Wessel

Mooie kleding

Betere site (moderner en beter werkend)

Zon

Voor het eerst een bestelling gedaan. Op internet zijn er veel maten uitverkocht helaas. Toch nog redelijk kunnen slagen. Niet ontevreden over de geleverde spullen.
Levertijd kan en moet korter!

Daarvoor is de kennismaking te kort geweest. Voor grote maten geweldig zolang er voldoende keuze is!

Korte levering zou geweldig zijn!

Peter

Prima snelle bezorging

overzichtelijk

de hele grote maten zijn snel niet meer leverbaar

sandra

Mooie snelle leveringen

mooie kwaliteit shirts

ik vind het alleen jammer dat als ik iets retour gestuurd heb, en een kleinere maat moet bestellen, moet wachten op mijn geld....dat daar zolang tussen moet zitten.

Raimond

Super snelle levering

Niks

Niks

A. van Woerkom

Online bestelling gedaan, naar volle tevredenheid. De s-hirts waren prima, mooie kwaliteit en de maat klopte ook.

Goede maattabel. Goede kwaliteit.

Misschien wat meer variatie in prijs (producten). Zodat ook de minder bedeelden van jullie gebruik kunnen maken.

Geurts

Zeer tevreden. Super service. Goede prijs kwaliteit verhouding

Service

Ik blijf worstelen met de maatvoering.

M.Hardeman

Snel en correct

Snelheid

Als ik ingelogd ben, moet ik als ik een bestelling plaats mijn gegevens nog invullen

Miranda

Bestelling gauw in huis.

de Vreede

Hallo,ik dacht een fijne en mooie zwem short gekocht te hebben maar dat klopte niet.Het was een rode casa moda 6xl.maar de maat tabel die u hanteert klopt niet helemaal.De band wijdte zou uit gerekt... Hallo,ik dacht een fijne en mooie zwem short gekocht te hebben maar dat klopte niet.Het was een rode casa moda 6xl.maar de maat tabel die u hanteert klopt niet helemaal.De band wijdte zou uit gerekt 154cm zijn maar haalde dit bij lange na niet,dit vond ik zeer spijtig en heb deze retour gezonden.Daar ik de Rotterdamse Snijschool heb gevolgd weet ik wat van opmeten.gr Gerard

Kwaliteit.assortiment .

Opmeten