Rick hogendoorn

Niet je limo huren hier!! Het zijn geld wolven en ze hebben lak aan de eisen van de klant ik heb dit zelf meegemaakt!!!

Slechte ervaring

Reactie Big-Limo.nl:

Beste Rick/Bruce,

Jammer dat u het bij ons zo ervaart.

U belde 1 dag voor uw gala op dat u nog opzoek was naar een limousine voor u en uw klasgenoten. Vanwege de grote drukte op de dag van uw gala hadden wij alleen nog een Pink Chrysler 300c Limousine beschikbaar vanaf een vestiging verder weg dan normaal. Hiervoor hebben we u een speciaal tarief aangeboden waar u graag gebruik van maakte. U was zelf erg blij met de speciale uitvoering van de Pink Zodat u toch nog met speciaal vervoer aankwam op uw gala. Er zijn u verder ook geen extra kosten o.i.d. berekend.

Mocht u naar aanleiding van onze reactie nog vragen/opmerkingen hebben vernemen wij dat uiteraard graag!

M. van Lee

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij waren heel tevreden over de limo en de service.

H. Van Beek

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en op de juiste tijd. Er werd de tijd genomen met de rit en achten. Geen haastwerk dus.

TOP Logistics

KNVB Beker finale 2016
Rit Rotterdam - Schoonhoven

Beschrijf hier uw ervaring

De ervaring van onze klanten is zeer positief ervaren.
het gaf deze bekerfinale een extra dimensie.

Ranveer

Top

Beschrijf hier uw ervaring

8 jaar geleden ook al tevreden.

Sterre Boute

Een luxe 18de verjaardag

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond de limousine er erg mooi uitzien. Het was van binnen schoon en we kregen een heerlijke champagne! Bijna iedereen vond het een van de beste champagnes die ze had gedronken. Het enige minpuntje was de muziek. Ik dacht dat je zelf de muziek, die in de limousine wordt gedraaid, kon kiezen. Maar dat was niet zo.

JOEY KUGELMANN ENTERTAINMENT

Kwaliteit en zeer betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Komen altijd keurig hun afspraken na en zijn altijd (ruim) op tijd. Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.
~Joey Kugelmann

Jacqueline

Sweet sixteen

Beschrijf hier uw ervaring

Daar kwam de roze limo op het exacte tijdstip de hoek om rijden om vervolgens 7 verblufte tieners onder luid gillend OMG OMG zooooo amazing ......een fantastische Sweet Sixteen te bezorgen

Angelque silva

Super party car

Beschrijf hier uw ervaring

Top geregelde limorit gehad,met muziek champagje en aardige chauffeuse, ik raad het iedereen aan alles was tot in puntjes geregeld. En de telefoonman was ook aardig en duidelijk naar de klant kortom een dikke vette 10!!

Peter Bogaert

Super belevenis

Beschrijf hier uw ervaring

meedenkend, moet je een keer meemaken, veel keus, vriendelijke chauffeur