E. Oosterhuis

3 keer Big-Limo

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste ervaring met Big-Limo was toen ik er een huurde om het gezin in stijl naar Schagen te brengen voor ons 25-jarig huwelijksfeest Een paar jaar later toen mijn dochter naar het (school) Gala van het Regius College ging heb ik als verrassing een Limo gehuurd. Dit jaar was het de beurt van mijn zoon , dus kon ik er natuurlijk niet onderuit . Samen met zijn vrienden in de streched Hummer naar het Gala toe ! Elke keer die verraste en opgetogen gezichten , onbetaalbaar.....wat een evaring.

Leo v est

Communie van mijn zoon was het voor in 1 woord geweldig !!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Top stond netjes te wachten rode loper er voor HIJ vo d het prachtig , dus wij dan zoizo ook

Verstegen spices & sauces bv.

Gezelligheidsbus

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne bus , drank aan boord vriendelijke bus chauffeur

Vincent

Top avond naar de Toppers met een roze big-limo

Beschrijf hier uw ervaring

Super leuke rit gehad. Heerlijke champagne

Carglass

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

De auto was prachtig. Mooi op tijd met een hele aardige chauffeur. En ondanks dat de tijd zeker een uur uitliep vanwege de file werden er geen extra kosten berekend..Topservice

carmen winter

Ouders 50 jaar getrouwd

Beschrijf hier uw ervaring

onze ouders waren 50 jaar getrouwd en zijn door hun kleinkinderen met de Pink Limo opgehaald in Dalfsen .De muziek ging aan, de feestverlichting ook en daarbij ook nog een lekker drankje. Daarna hebben zij een rondtour gekregen door de chauffeur in Zwolle. Hij heeft ze daarna afgezet bij het Wokstadion voor een etentje. De tour/rit met de kleinkinderen heeft diepe indruk gemaakt op ze. Bedankt voor de service en de chauffeur heel erg bedankt voor de tour door Zwolle.

Bering

Beschrijf hier uw ervaring

helder en overzichtelijk, komen afspraken na en geen verassingen achteraf

Swart / camping de boekel

Limo naar casino scheveningen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij waren 35 jaar getrouwd en gingen met ons gezin 6 pers naar het casino in scheveningen. Wij hebben een eigen bedrijf en daardoor kunnen wij niet veel met elkaar een dagje weg. Maar deze keer wel en we verheugden ons erop. Het was dan ook perfect geregeld auto kwam op tijd en we hebben een leuke rit gehad. Toch heb ik een paar puntjes. Bij aankomst viel mij meteen op dat de auto erg vies was, niet alleen door de wegen maar ook op het dak van de auto kon je je naam schrijven, dit vond ik een domper! De champagne smaakte heerlijk maar er was 1 iemand bij die geen alcohol mocht hebben, later las ik dat er ook fris was, dit was helaas niet gezegd. Verder was het zeker geslaagd.

C. van der Lem

Big-Limo = Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Voorbereiding via mail prima verlopen, netjes benaderd. Het moment van aankomst perfect getimed, keurig in pak en zeer leuk humeur/sfeer! Mijn dochter had haar tasje in de limo laten liggen en netjes dezelfde avond nog laten weten dat er een tasje gevonden was en dat ik het redelijk dichtbij op het woonadres van de chauffeur mocht ophalen. Netjes hoor! Prima ervaring en voor herhaling vatbaar! Bedankt voor een super leuke herinnering voor onze 16e verjaardag van onze dochter.

az