Kwaliteit
Personeel
Prijs
8.1/10

Ellen

Pluspunten

Overzichtelijke site. Doen wat ze beloven. Snel een match.

Xx

Myrthe

Pluspunten

Snelle en simpele communicatie. Alles is snel geregeld en de communicatie is direct waardoor geen tijd en energie in verloren wordt.

Verbeterpunten

Ik heb geen overzicht van hoeveel andere docenten er zijn en hoeveel leerlingen er zijn. Ik zou het prettig vinden om daar wat meer transparantie in te hebben en wellicht ook een mogelijkheid voor docenten om ervaringen uit te wisselen.

Diana

Pluspunten

- Snelle reactie door het bedrijf
- snelle inzetbaarheid docenten
- docent sluit snel en makkelijk aan bij nivo en belevingswereld van mijn kind

Verbeterpunten

- verbeteren arbeidsethos docenten. Bv het afzeggen van afspraken op heel korte termijn (paar uur) en op cruciale momenten als bv voor een eindtoets. Professionaliteit van studenten is anders dan van docenten. Enerzijds begrijpelijk want daar is het tarief ook naar. Maar afspraken afzeggen zou bv uitsluitend via het bedrijf zelf moeten zodat de organisatie daar ook zicht op houdt.
- het inboeken van gewerkte uren zou ook wekelijks via de organisatie zelf moeten gaan. Nu gebeurt het regelmatig dat de docent meerdere keren vergeet in te boeken waardoor je via het klantsysteem onvoldoende zicht houdt op het beschikbare urensaldo.

Ton

Pluspunten

Goed georganiseerd

?

Waarom bent u op zoek gegaan naar bijles? Heeft Bijlesmatch u hiermee goed geholpen?

Begrijpelijk en persoonlijk bijles opmaat. Prima geholpen door Thomas

Pluspunten

Ze zijn flexibel

Verbeterpunten

Niet altijd wanneer ik bijles wil geven, heb ik ook een klant

Wou werken

Matthijs

Pluspunten

Goed salaris

Verbeterpunten

Slechte communicatie, Tjibbe was vaak lastig te bereiken via mail of telefoon

Om wat geld te verdienen en om mijn eigen vaardigheden in het onderwijzen te verbeteren

Noor Boers

Pluspunten

Goedkope bijlessen voor de klanten.
Lange reistijd wordt vergoed voor de bijlesgevers.
Genoeg klanten aanbod.

Verbeterpunten

Communicatie met Bijlesmatch gaat vaak traag of lastig. Ik heb vaak meerdere keren moeten bellen/mailen voordat ik iemand te pakken kreeg of antwoord kreeg op mijn vragen. Ook had ik wel eens problemen met het elektronisch uren declareren, omdat er dan bij de klant geen uren meer over waren in zijn pakket, zodat ik geen uren kon declareren. Ik heb toen erg veel achter de klant en de contactpersoon van Bijles aan moeten zitten om dit te kunnen regelen, zodat ik mijn uren kon declareren. Een betere/snellere communicatie kan deze problemen verminderen.

Ik ben een bijlesgever.

Nazneen

Pluspunten

Het is goed bereikbaar. De medewerkers zijn ook erg benaderbaar en doen hun best om met je
mee te denken.

Verbeterpunten

Er zouden meer medewerkers kunnen worden aangetrokken die allrounder zijn. Die niet alleen goed zijn in de exacte vakken maar ook in de talen en leervakken. Vooral de klassieke talen..

Ik zocht bijles aan huis voor een goede prijs. Daar heeft bijles me aan geholpen.