Natascha nietzman

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

De limousine was stipt optijd het was voor me zoontje die werd 7 en die man had het van binnen versierd voor m met Balonnen heel leuk gedaan

Pascal

Dik tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was tot in de puntjes verzorgt.
De service, de klantvriendelijkheid, de rit, de limo en de prijs.
Zeer zeker aan te bevelen.

Van Vuure Retail BV

Met Big Limo naar Rotterdam

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was prima geregeld. Prettige communicatie. De beste chauffeur ever!

Snijders Gosewhr

Uitstekend

erg goede

Eelco krom

Topper

Beschrijf hier uw ervaring

prima, alles volgens afspraak geregeld

Arian

Verrassing

Beschrijf hier uw ervaring

Als verrassing met de limo naar het restaurant waar we, ter ere van de verjaardag van mn vrouw, gingen eten.
Vooral ook leuk voor mn twee tiener zonen.
Erg leuk maar toch wel prijzig, terug gingen we met n gewone taxi.

fam. knol

Top kwaliteit auto en service

Beschrijf hier uw ervaring

Voor onze zoon die 16 werd hadden wij 2 x 1.5 uur de Hummer-limo gehuurd.
( ploegjes van 8 die 6 x een half uur door/rond Alkmaar werden gereden )
In 1 woord : GEWELDIG.
De communicatie en afspraak verliep professioneel , de wagen was absoluut in top-staat en
de chauffeuze was heel gastvrij en professioneel.
Kortom een aanrader ; onze zoon en zijn vrienden en vriendinnen hebben het er nog over , ( en de volwassenen die ook even een rondje zijn mee geweest vonden het ook stiekem wel heel leuk )

JPC Wehrmeijer

Big Limo Limousines.
Een bedrijf dat waarmaakt op haar beloftes.

Beschrijf hier uw ervaring

Na het zorgvuldig vergelijken, contact hebben met de juiste personen, en uiteindelijk in zee gaan met Big Limo moet ik zeggen dat het in het algemeen een uiterst fijne ervaring was. Het kantoor personeel is behulpzaam bij het verduidelijken van vragen en het bieden van opties/alternatieven. De chauffeur, spreekt duidelijk Nederlands en conform afspraken belt netjes en tijdig op desgewenste tijden.
De chauffeur was respectvol en begripvol, en had er voor gezorgd dat het voertuig in goede technische staat was, eveneens goed rook en schoon was alvorens de rit te starten. Echter waren er wel kleine puntjes kritiek te uiten bij het opvolgen van route-advies waardoor de chauffeur te laat was. (a 45 minuten, afwijken van advies route)
Als beroepschauffeur zie ik echter wel verbeterings punten, die eventueel kunnen worden overwogen in de toekomst.

1) Navigatie die met huidige kaarten rijdt. Bij navraag bleek dit niet het geval te zijn, waardoor de chauffeur 'over was gelaten aan zijn/haar lot' met nieuwe situaties of totaal niet bekend was met het gebied.
2) Misschien de route voor aanvang nakijken op google-maps, en "AnaarBeter.nl" ivm wegwerkzaamheden.
3) Het voertuig voorzien van een goede koelbox in de achterbak die met een aansluiting werkt. De chauffeur had nu een koeltas bij zich, met elementen wat redelijk werkte. Maar naarmate de rit verder ging, werden de consumpties louwer.

Laat voorop staan dat ondanks de chauffeur te laat was, deze ALLES heeft gedaan om sneller dan nodig te rijden waar het kon en verantwoord was. Hierdoor heeft de chauffeur uiteindelijk de vertraging terug gebracht tot een luttele 15 minuten. Respect voor de goodwill, en rij-eigenschappen!

Big Limo, jullie zijn een prima bedrijf en hoop in de toekomst nogmaals een voertuig te huren voor een fijne ervaring.
Met groet,
JPC Wehrmeijer

MB

Feestje onderweg

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig op tijd, veilig & feestelijk

Ronald Borst

Kers op de cake

Beschrijf hier uw ervaring

8 man van Zaandam naar Schiphol met de limo. Sfeer zat er meteen goed in voor een weekendje weg.