Snelheid activering

Jamie

Heel erg fijn de service van BizziPhone. Denken graag met je mee en zijn een professioneel eerst aanspreekpunt voor onze klanten.

Goede klantenservice, duidelijke communicatie

Seels

Snelle onboarding en ideal voor mij als bedrijf

Snelle vriendelijke communicatie en scherpe tarieven

MijnRijschoolUtrecht.NL

Persoonlijke aanpak, vriendelijke mensen en een snelle top service. 🥳 🎈 🎉

Deze service neemt veel stres af en loopt je geen klanten mis.

TT

Ze lokken je met een 'Gratis' proefperiode en aan het einde van de proefperiode sturen ze een factuur van Yownid innovations BV. Tijdens de proefperiode was het overigens ook één grote drama. Wat... Ze lokken je met een 'Gratis' proefperiode en aan het einde van de proefperiode sturen ze een factuur van Yownid innovations BV. Tijdens de proefperiode was het overigens ook één grote drama. Wat betreft de onterechte factuur, ik heb inmiddels een melding gemaakt bij de bevoegde instanties.

SlotenmakerBlij

Net bedrijf die doet wat ze moeten doen

Dat ze naar je luisteren en weten wat je nodig hebt.

Ron Seepers van RS elektro-werk.nl

Goede ervaringen met telefoondienst Bizziphone

Goede ervaringen met telefoondienst Bizziphone

Ik ben een kleine ondernemer in Eindhoven en heb sinds kort een telefoondienst van Bizziphone. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

De telefoon wordt altijd snel opgenomen, ook als ik buiten kantooruren bel. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en kunnen mijn vragen goed beantwoorden. Ze nemen ook uitgebreid de tijd om mijn wensen te bespreken.

Ik heb de optie gekozen om de telefoondienst te laten verlopen via mijn eigen vaste telefoonnummer. Dit geeft mijn klanten het gevoel dat ze direct met mij in contact staan.

Ik ontvang na elk telefoontje een bericht in mijn e-mail met een samenvatting van het gesprek. Dit is erg handig, want zo kan ik snel zien wat er is besproken.

Ik ben zeer tevreden over de telefoondienst van Bizziphone. Het is een professionele en betrouwbare dienst die mijn leven als ondernemer een stuk makkelijker maakt.

Professionele en vriendelijke medewerkers
Flexibele dienstverlening

DBG

Prima bedrijf, snelle hulp en altijd antwoord!

Snelle reactietijd

Recell Group B.V.

BizziPhone is een uitstekende en klantgerichte oplossing voor de momenten waarop je als bedrijf ondersteuning kunt gebruiken in de afhandeling van telefoontjes.

Een kort en bondig gespreksverslag van elke oproep. Je kunt meteen inschatten welke actie hoort te volgen.

Janssen & van Oosten Makelaardij

Over het algemeen goed

Snelheid van doorgeven gemiste telefoontjes

Mn Media / CBD Plein

Ik ben al een aantal jaren naar volle tevredenheid klant. Het werkt gewoon uitstekend.

Korte lijntjes
Prima communicatie
Scherpe prijs
Ook zeer geschikt voor kleine(re) webshops