas op mijn afmetingen te laten innemen. In de winkel zeer goed ontvangen en van zeer kundig en bruikbaar advies voorzien. Uitstekende service en zeer vriendelijk geholpen. Dit is één herenkleding zaak zoals er nog maar weinig in Nederland zijn en zeker de moeite om voor naar Den Bosch te komen!

Advies met aandacht

Bertrand

Simply perfect

Professionaliteit - Competent

H. Veenstra

Uitstekend.

Zeer goede service. Men neemt alle tijd voor de klant.
Zeer groot assortiment. Je zult hier niet de deur uitgaan voordat je kleding perfect past.

Bernd

Met veel plezier heb ik mijn jacquet bij jullie gekocht en ik zal deze ook met heel veel plezier gaan dragen op de grote dag!
Heel erg bedankt voor de uitstekende hulp en ik hoop dat mijn...
Heel erg bedankt voor de uitstekende hulp en ik hoop dat mijn beoordeling goed van pas komt. De foto's komen vanzelf jullie kant op.

Fijne service en zeer klantgericht. Er wordt echt meegedacht in alle wensen en mogelijkheden.

Abdellah

Als buitenlander moet je hier niet zijn. Totaal niet open om mee te denken in mogelijkheden. Heb 10 minuten moeten wachten omdat meneer bezig was met het rechtzetten van de poppen en vervolgens zei... Als buitenlander moet je hier niet zijn. Totaal niet open om mee te denken in mogelijkheden. Heb 10 minuten moeten wachten omdat meneer bezig was met het rechtzetten van de poppen en vervolgens zei dat hij “nu” pas tijd voor me heeft terwijl we een afspraak op een bepaalde tijd harde .Nogal bekakte personeel. Zet hier nooit meer een voet in de winkel gwn bah!!!

Als je netjes geholpen wordt waarschijnlijk veel keus

Reactie Black tie:

Beste Abdella, het spijt ons zeer als u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel. Wij zouden graag met u hierover in contact komen. Daar wij ons zelf totaal niet herkennen... Beste Abdella, het spijt ons zeer als u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel. Wij zouden graag met u hierover in contact komen. Daar wij ons zelf totaal niet herkennen hierin. Wij hebben klantgerichtheid juist enorm hoog in het vaandel staan en streven er naar om iedereen heel goed te helpen. Iedereen!

Wilko

Snelle service, alles volgens afspraak. Vriendelijk personeel.

Vakmensen

rob

Perfect !

now that' s what i call "a try"

Gabriel

Smoking gehuurd voor gala

Kennis van maten en de stijl, ze onthouden je maten voor de volgende keer