Mike van Schijndel

In maart een tweedehands PS4 systeem (met garantie) gekocht. Die was snel geleverd en daar was ik ook erg tevreden over. Bij thuiskomst bleek de wireless controller echter amper te werken: de... In maart een tweedehands PS4 systeem (met garantie) gekocht. Die was snel geleverd en daar was ik ook erg tevreden over. Bij thuiskomst bleek de wireless controller echter amper te werken: de batterij was zo kapot dat hij alleen werkte dmv een kabel en dan nog bleef het systeem de hele tijd aangeven dat de controller op was.

Op 7, 9 en 20 april Raymond Pool hier een email over gestuurd. Geen enkele reactie ontvangen. Ik snap dat de winkel dicht is maar mijn geen enkele reactie geven vind ik een erg slechte zaak.

Binky verkoopt leuke spullen voor leuke prijzen maar verleent geen enkele klantenservice als een artikel niet werkt zoals het hoort te werken. Pas dus op met bestelllen!

Goede prijzen

Ik zou eens reageren op een mailtje als dat gestuurd wordt.

hans

Alles perfect en netje geregeld

heel erg duidelijk

niks

MuTe

Snelle levering en goed contact!

Product snel geleverd voor goede prijs. Goed contact met verkoper gehad.

Nette webwinkel, snelle reactie via Whatsapp en email. Ik leek een probleem te hebben met de PS4 die ik had gekocht. De verkoper wilde hem meteen omruilen volgens garantie. Later bleek dat het aan... Nette webwinkel, snelle reactie via Whatsapp en email. Ik leek een probleem te hebben met de PS4 die ik had gekocht. De verkoper wilde hem meteen omruilen volgens garantie. Later bleek dat het aan mijn HDMI hub te liggen die defect was. Behandeling voor en na de koop was netjes.

Flexibel en communicatief

Geen die ik kan bedenken.

Mike van Schijndel

Super! Aantader voor iedereen.

Erg klantvriendelijk. Zocht een PS4 maar voorraad was op. Nog geen half uur later kreeg ik een mail dat Binky toch een PS4 had geregeld.

Op de website is niet overal duidelijk of iets wel of niet op voorraad is.

Zeer goed, vlot mailcontact, goede oplossing

Goed bereikbaar

Goed communicatie

Niks

Makkelijk bestellen, snelle verzending!

Makkelijk bestellen, snelle verzending!

Geen specifieke verbeterpunten

Suella

Ik ben zeer te vreden

Snelle bezorging en goeie kwaliteit

Eigenlijk niks

Vriendelijk en duidelijk. Makkelijk om mee in contact te komen. Reageert snel op vragen.

Duidelijk overzicht in Foto’s van de producten

Nog iets meer over conditie van product of wat verwacht mag worden zonder dat het gegarandeerd kan zijn bij gebruikt. Verschillen tussen ps4 of controllers etc. ( voor de dummies onder de ouders zeg... Nog iets meer over conditie van product of wat verwacht mag worden zonder dat het gegarandeerd kan zijn bij gebruikt. Verschillen tussen ps4 of controllers etc. ( voor de dummies onder de ouders zeg maar)