Kwaliteit
Personeel
Prijs
8.1/10

Margot

Pluspunten

Snelle communicatie mbt gemaakte afspraken, zowel met bijlesgever als met bijlesmatch

Tot nu toe niet

Romy

Pluspunten

Prijs was heel goed en de bijles ook. Ik was super positief en raadde anderen mensen dit bedrijf eerst ook aan.

Verbeterpunten

Ga beter met je klanten om. Er was een discussiepuntje over de bijles uren en er werd totaal niet naar de klant geluisterd. Hierdoor is op het laatste na mijn bijles, de ervaring behoorlijk verpest. Ik was heel positief, maar op deze manier verlies je klanten... Dus wat meer begrip voor klanten zou fijn zijn.

Suzanne

Pluspunten

Alles wordt erg snel en goed geregeld. Goede docenten.

Pluspunten

Snelle reactie
Goede (in ons geval tenminste) docent

Pluspunten

Zeer behulpzaam, duidelijke communicatie.

Jesper

Pluspunten

#NAAM?

Verbeterpunten

Omdat ik kort in dienst ben geweest heb ik geen specifieke verbeterpunten opgemerkt.

geertje jonkers

Pluspunten

Onze docent is goed bereikbaar en beschikbaar. Mijn zoon kan het zelf regelen. Dat is goed voor de zelfstandigheid.

Verbeterpunten

Iets meer structuur + discipline bijbrengen. Bijvoorbeeld van te voren huiswerkopdrachten geven die samen nagekeken worden. dat spaart veel tijd. Maakt het leren mogelijk effectiever.

Pluspunten

Erg fijn om bij te werken!

Verbeterpunten

Sommige dingen op de website zijn een beetje vreemd: naam ouder en kind soms omgewisseld, zou graag een lijst van al mijn leerlingen willen kunnen zien in ?©?©n keer.

Monika

Pluspunten

Snel, vriendelijk, makkelijk te bereiken, goede docenten, goed resultaat.