Remko Broekmans

1e keer besteld, bestelling keurig afgehandeld

Duidelijke en korte omschrijving, garantie. Snelle levering

De website ziet er niet erg professioneel uit maar werkt verder wel prima. Jammer dat het er niet wat fraaier en dus ook betrouwbaarder uit ziet.

Chris

Ik heb nu tweemaal een product besteld via de webshop. Mijn eerste bestelling bevatte een ps4 + controller, deze zijn nog steeds goed en werkzaam. Mijn tweede bestelling bevatte een tweedehands...

- Duidelijke site;
- Prijs/Kwaliteit;
- Contact/Dienstverlening.

Wanneer een product ondeugelijk is (niet werkt naar verwachting), wanneer het dus niet de consument zijn schuld is, moet de consument niet hoeven te betalen voor retourkosten. Ik ben er uiteindelijk samen met Raymond over uitgekomen, desniettemin vond ik dit een aparte regeling aangezien ik dit nog nooit ergens anders heb meegemaakt.

Snel antwoord en product keurig op tijd binnen

Masterplayer

Vier games besteld en met iDeal afgerekend. Toenik de doos thuis kreeg en opendeed zaten er maar drie spellen in. Reactie dat ze het gingen uitzoeken op dezelfde dag nog gekregen. Twee dagen later...

Snel en eerlijk.

Bij verschepen check + dubbelcheck pakbon!

Sophie

Ik heb 2 controllers voor de switch gekocht bij dit bedrijf. Ze hanteren het voor een bepaalde tijd besteld, morgen in huis beleid. Helaas was dit niet het geval en vind ik het dan ook jammer dat...

Controllers zagen er nog als nieuw uit en de prijzen waren wat dat betreft ook reƫel.

Helaas het product niet de dag na bestelling in huis en de controllers waren niet opgeladen.

Bjorn

Fijne en snelle levering. Bij levering bleek wat mis te zijn met de controleren een knopje bleef hangen. Dit is zeer snel en professioneel weer opgelost. Super!

Voordelig

Nvt

Sven Coenen

Goed goeie seevice e.n.z

Fijne prijzen en niet te duur .

N.v.t

Anita

Het is een heel goed bedrijf om online iets te kopen word snel geleverd goede service

Goede kwaliteit is van nieuw niet te onderscheiden

Helemaal niks dik tevreden

Nogmaals een bestelling geplaatst!! Gewoon omdat het altijd goed en snel gaat.

Vragen worden altijd snel beantwoord, zodat het niet moeilijk is om de knoop door te hakken. Zodra de bestelling is geplaatst wordt je plezierig op de hoogte gehouden.

Voor mij is dit bedrijf een voorbeeld voor andere bedrijven. Door het duidelijke overzicht is deze site zeer plezier en goed te volgen!