C. van der Lem

Big-Limo = Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Voorbereiding via mail prima verlopen, netjes benaderd. Het moment van aankomst perfect getimed, keurig in pak en zeer leuk humeur/sfeer! Mijn dochter had haar tasje in de limo laten liggen en... Voorbereiding via mail prima verlopen, netjes benaderd. Het moment van aankomst perfect getimed, keurig in pak en zeer leuk humeur/sfeer! Mijn dochter had haar tasje in de limo laten liggen en netjes dezelfde avond nog laten weten dat er een tasje gevonden was en dat ik het redelijk dichtbij op het woonadres van de chauffeur mocht ophalen. Netjes hoor! Prima ervaring en voor herhaling vatbaar! Bedankt voor een super leuke herinnering voor onze 16e verjaardag van onze dochter.

az

De Boekel - Gerard en Joke Swart

Limo bestel ivm 35 jarig huwelijk naar casino in Scheveningen.

Beschrijf hier uw ervaring

het eerste wat mij opviel was dat de auto aan de buitenkant behoorlijk vies was, vooral het dak! dit vond ik jammer!
Je betaald een behoorlijke prijs (wat ook nodig is) maar dan verwacht ik...
Je betaald een behoorlijke prijs (wat ook nodig is) maar dan verwacht ik een blinkende auto.
Er was champagne maar er was iemand die geen alcohol mocht, later hoorde wij dat er ook frisdrank was.
Dit zijn een paar verbeter puntjes , verder was het prima!

Manodj Jagessar

Top Limo

Goede service

A.N.M. Baltus

Superleuk

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn vrouw werd met 4 vriendinnen opgehaald van huis. Na een rondje door Alkmaar, waar ze ook o de foto genomen werden met de limousine werden ze gebracht naar de feestlocatie waar mijn vrouw haar... Mijn vrouw werd met 4 vriendinnen opgehaald van huis. Na een rondje door Alkmaar, waar ze ook o de foto genomen werden met de limousine werden ze gebracht naar de feestlocatie waar mijn vrouw haar 40 ste verjaardag vierde. Daar werd ze opgewacht door alle gasten. Het was een geweldige ervaring. De chauffeuse deed het heel erg leuk. Ze nam onderweg alle tijd voor de foto's en aan het eind legde ze een rode loper uit. Het was het bedrag zeker waard.

Ashvith Arumuganathan

Big limo gehuurd voor 50ste verjaardag

Beschrijf hier uw ervaring

De limo was mooi op tijd. De bestuurster was erg vriendelijk. Alles werd volgens wens uitgevoerd. Ook hadden we een fles champagne gekregen en mochten we onbeperkt frisdrank drinken. Ik heb me... De limo was mooi op tijd. De bestuurster was erg vriendelijk. Alles werd volgens wens uitgevoerd. Ook hadden we een fles champagne gekregen en mochten we onbeperkt frisdrank drinken. Ik heb me ouders voor een mooie prijs de rit van hun leven gegeven. Hartelijk dank hiervoor

ida .kramer@tele2.nl

mijn kleindochters krijgen als ze 16 worden en een sweet 16 feest hebben krijgen ze van mij een limo cadeau zo dus nu ook heb met klem gevraagd naar een roze limo tot mijn verbazing kwam er een... mijn kleindochters krijgen als ze 16 worden en een sweet 16 feest hebben krijgen ze van mij een limo cadeau zo dus nu ook heb met klem gevraagd naar een roze limo tot mijn verbazing kwam er een witte met een zwart dak aangereden maar dat was niet de bedoeling maar wat wil je ze stond al helemaal klaar is was best een beetje pissig maar de lieve man kon er niets aan doen en zei dat ze geen roze limo hadden dus geen goede reclame en ben in de toekomst niet meer van jullie dienst te maken .zo goedkoop is het niet

Beschrijf hier uw ervaring

ben netjes behandeld aan de telefoon

Reactie Big-Limo.nl:

Geachte Mw. Kramer, Wat vervelend dat uw niet rit geheel naar tevredenheid is verlopen. U heeft op 29-8-2017 telefonisch contact met ons gehad over de limousine. Hier wordt gesproken over de... Geachte Mw. Kramer, Wat vervelend dat uw niet rit geheel naar tevredenheid is verlopen. U heeft op 29-8-2017 telefonisch contact met ons gehad over de limousine. Hier wordt gesproken over de zogenaamde Tuxedo(Wit met zwart dak) of de Pink Limousine. Tussen de 2 limousines zit vanwege de verschillende standplaatsen een prijsverschil. Uiteindelijk wordt er gekozen voor de Tuxedo uitvoering van de Chrysler 300c. Uw gehele boeking inclusief vermelding van het type limousine(Merk/kleur) word op 30-8-2017 per e-mail aan u bevestigd. Aan de hand van die boeking/bevestiging voldoet u de betaling en gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de bevestiging. Wij voeren uw rit dan ook uit met de door u gereserveerde Chrysler 300c Tuxedo. Ons inziens doen wij er dan ook alles aan om onduidelijkheden te voorkomen. Mocht u naar aanleiding van onze reactie nog vragen/opmerkingen hebben vernemen wij dit uiteraard graag van u!

M Schut

Een fantastische ervaring last minute

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat een ander limo verhuurbedrijf ons op de dag zelf liet zitten konden we bij big-limo op het laatste moment toch nog een limo huren tgv het 60 jarig huwelijk van mijn ouders. Ze hebben dat... Nadat een ander limo verhuurbedrijf ons op de dag zelf liet zitten konden we bij big-limo op het laatste moment toch nog een limo huren tgv het 60 jarig huwelijk van mijn ouders. Ze hebben dat fantastisch gedaan met een charmante chauffeuse! Perfect gewoon.

Mark Wensink

Feest voor mijn dochter!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de sweet sixteen party van mijn dochter wilde ik een Hummer voor 12 personen. Na wat speuren en zoeken op het net heb ik hiervoor het juiste bedrijf gevonden! Uitstekende service (ik wilde wat... Voor de sweet sixteen party van mijn dochter wilde ik een Hummer voor 12 personen. Na wat speuren en zoeken op het net heb ik hiervoor het juiste bedrijf gevonden! Uitstekende service (ik wilde wat aanpassingen op het laatste moment) en een zeer betrouwbare chauffeur. (voor mij als vader erg belangrijk!)
Het werd voor de meiden een onvergetelijke avond!
Zeker weten dat ik Big Limo weer bel bij een volgende gelegenheid!

Steenland

Top avond gehad..

Beschrijf hier uw ervaring

Chauffeur was keurig op tijd, netjes in pak helemaal goed.
Was een verrassing voor een verjaardagsfeest, en het was echt een top avond.