anonymous

Positief

Vriendelijk

Steven

Geweldig! Goede communicatie, snelle bezorging, lage verzendkosten en niet al te veel geld voor de games.

Pakkende naam

Devon Bezema

Top

Prima, snel geleverd

Misschien erbij zetten welke conslole het spel is

Reactie Binky's Gameplay:

Bedankt voor je reactie, en bedankt voor de tip om de beschrijving beter te vermelden bij de games om welke console het gaat! hier gaan we rekening mee houden tijdens ons onderhoud van de webshop.

Dieudonnee

Zeer goed

Snel geleverd

Sebastian

Top webshop

I0

J.

Slecht

Beter schermprints, juiste informatie verstrekken, niet zeuren (3x) om enquete's in te vullen

Reactie Binky's Gameplay:

Ten eerste bedankt voor uw beoordeling, dat stellen wij zeker op prijs.
Zoals u per mail al aangaf vond u het erg jammer dat bij de gebruikte game supermario maker 2 van de nintendo switch niet meer het gratis online lidmaatschap zat inbegrepen of dat de code al gebruikt was. ( digitale codes/vouchers bij gebruikte games zijn meestal al gebruikt) Hiervoor hebben wij u uiteraard aangeboden de game kosteloos terug te sturen, zoals iedereen die bij ons een bestelling heeft geplaatst NIET GOED GELD TERUG GARANTIE. Helaas hebben wij echter niets meer van u vernomen.
Gelukkig heeft u nu gereageerd, en weten we dat we ons geen zorgen om u hoeven te maken en dat u ongedeerd bent.

Bestelling geplaats. Liep soepel. Bleek dat ik het moest overmaken in plaats van IDEAL. Kan beter maar is ook het grootste probleem niet. Snel daarna verzonden.

Goede prijzen, snelle verzending en een prima garantie voorwaarden.

IDEAL.

T.

Positief. Alleen vrijdag voor 15:00 besteld maar dan pas week erop binnen.

Product is prima

Prima bestelling licht beschadig maar niets biezonders

ik had liever gehad dat er een optie was om het met trace end trace te versturen

Goed.

Er waren in eerste instantie problemen met de levering en waren heel professioneel en wilden meteen het probleem oplossen.