Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Damen

Zowel in 2016 bij uitvaart van onze vader als nu in 2022 bij uitvaart van onze moeder zijn wij uiterst tevreden over de professionele, flexibele en meedenkende inzet van de Bijnen medewerkers, in... Zowel in 2016 bij uitvaart van onze vader als nu in 2022 bij uitvaart van onze moeder zijn wij uiterst tevreden over de professionele, flexibele en meedenkende inzet van de Bijnen medewerkers, in alle opzichten meer dan tevreden.

Paul Paans

Fijne begeleiding, betrokken medewerkers, snel contact en afspraken worden nagekomen.

Lisa Matasic

Enorm fijne ervaring met Bijnen uitvaartzorg, erg betrokken en persoonlijk. Het hele contact en alles er rondomheen was ontzettend liefdevol verzorgd.

Santegoeds

Dank u wel voor de verzorging en ondersteuning tijdens het afscheid van onze moeder

Hoek

Rustige begeleiding en luisterend oor, veel ruimte voor eigen inbreng/ideeen

Verhoeven-Grijsbach

Rustig, betrokken en ervaren

Van Os - Veth

Ben zeer tevreden. Heel vriendelijke geholpen

Hannink-van der Pas

Heel goed begeleid met de uitvaart en alles eromheen

Langenbach

Heel netjes verzorgd allemaal

Bastiaans - van Nisselrooij

Zeer grote complimenten aan jullie medewerkers … alles prima geregeld vooral de complimenten aan eugene kramer door hem en door zijn extra moeite met veel dingen die hij voor ons geregeld heeft... Zeer grote complimenten aan jullie medewerkers … alles prima geregeld vooral de complimenten aan eugene kramer door hem en door zijn extra moeite met veel dingen die hij voor ons geregeld heeft hebben we waardig afscheid kunnen nemen