Robert

2 limousines gehuurd voor bruiloft

Beschrijf hier uw ervaring

Voor onze bruiloft hebben we 2 limousines gehuurd, alles wat top geregeld en de auto's zagen er perfect uit. We hebben een onvergetelijke rit gehad!

Bruno amato

Super goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect geregeld zeer mooie limo een hele gave beleving met licht Show van binnen super gaaf
Een aanrader

Gerlinde

Super goed en gaaf

Beschrijf hier uw ervaring

23 oktober zijn we naar rock 100 geweest in de A9 studios en werden door de Limo gebracht wat een geweldige ervaring en een super chauffeuse echt top gaan zeker nog een keer met jullie mee
groeten Gerlinde en Francisca

Didier - Brandloyalty

Super ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons team uitje hebben we de VIP coach gehuurd, heerlijk reizen en voorzien van alle gemakken.
Contact vooraf en ook achteraf was heel erg prettig.
Zeker een aanrader!

Doeschot bv

Een extraatje voor onze jubilarus

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes geregeld, keurig op tijd en uiterst vriendelijk

Fam Koolmees

Big-Limo gebruik

Limo perfect en leuk.
Chauffeur perfect, meedenkend en aardig

Will Dackus

UITMUNTEND

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig op tijd, zeer beleefde chauffeurs

Chasing the Hihat BV

Top service, verschrikkelijk geluid systeem, misleidend in offerte

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was in orde, drank, stipt op tijd, vriendelijke chauffeur, maar jongens, 1500w geluid systeem aankondigen en met zoiets wanstaltigs geconfronteerd worden, is echt niet oke. Pas als jullie hier iets aan doen zullen we weer gebruik maken van.

Reactie Big-Limo.nl:

Beste Daniel,

Dank voor uw feedback! Jammer dat het Audio systeem niet aan uw verwachting voldeed!

We gaan hier mee aan de gang en voor uw volgnde rit zullen we een grondige Soundcheck doen!

van Dam

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij Big Limo hebben onze 11 meiden een onvergetelijke diploma uitreiking gehad. Zij werden zonder dat zij het wisten verrast met een super mooie hummer limo en een hele leuke chauffeur. Goede afspraken, goede service en een mooie prijs!
Big Limo Bedankt!

arends

Perfect geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

niets anders als lof zijn de afspraken perfect nagekomen