Productaanbod
Snelheid van levering

Snel en accuraat.

Riet Leusink

Product 100 procent tevreden
Maar bestellen op de website drama voor ons
Zijn half minstens bezig en vervolgens lukt het nog niet
Voorheen 1 belletje en was je klaar
Maar...

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Bestellen is drama via de website

Beste mevrouw Leusink,

Kunt u aangeven wat er niet goed gaat met het bestellen op de website?
Het is opvallend dat we van anderen geen opmerkingen hierover ontvangen, sterker nog veel klanten zijn erg positief over de website.
Graag horen wij dan wat er bij u niet goed gaat. Misschien kunnen we aanpassingen doorvoeren of u nogmaals helpen tijdens het bestellen.

Met vriendelijke groeten,
Biodreamshop

Product online besteld, dit werd de volgende dag al geleverd met aanvulling van gratis samples van andere producten.

Geen opmerkingen.

De Schelp te Bergen (NH)

Prima en snelle levering.

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Het zou fijn zijn om een factuur te ontvangen en binnen 8 dagen af te rekenen. Ik heb niet alle bankgegevens bij de hand
omdat de praktijk los staat van de administratie.

Linda

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Echt een ontzettend lastig en verouderd spaarsysteem met plakkers en kaart, per post(!!) op te sturen

Reactie Biodreamshop:

Hoi Linda, dank je wel voor je beoordeling!
De reden dat we nog steeds met de papieren spaarmunten werken is omdat we veel oudere klanten hebben die automatische bestellingen hebben. Zij hebben ooit een keer opgegeven dat ze 1x in de zoveel tijd een bepaald aantal producten willen ontvangen. Deze mensen werken niet met computers, laat staan met internet. Zij waarderen het spaarsysteem ook enorm, daarom hebben we besloten om dit voorlopig zo te laten.
En ach, korting is toch korting moeten we maar denken toch? :-)

Sjoerd Schmidt

Heel goed geregeld. Misschien een mailtje meteen bij de aankoop. Als bevestiging van de aankoop. Verder prima. Ook nog wat pillen gratis erbij gekregen. Mooi.

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Nou ja wat ik zei. Toen ik had betaald kreeg ik geen mailtje voor de ontvangst van de order. Sommige onlinebedrijven doen dat wel. Dat geeft namelijk geruststelling. Zoiets van. Bedankt voor de order. We gaan aan het werk voor u.

Hoi Sjoerd,

Dank je wel voor je feedback! We zijn hier erg blij mee.

Vreemd dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, die gaat er standaard uit zodra de order is geplaatst.
Heb je gekeken of hij niet toevallig in je map ongewenste mails is terecht gekomen?
Ook versturen we standaard een mail zodra de zending de deur uit is. Hierin staat je tracktrace code, heb je deze mail wel ontvangen?

Met vriendelijke groeten,
Biodreamshop

Teun

Goed! Puntje van aandacht mobiel werkte het formulier niet goed

Wilt u nog wat aan ons meedelen?

Zie bovenstaand mobiele website verbeteren

Reactie Biodreamshop:

Hallo Teun, dank je wel voor je feedback!
Kun je aangeven om welk formulier het gaat wat niet goed op mobiel werkt? We willen er alles aan doen om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken en met jouw input komen we weer een stapje verder, nogmaals onze dank hiervoor!

Alex

Bestelling volledig voldaan aan verwachtingen + een hoop extra's in de vorm van gratis samples.

Ik ben blij jullie webshop te hebben ontdekt en zal zeker ook in de toekomst mijn Udo's choice olie bij jullie bestellen.
Bedankt voor de super snelle levering. Ik ben zeer tevreden over...