BIJN.nl

Letschert

Positieve ervaring

Sterke punten BIJN.nl

Op tijd, gedegen onderzoek, pro-actief, kennis van zaken

Marieke

Hele prettige duidelijke uitleg. Fijn dat we overal zo bij betrokken werden.
Hele prettige duidelijke uitleg. Fijn dat we overal zo bij betrokken werden.
Enige minpuntje is dat we meerdere malen aan hadden gegeven dat er een schrijffout in het adres zit maar dit is niet aangepast in het rapport.
Verder top!

- goede uitleg
- prettige communicatie
- snelle afhandeling
- duidelijke instructies

de Jong

Super goede service, bouwkeuring kon heel snel ingepland worden en daarna duidelijk rapport. Rapport was ook door te nemen en daardoor heel duidelijk.

Sterke punten BIJN.nl

Vriendelijk, snelle service, goed te bereiken, eerlijk en goed advies

JHP Huttmann

Zeer goed zeer positieve ervaring. Allemaal zeer vriendelijk, duidelijk en oprecht.

Sterke punten BIJN.nl

Als deskundige kreeg ik Dhr Gommers en is heel deskundig, ervaren en betrouwbaar. Je ziet dat hij veel ervaring heeft en zag punten waar ik niet op geleden had. Kijkt naar reële punten en de vragen... Als deskundige kreeg ik Dhr Gommers en is heel deskundig, ervaren en betrouwbaar. Je ziet dat hij veel ervaring heeft en zag punten waar ik niet op geleden had. Kijkt naar reële punten en de vragen die ik stelde kreeg ik een duidelijk (in begrijpbare taal) en zeer compleet antwoord. Aanrader.

Hans Oostrom

Plezierige en deskundige aanpak

Snelheid

Wiese

Zijn zeer transparant

Lydia Kist

Afspraak kon op zeer kort termijn. Duidelijk rapport wat heel snel in mijn bezit was,

Persoonlijk contact na keuring

Angela

Super professioneel. Hij nam uitgebreid de tijd en heeft alles goed uitgelegd.

Professioneel, mooi rapport.

R. Hille

Vakkundig specialist welke een goed onderzoek heeft geleverd.

Sterke punten BIJN.nl

Snelle service met de afspraak.
Kundig bouwspecialist

P. Lopes

Vriendelijke mensen, Snelle service

Uitstekend vakbekwaam

Reactie BIJN.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier in uw nieuwe woning. Mooie plekje daar!