Karin

Alles verliep prima en vlot

Paul vd S

In het algemeen goed. Prima producten en levering. Wel is het jammer dat er nog relatief veel producten enkel in plastic kunnen worden geleverd.

marc lensink

Super, levert ook in Duitsland. Prijzen nagenoeg vergelijkbaar met niet-bio. Sinds ik bij jullie inkoop weet ik dat zout, suiker en vet wel minder kunnen :)

Jolanda Moorelisse

Een bestelling plaatsen bij Bionoot betekent een snelle levering van smakelijke biologische noten, zaden, gedroogd fruit enz van zeer goede kwaliteit netjes verpakt in papier.

Celine

Snelle levering, uitstekende kwaliteit van producten en de mogelijkheid om papieren verpakkingen te selecteren ipv plastic (= een verademing, volgden alle online leveranciers dit voorbeeld maar). Ik... Snelle levering, uitstekende kwaliteit van producten en de mogelijkheid om papieren verpakkingen te selecteren ipv plastic (= een verademing, volgden alle online leveranciers dit voorbeeld maar). Ik ben al een tijdje trouwe klant!

Anita Stolk

De 1e bestelling super de 2e een stuk minder van kwaliteit

Natasja Van der burg

Ik koop mijn noten altijd bij eco plaza en supermarkt . Nu heb ik bij jullie gekocht nog nooit zulke versen noten gegeten heerlijk zijn ze

Vicky Weits

Snelle levering, goede producten

Ariston Kuliev

Nooit problemen gehad met het bedrijf!

Lea Eikendal

Je kiest voor bionoot omdat je grote hoeveelheden wilt kopen. Vervolgens krijg je 3 kleine zakjes met plastic. Dan kan ik net zo goed naar de ah voor de bio variant met plastic. Wanneer je grote... Je kiest voor bionoot omdat je grote hoeveelheden wilt kopen. Vervolgens krijg je 3 kleine zakjes met plastic. Dan kan ik net zo goed naar de ah voor de bio variant met plastic. Wanneer je grote bulk koopt, zou het zo moeten zijn dat je 1 grote zak krijgt in papier...