Klantvriendelijkheid / Customer friendliness

T de Krosse

Eens en nooit meer

Levertijd nakomen

Geachte klant
Dit is een beetje een rare beoordeling, uw bestelling had een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Wij hebben uw bestelling ruim op tijd verzonden aan u, daarvan heeft u gewoon netjes bericht ontvangen.
Wij hebben tevens geen enkel bericht van u ontvangen over uw bestelling, alleen deze review.
besteld op zaterdag 09/09
Maandag 11/09 door ons besteld naar de leverancier hiervan heeft u per mail bericht ontvangen,
Woensdag 13/09 ontvangen door ons, en is uw order verzonden aan u, wederom heeft u hiervan bericht ontvangen.
Dus al met al binnen de 5 dagen werkdagen verzonden aan u, en op tijd geleverd aan u op vrijdag 15/09.
U heeft alle info netjes ontvangen, en alle info staat ook netjes aangegeven op onze website wat u besteld heeft, dus waarom wij slecht scoren is voor ons een raadsel.

Limpens

Heel goed

Sterke punten / Strong points

Snelle reactie bij vragen en lossen goed situaties op

Mariska kuyer

Netjes geleverd, jammer dat je een tegoedbon krijgt voor afgeprijsde artikelen die niet goed zijn.
Maar dat was van tevoren gemeld.
Dus wist ik waar ik aan toe was.

Sterke punten / Strong points

Fijn dat de ruglengte maat er ook bij staat

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Niet alleen filter op de maat maar ook de ruglengte kunnen instellen, zou fijn zijn

Willekes

Ik heb al jarenlang ervaring met deze winkel ,en dat zijn alleen maar positieve.

Sterke punten / Strong points

Bestellingen snel geleverd; ruime keuze ; aangename prijzen.

Bedankt voor de review.

Particuliere

Een goed gevoel erbij

Snelle afhandeling

Peter

Eerste keer besteld. Alles op tijd in huis gekregen. 1 kledingstuk was echter niet verpakt en dus nogal gekreukt.

Sterke punten / Strong points

Grote maten en zo te zien voldoende keuze

Website pas 1x gebruikt. Kan er nog weinig over zeggen

Geachte klant,
Als er een product bij zit waarvan er nog maar 1 is, dan komt deze uit de winkel en is dus niet verpakt. Wij doen er alles aan om dit netjes te versturen en hebben hierover nooit klachten ontvangen dat iets gekreukt binnen komt. Wij gaan er dus vanuit dat dit met de vervoeder gebeurt moet zijn, onze excuses hiervoor.

Sven Talboom

Snel en vlot, website behoeft wat aandacht.

Sterke punten / Strong points

Snelle levering, retour netjes afgehandeld, uiteindelijk een fijne koop gedaan.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Website heeft voor iedere maat een los item, dat is een beetje onhandig.

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback en uw review.
Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback en uw review.
Wij hebben bewust hiervoor gekozen zodat iedereen kan zien wat er wel en niet leverbaar is in de maat die ze zoeken. Bij de meeste website zoek je iets en dan ga je zoeken naar de maat en dan vind je die niet omdat deze er niet meer zijn. Bij ons is hierdoor alles wel zichtbaar wat er is in de maatvoering, en het zorgt voor minder klikken en zoeken.

E.K.

Prima service, snelle levering

Snelle levering, goede service

Jan Jak

In mei 2019 Almere bezocht, en ergens voor de sluiting ook B. Leeuwen. Ruime keus, rustig geholpen. Nu voor het eerst online aankopen gedaan. Is duidelijk en overzichtelijk.

Sterke punten / Strong points

De matentabellen van zoveel merken; de cm bij een elk product.

Weet ik nog niet.

Smink

Mooie website vindt het alleen jammer als je best een behoorlijke bestelling doet dat je dan de retourkosten moet betalen

Sterke punten / Strong points

Snelle reactie en redelijk snelle levering

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Bij grote bestelling service gratis ruiling of verzendkosten
Want als je de juiste maat nog niet weet zou het voor mij een afhaak moment zijn

Bedankt voor uw review.
Wij zijn altijd eerlijk geweest dat de retour kosten voor de koper zijn, dit staat overal duidelijk vermeld op onze website. We zijn een klein bedrijfje, en we versturen al vanaf 65 euro gratis. Of het nu om een grote of kleiner order gaat de retour kosten zijn altijd voor de koper ( tenzij er een fout gemaakt is of een garantie geval.
Wij hebben uw goederen ook moeten bestellen, en daar zitten voor ons ook kosten aan, ook bij de omruiling was dat zo, tevens hebben wij 2 keer de goederen gratis aan u verzonden. Als we dan ook nog eens de retour kosten moeten betalen blijft er weinig winst over. Wat betreft de maatvoering alles staat duidelijk bij elke artikel aangeven, ook staan van alle leveranciers alle maten op onze website.