Kwaliteit
Personeel
Prijs
8.2/10

Lieke

Pluspunten

-Zeer flexibel in tijden en vakken
- Contact is goed

hersi

Pluspunten

goede docenten,

Verbeterpunten

regionale contact persoon vaak niet bereikbaar of geen gehoor.

gea

Pluspunten

ze handelen snel zijn aardig gaan snel voor je naar iemand op zoek

Monique

Pluspunten

Gemak. Bereikbaarheid. Snelheid

Verbeterpunten

Ik zou t handig vinden om te zien hoeveel 'strippen' ik nog heb.

Jesper

Pluspunten

#NAAM?

Verbeterpunten

Omdat ik kort in dienst ben geweest heb ik geen specifieke verbeterpunten opgemerkt.

Nazneen

Pluspunten

Het is goed bereikbaar. De medewerkers zijn ook erg benaderbaar en doen hun best om met je
mee te denken.

Verbeterpunten

Er zouden meer medewerkers kunnen worden aangetrokken die allrounder zijn. Die niet alleen goed zijn in de exacte vakken maar ook in de talen en leervakken. Vooral de klassieke talen..

Waarom bent u op zoek gegaan naar bijles? Heeft Bijlesmatch u hiermee goed geholpen?

Ik zocht bijles aan huis voor een goede prijs. Daar heeft bijles me aan geholpen.

Noor Boers

Pluspunten

Goedkope bijlessen voor de klanten.
Lange reistijd wordt vergoed voor de bijlesgevers.
Genoeg klanten aanbod.

Verbeterpunten

Communicatie met Bijlesmatch gaat vaak traag of lastig. Ik heb vaak meerdere keren moeten bellen/mailen voordat ik iemand te pakken kreeg of antwoord kreeg op mijn vragen. Ook had ik wel eens... Communicatie met Bijlesmatch gaat vaak traag of lastig. Ik heb vaak meerdere keren moeten bellen/mailen voordat ik iemand te pakken kreeg of antwoord kreeg op mijn vragen. Ook had ik wel eens problemen met het elektronisch uren declareren, omdat er dan bij de klant geen uren meer over waren in zijn pakket, zodat ik geen uren kon declareren. Ik heb toen erg veel achter de klant en de contactpersoon van Bijles aan moeten zitten om dit te kunnen regelen, zodat ik mijn uren kon declareren. Een betere/snellere communicatie kan deze problemen verminderen.

Ik ben een bijlesgever.

Matthijs

Pluspunten

Goed salaris

Verbeterpunten

Slechte communicatie, Tjibbe was vaak lastig te bereiken via mail of telefoon

Om wat geld te verdienen en om mijn eigen vaardigheden in het onderwijzen te verbeteren