Productaanbod
Website
Snelheid van levering

Goede ervaring, snelle levering. Misschien iets te snel, 2 dingetjes moesten worden nageleverd.

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Ivm vakantie konden we niet eerder reageren. Excuus.

Op dit moment zitten we met de vraag of we kussens mogen ruilen. Er werd aangeraden om minstens een week de kussens te gebruiken, omdat de gewenning wat langer kan duren.

Maar inmiddels liggen de kussens niet meer op bed, maar in de kast. Zo jammer.
Onze hoop is gevestigd op ruilen.

Vriendelijke groeten,

Krista vd Laar

Reactie Biodreamshop:

Jammer om te horen dat het Biodream kussen niet ligt als verwacht. We horen vaker van gebruikers dat ze even moeten wennen aan het kussen. Het is immers heel wat anders dan een conventioneel kussen. Sommige klanten moeten wennen aan het "geritsel" anderen aan de geur van het spelt die het kussen af kan geven.
Ik zou het toch nog eens uit de kast halen en opnieuw proberen.

I.v.m. hygiëne is het helaas is het niet mogelijk om de kussens te ruilen. Ik neem aan dat u het ook niet fijn zou vinden om een kussen te ontvangen waar iemand anders al een week op heeft geslapen.

Marja

Ik vond wat ik zocht en de levering was prima.

Erna

Snel en correct

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Bij het speltkussen zat al een sloop; dat had ik niet van de site meegekregen, dus heb ik een sloop besteld. Kan voor mij geen kwaad en wellucht had ik niet goed gelezen. Misschien even checken? Overigens zeer tevreden oven materiaal en kwaliteit van het kussen.

Ik winkel vaak op het internet. Dit is de eerste keer dat een webshop niet onmiddellijk na de bestelling een bevestiging stuurt. Die kwam pas naar ruim 24 uur. Als uw webshop niet door professor De...

Reactie Biodreamshop:

Dank voor je uitgebreide review! Het doet ons goed dat je echt de moeite neemt om ons duidelijke handvatten te geven waar we iets mee kunnen.

- de site zou gelijk na het plaatsen van de bestelling automatisch een orderbevestiging moeten versturen. Uit je reactie maak ik op dat dit niet is gebeurd. We zullen kijken waar dit aan kan liggen. Zijn de andere mails met o.a. de tracktrace gegevens wel bij je aangekomen? Of is er misschien mail in je map "ongewenst" binnengekomen?

- MediHemp CBD RAW 18% is de sterkste concentratie die er op dit moment beschikbaar is. De smaak hiervan is niet direct zacht te noemen. Als dit wel op onze site staat zullen we hier zeker naar kijken.

- dt fouten moeten natuurlijk niet voorkomen. Ook dit zullen we nogmaals controleren.

Dank voor je opbouwende opmerkingen!

Biodreamshop

Rita Blommaert

Aangename website, makkelijke zoekopdracht, overzichtelijk.

Robert

Op aanraden van kennissen enkele producten besteld , ziet er betrouwbaar uit allemaal en een prima werkende webwinkel .
Echt zoals het hoort te zijn in deze digitale tijd ! Top !

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Nee, is allemaal prima zo !

Zeer tevreden.

Duidelijk en eerlijke voorlichting en geen opdringen

Prima, ik werd vriendelijk en correct te woord gestaan, kreeg gelijk antwoord op mijn vragen,
Hele fijne ervaring.