Kwaliteit
Personeel
Prijs
8.2/10

Monique

Pluspunten

2x gebruik gemaakt v bijlesmatch, beide keren een goede student gekregen, die prima tips en uitleg geeft.

Telefonische beteikbaarheid.

Conchita

Pluspunten

Dat het snel en makkelijk is geregeld

Irene

Pluspunten

Heel erg behulpzaam.

Petra

Pluspunten

* ze denken echt met je mee
* je kan zelfs telefonisch bellen als je toch nog vragen hebt pver de stof

Verbeterpunten

*in het begin meerdere contactpersonen, maar als je eenmaal een begeleider hebt heb je daar goed contact mee. Maar op zich vond ik dit ook niet als een vervelende ervaring

Marco

Pluspunten

goede afspraken, kwalitatief personeel en docenten

Sandra

Pluspunten

Supersnelle reactie, en goede klik met de bijlesdocente en mijn dochter. Super!

Marcel Visser

Pluspunten

Prima georganiseerd allemaal, we krijgen overal terugkoppeling over en vragen worden snel beantwoord. En Elvire die onze Julia bijles geeft is een prima match met Julia en helpt haar heel goed.

Verbeterpunten

Is aan de dure kant, maar is het waard.

Melissa

Pluspunten

vriendelijk contact en lekker laagdrempelig en flexibel en zeer geode en geduldige docenten.

Verbeterpunten

vooral door gaan waar jullie mee bezig zijn, misschien wat meer naamsbekendheid maken want ik ben er van overtuigd dat meerdere leeerlinge/ studenten op dit soort positieve initiatieven met smart... vooral door gaan waar jullie mee bezig zijn, misschien wat meer naamsbekendheid maken want ik ben er van overtuigd dat meerdere leeerlinge/ studenten op dit soort positieve initiatieven met smart zitten te wachten echt een verschrikkelijk goed concept!