van Dam

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij Big Limo hebben onze 11 meiden een onvergetelijke diploma uitreiking gehad. Zij werden zonder dat zij het wisten verrast met een super mooie hummer limo en een hele leuke chauffeur. Goede... Dankzij Big Limo hebben onze 11 meiden een onvergetelijke diploma uitreiking gehad. Zij werden zonder dat zij het wisten verrast met een super mooie hummer limo en een hele leuke chauffeur. Goede afspraken, goede service en een mooie prijs!
Big Limo Bedankt!

arends

Perfect geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

niets anders als lof zijn de afspraken perfect nagekomen

J. Wanders

Vervoer op niveau

Beschrijf hier uw ervaring

alles netjes conform afspraak uitgevoerd.

Daniëlle

Prachtige limo, keurig op tijd aanwezig.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik erg jammer vond was toen ik aangaf dat er een lege alcoholfles van de voorgangers door de limousine rolde tussen het kinderfeestje, dat daar niet op gereageerd werd. Maar toen ik keurig... Wat ik erg jammer vond was toen ik aangaf dat er een lege alcoholfles van de voorgangers door de limousine rolde tussen het kinderfeestje, dat daar niet op gereageerd werd. Maar toen ik keurig netjes aangaf dat de kinderen een champagneglas hadden stuk gemaakt, dat ik direct 5 euro kon aftikken. Let wel: ik begrijp heel goed dat als er iets stuk gemaakt wordt, dat ik dat moet betalen. Maar ik verwacht ook een schone limousine.

M.Block

Top geregeld !!

Goed.

Angelique Croes

Geweldige service

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn ervaring .... Goed op tijd en wat wij wilde betreft route is gerealiseerd

Jarno Twikler

Limousine beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke ervaring waren perfect op tijd en de limo zag er netjes en verzorgd uit.

Gert Pruim

Feest Bert

Beschrijf hier uw ervaring

Chauffeur en auto oké en alles goed geregeld. Snel, empatisch, flexibel. Champagne kan beter!

Rodi Media

Beschrijf hier uw ervaring

Lekker drankje aan boord, maakt het af. Altijd goed verzorgd, uitstekende chauffeurs. Voor de gasten een hele leuke ervaring om als een vip opgehaald en thuisgebracht te worden.
Lekker drankje aan boord, maakt het af.
Suggestie misschien: 1/2 flesje rode en wiite wijn erbij te zetten voor de niet-bubbeldrinkers.
Geweldige ervaring!

Reactie Big-Limo.nl:

Regina,

Dank voor uw review!

We gaan uw tip zeker meenemen om andere dranken evt standaard aan boord te hebben!

Graag tot een volgende keer!

Rick hogendoorn

Niet je limo huren hier!! Het zijn geld wolven en ze hebben lak aan de eisen van de klant ik heb dit zelf meegemaakt!!!

Slechte ervaring

Reactie Big-Limo.nl:

Beste Rick/Bruce, Jammer dat u het bij ons zo ervaart. U belde 1 dag voor uw gala op dat u nog opzoek was naar een limousine voor u en uw klasgenoten. Vanwege de grote drukte op de dag van uw... Beste Rick/Bruce, Jammer dat u het bij ons zo ervaart. U belde 1 dag voor uw gala op dat u nog opzoek was naar een limousine voor u en uw klasgenoten. Vanwege de grote drukte op de dag van uw gala hadden wij alleen nog een Pink Chrysler 300c Limousine beschikbaar vanaf een vestiging verder weg dan normaal. Hiervoor hebben we u een speciaal tarief aangeboden waar u graag gebruik van maakte. U was zelf erg blij met de speciale uitvoering van de Pink Zodat u toch nog met speciaal vervoer aankwam op uw gala. Er zijn u verder ook geen extra kosten o.i.d. berekend. Mocht u naar aanleiding van onze reactie nog vragen/opmerkingen hebben vernemen wij dat uiteraard graag!