Guido Laros

Helemaal top. Eerste website waar ik alles meteen pas na eerste keer bestellen. Zowel breedte als lengte!

Goed op de hoogte gehouden per mail qua factuur, aantal producten besteld en levering van het pakketje. Goede communicatie, vind ik prettig.

Maat tabel per artikel is ook heel fijn, zodat...

Maat tabel per artikel is ook heel fijn, zodat men makkelijk zijn maat kan kiezen.

Punt van aandacht:

Punt van aandacht:

Het afgesproken moment van levering komt niet overheen met de daadwerkelijke levering. Ik had woensdag gekozen als bezorgdag, maar werd dinsdag geleverd. Staan jullie/ post bezorging voor een dichte deur, wat ik graag wil voorkomen.

Roland Tel

Goede kwaliteit

In de hedendaagse tijd mag de snelheid van leveren wel wat omhoog

Uitstekende ervaring ruim assortiment

VOORRAAD
VOORSTELLEN ALS HET NIET AANWEZIG IS

GEEN

Smits

Voor de producten die ik hen ontvangen ben ik goed tevreden.Levertijd en prijs kwaliteit zijn goed.

De maat moeilijk te kopen ,en kwaliteit prijs verhouding.

Nog niets ontdekt.

Snel

J.T. Smit

Goede en prettige ervaringen, snelle verzending.

Fijne shirts (CasaModa) voor de wat grotere man

teweinig aan nieuwe modellen

Dennis

Zeer fijn bedrijf
Snel en super service als je met een vraag mailt snel antwoord bestel hier al jaren
Zeer fijn bedrijf
Kleding blijft erg mooi en de bij de grotere maten is ook de lengte mee genomen en niet alleen de breedte

Goede klanten service

Goed product. Bericht van verzending en code om pakket te volgen. Netjes en snel geleverd.

Op alle punten goed

Geen verbeterpunten