Scheenaart

niet

Peyrot

Persoonlijk in de chat goed te woord gestaan. Maat bleek niet goed. Omruilen ging soepel, in persoonlijk overleg.

Veel info

De beschikbare maten klopten niet, waardoor ik een M bestelde, die volgens de opgegeven maten zou moeten kloppen. L zou niet voorradig zijn maar daar heb ik ze uiteindelijk wel voor kunnen inruilen.

Hinten

Snelle levering en afhandeling.

Correct telefonisch contact.

Geen tips.

J.P.M. Beunen

Uiteindelijk goed, eerst fout artikel ontvangen. na melding alsnog het juiste toegestuurd gekregen

overzichtelijke site

beter opletten bij verzenden , er was een 3in1 opener gestuurd terwijl er een 5in1 opener was besteld. dit staat gewoon op de verpakking. wel uiteindelijk netjes opgelost. maar dit is wel negatieve... beter opletten bij verzenden , er was een 3in1 opener gestuurd terwijl er een 5in1 opener was besteld. dit staat gewoon op de verpakking. wel uiteindelijk netjes opgelost. maar dit is wel negatieve reclame wat langer blijft hangen

A vd briek

Alles

Tapia.JA

Erg goed

Duidelijk voor wie het beste te gebruiken is.

Gerrit Kool

Positieve ervaring. Had een foute maat besteld, meteen gebeld (op zaterdag!), werd meteen opgenomen en de maat werd meteen aangepast. Niet verwacht dat dit zo gemakkelijk geregeld zou worden. Pluim!

Snel contact, meteen aanpassen van de onjuiste bestelling.

Tot nu toe geen.

B.bregman

Bijzonder handig

Had al eerder contact gehad

Ik had wel 4 jaar gelden eenzelfde bewegingsmelder gekocht. Die ging aan op ongeveer 6 meter. De laatste koop gaat pas op 3 meter aan. Kan ik dat beïnvloeden ? B.Bregman Badhoevedorp

Nel

Prima bedrijf om zaken te bestellen

Duidelijke website

Mulder

Goede, snelle levering

Bestellen voor 15u, de volgende dag in huis. In ons geval een brievenbuspakje dus hoefde er niet thuis voor te blijven

nvt