Steenland

Top avond gehad..

Beschrijf hier uw ervaring

Chauffeur was keurig op tijd, netjes in pak helemaal goed.
Was een verrassing voor een verjaardagsfeest, en het was echt een top avond.

Van neerbos-mastenbroek

Gebruik trouwdag

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig op tijd. Leuke chauffeur. Alleen kon je wel Oen dat de auto wat ouder was. Roest aan de buiten kant binnen in lampjes die het niet deden. Drankjes waren prima

Rademaker

Heel tevreden

Heel tevreden

Mw,. J Visser Burleson

Fantastische sightseeing op weg naar een surpriseparty.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ervaring met Big Limo was tijdens het eerste contact heel goed.
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
De chauffeur, de heer Fred, was keurig op tijd op het afgesproken adres.
We hadden voldoende tijd om nog leuke foto's te maken van de jarige samen met de Limousine.
Voordat iedereen de limousine instapte werd de rode loper uitgelegd.

We konden op aanwijzing van de heer Fred gebruik maken van lekker gekoelde frisdranken en een heerlijke fles champagne.
tijdens de rit , bracht de chauffeur ook een cd ten gehore die we samen mochten uitkiezen
Na een prachtige sightseeing , vertrokken wij naar de feestzaal in Zoetermeer.

Wij willen het personeel van Big Limo van harte bedanken voor hun diensten en veel zegen toewensen met hun bedrijf.

Familie Visser Burleson

JOEY KUGELMANN ENTERTAINMENT

Zeer goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Wij werken al jaren samen met dit bedrijf en zij komen altijd netjes hun afspraken na. Wij zijn meer dan tevreden over de goede service van 'Big-Limo.nl

Jeroen Boezerooij

Rit tijdens vrijgezellenfeest

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het eerste contact kreeg ik het idee dat er met mij meegedacht werd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

J.H. Flierman

Prima onderneming met gevoel voor de klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Afspraken voor 100% nagekomen. Op tijd gearriveerd en de planning tot eindbestemming was uitstekend. Prachtig interieur met voldoende ruimte voor 8 personen. Voldoende assortiment wb de (fris)drankjes. Zowel heen- als terugreis prima verlopen. Tip: de limo bleef de gehele tijd ter plaatse op ons wachten. Hiervan waren wij niet op de hoogte. Omdat ons diner uitliep hebben wij ongeveer een half uur gewacht op de limo terwijl deze de hele periode beneden stond te wachten.

Echt Waarmaken

De manier om jouw gasten in het zonnetje te zetten!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben twee limousines gehuurd voor een klant als onderdeel van een team dag. Onze gasten waren enorm tevreden, en voelde zich helemaal in het zonnetje gezet én in de watten gelegd door de limousine rit - precies waar wij op doelden. De chauffeurs waren super vriendelijk, warm en gastvrij. Hoewel er intern het een en ander niet helemaal correct gecommuniceerd bleek te zijn was het contact met de chauffeurs goed, en hebben ze zich op een professionele, service gerichte manier aangepast aan onze wensen.
Wij zouden zeker nogmaals gebruik maken van deze limousines, mocht de mogelijkheid zich aanbieden.

S.Dicks-Schafer

Hummer Limo Alkmaar

Beschrijf hier uw ervaring

Boeking online gedaan, relatief snelle reacties, goede website. Helaas is de communicatie tussen chauffeur en boeking niet glad gegaan en een andere soort limo is gekomen op een verkeerde tijdstip. Daardoor is het verrassingseffect een beetje verknoeid geweest. Maar uiteindelijk is alles goed gegaan en de hummer rit was een groot succes. Dus ik zou iedereen aanbevelen alle details goed te controleren maar ik blijf positief over Big-Limo. Toch geef ik alleen 3 sterren i.v.m de verwarring.

JOEY KUGELMANN ENTERTAINMENT

Een fantastische vaste samenwerking met 'Big Limo' met als contactpersoon: Vincent Schipper.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend. Alles verloopt altijd volgens afspraak.