Chasing the Hihat BV

Top service, verschrikkelijk geluid systeem, misleidend in offerte

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was in orde, drank, stipt op tijd, vriendelijke chauffeur, maar jongens, 1500w geluid systeem aankondigen en met zoiets wanstaltigs geconfronteerd worden, is echt niet oke. Pas als jullie hier iets aan doen zullen we weer gebruik maken van.

Reactie Big-Limo.nl:

Beste Daniel,

Dank voor uw feedback! Jammer dat het Audio systeem niet aan uw verwachting voldeed!

We gaan hier mee aan de gang en voor uw volgnde rit zullen we een grondige Soundcheck doen!

van Dam

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij Big Limo hebben onze 11 meiden een onvergetelijke diploma uitreiking gehad. Zij werden zonder dat zij het wisten verrast met een super mooie hummer limo en een hele leuke chauffeur. Goede afspraken, goede service en een mooie prijs!
Big Limo Bedankt!

arends

Perfect geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

niets anders als lof zijn de afspraken perfect nagekomen

J. Wanders

Vervoer op niveau

Beschrijf hier uw ervaring

alles netjes conform afspraak uitgevoerd.

Daniëlle

Prachtige limo, keurig op tijd aanwezig.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik erg jammer vond was toen ik aangaf dat er een lege alcoholfles van de voorgangers door de limousine rolde tussen het kinderfeestje, dat daar niet op gereageerd werd. Maar toen ik keurig netjes aangaf dat de kinderen een champagneglas hadden stuk gemaakt, dat ik direct 5 euro kon aftikken. Let wel: ik begrijp heel goed dat als er iets stuk gemaakt wordt, dat ik dat moet betalen. Maar ik verwacht ook een schone limousine.

M.Block

Top geregeld !!

Goed.

Angelique Croes

Geweldige service

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn ervaring .... Goed op tijd en wat wij wilde betreft route is gerealiseerd

Jarno Twikler

Limousine beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke ervaring waren perfect op tijd en de limo zag er netjes en verzorgd uit.

Gert Pruim

Feest Bert

Beschrijf hier uw ervaring

Chauffeur en auto oké en alles goed geregeld. Snel, empatisch, flexibel. Champagne kan beter!

Rodi Media

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd goed verzorgd, uitstekende chauffeurs. Voor de gasten een hele leuke ervaring om als een vip opgehaald en thuisgebracht te worden.
Lekker drankje aan boord, maakt het af.
Suggestie misschien: 1/2 flesje rode en wiite wijn erbij te zetten voor de niet-bubbeldrinkers.
Geweldige ervaring!

Reactie Big-Limo.nl:

Regina,

Dank voor uw review!

We gaan uw tip zeker meenemen om andere dranken evt standaard aan boord te hebben!

Graag tot een volgende keer!