Kwaliteit
Personeel
Prijs
8.2/10

Pluspunten

Ze zijn flexibel

Verbeterpunten

Niet altijd wanneer ik bijles wil geven, heb ik ook een klant

Waarom bent u op zoek gegaan naar bijles? Heeft Bijlesmatch u hiermee goed geholpen?

Wou werken

Ton

Pluspunten

Goed georganiseerd

?

Begrijpelijk en persoonlijk bijles opmaat. Prima geholpen door Thomas

Diana

Pluspunten

- Snelle reactie door het bedrijf
- snelle inzetbaarheid docenten
- docent sluit snel en makkelijk aan bij nivo en belevingswereld van mijn kind

Verbeterpunten

- verbeteren arbeidsethos docenten. Bv het afzeggen van afspraken op heel korte termijn (paar uur) en op cruciale momenten als bv voor een eindtoets. Professionaliteit van studenten is anders dan... - verbeteren arbeidsethos docenten. Bv het afzeggen van afspraken op heel korte termijn (paar uur) en op cruciale momenten als bv voor een eindtoets. Professionaliteit van studenten is anders dan van docenten. Enerzijds begrijpelijk want daar is het tarief ook naar. Maar afspraken afzeggen zou bv uitsluitend via het bedrijf zelf moeten zodat de organisatie daar ook zicht op houdt.
- het inboeken van gewerkte uren zou ook wekelijks via de organisatie zelf moeten gaan. Nu gebeurt het regelmatig dat de docent meerdere keren vergeet in te boeken waardoor je via het klantsysteem onvoldoende zicht houdt op het beschikbare urensaldo.

Myrthe

Pluspunten

Snelle en simpele communicatie. Alles is snel geregeld en de communicatie is direct waardoor geen tijd en energie in verloren wordt.

Verbeterpunten

Ik heb geen overzicht van hoeveel andere docenten er zijn en hoeveel leerlingen er zijn. Ik zou het prettig vinden om daar wat meer transparantie in te hebben en wellicht ook een mogelijkheid voor... Ik heb geen overzicht van hoeveel andere docenten er zijn en hoeveel leerlingen er zijn. Ik zou het prettig vinden om daar wat meer transparantie in te hebben en wellicht ook een mogelijkheid voor docenten om ervaringen uit te wisselen.

Ellen

Pluspunten

Overzichtelijke site. Doen wat ze beloven. Snel een match.

Xx

Monika

Pluspunten

Snel, vriendelijk, makkelijk te bereiken, goede docenten, goed resultaat.

Pluspunten

Erg fijn om bij te werken!

Verbeterpunten

Sommige dingen op de website zijn een beetje vreemd: naam ouder en kind soms omgewisseld, zou graag een lijst van al mijn leerlingen willen kunnen zien in ?©?©n keer.

geertje jonkers

Pluspunten

Onze docent is goed bereikbaar en beschikbaar. Mijn zoon kan het zelf regelen. Dat is goed voor de zelfstandigheid.

Verbeterpunten

Iets meer structuur + discipline bijbrengen. Bijvoorbeeld van te voren huiswerkopdrachten geven die samen nagekeken worden. dat spaart veel tijd. Maakt het leren mogelijk effectiever.