Anneke

Snel geholpen

Voorraad

Ron

Uitstekend

Vriendelijk contact omdat product besteld moest worden. Was geen probleem, alsnog snel ontvangen. Waren ook bereid om indien gewenst, product in andere kleur direct verzenden. Super.

Nee niets. Factuur, track en trace en klantcontact allemaal perfect.

Hoekstra

Er handig voor onze blinden zoon

Bord is prima

Hoeft voor mij niks te verbeteren

R. Bogaers

Jullie kunnen er waarschijnlijk Nissan doen maar ik zou voor een andere vervoerder gaan.
Is niet bij de buren geleverd terwijl er staat dat het afgeleverd wij zelf waren niet thuis

Zou zo niet weten

Andere vervoerder zoeken

Reactie BijzonderHandig:

Beste klant,
Dank voor uw reactie, jammer dat we niet op alle punten goed hebben kunnen scoren.
Beste klant,
De snelheid van levering vindt u niet goed ondanks dat het pakket de volgende dag al bezorgd is. 4
Het pakket is door PostNL bij de buren bezorgd, dit is ook vermeld in de track&trace informatie welk u heeft ontvangen. Mogelijk was u niet thuis of tijdelijk niet in staat de deur te openen, de bezorger heeft blijkbaar wel moeite gedaan het pakket fysiek te overhandigen.
Dit alles tot gevolg dat we uw review niet goed op waarde kunnen schatten.

J.Dragt, Warnsveld

Duidelijke website en correcte afhandeling, ik neem aan dat de kaasschaaf die niet in het pakketje zat, nog nageleverd wordt.

Mooi assortiment

obs deklimopschool

perfect

Ineke

Voor het eerst besteld. Erg goed👍

Helpt heel goed.

J.c. De jonge

Zeer snelle levering

Gewoon goed

Prima zo

N

Onduidelijke beschrijving, slechte communicatie

Nadat betaling en bestelling binnen is. Duidelijk communiceren naar klant wat de status is. Beter te veel informeren dan te weinig

Reactie BijzonderHandig:

Beste klant,
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service.
Beste klant,
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service.
Uw bestelling geplaatst op zaterdag hebben we de daaropvolgende woensdag al kunnen verzenden ondanks dat een van de bestelde producten niet voorradig bleek (wat ten tijde van bestelling ook werd getoond met daarbij vermeld verwacht aantal dagen levertijd).
Die woensdag is er een verzendbevestiging met track&trace code per mail verzonden, misschien is deze in uw spambox beland en hadden deze berichten onrust bij u weg kunnen nemen.
Lars Koenraads

Jo

Goede service, maar product bevalt slecht.

Erg klantvriendelijk.

Dienstverlening is goed, maar product bevalt slecht. Ritsring opener is te dik om door gaatje van normale rits te halen.