Koen Bruin

Big Limo, Big Experience

Beschrijf hier uw ervaring

Op 23 juni met en Limo voor 14 personen naar Alkmaar gebracht. De chauffeuse was heel klantvriendelijk en professioneel en reed een hele mooie route. Door de setting is het meteen gezellig in de Limo met champagne, andere koude dranken en goede muziek die we via Bluetooth konden afspelen. We kwamen exact op tijd aan. Alles bij elkaar een top ervaring en jammer dat het maar een uurtje duurde.

Rick Delis

Het was onze trouwdag

Beschrijf hier uw ervaring

De auto 's waren precies op tijd en reden nog een leuke rondrit door Bergen, iedereen vond het prachtig waarvoor onze dank naar Big-Limo groetjes Peggy en Rick

anja rijsdijk

Met goede servies een fijn uurtje uit

Beschrijf hier uw ervaring

alles piek fijn in orde.
personeel was vriendelijk
limo ruim op tijd.

E. Oosterhuis

3 keer Big-Limo

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste ervaring met Big-Limo was toen ik er een huurde om het gezin in stijl naar Schagen te brengen voor ons 25-jarig huwelijksfeest Een paar jaar later toen mijn dochter naar het (school) Gala van het Regius College ging heb ik als verrassing een Limo gehuurd. Dit jaar was het de beurt van mijn zoon , dus kon ik er natuurlijk niet onderuit . Samen met zijn vrienden in de streched Hummer naar het Gala toe ! Elke keer die verraste en opgetogen gezichten , onbetaalbaar.....wat een evaring.

Leo v est

Communie van mijn zoon was het voor in 1 woord geweldig !!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Top stond netjes te wachten rode loper er voor HIJ vo d het prachtig , dus wij dan zoizo ook

Verstegen spices & sauces bv.

Gezelligheidsbus

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne bus , drank aan boord vriendelijke bus chauffeur

Vincent

Top avond naar de Toppers met een roze big-limo

Beschrijf hier uw ervaring

Super leuke rit gehad. Heerlijke champagne

Carglass

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

De auto was prachtig. Mooi op tijd met een hele aardige chauffeur. En ondanks dat de tijd zeker een uur uitliep vanwege de file werden er geen extra kosten berekend..Topservice

carmen winter

Ouders 50 jaar getrouwd

Beschrijf hier uw ervaring

onze ouders waren 50 jaar getrouwd en zijn door hun kleinkinderen met de Pink Limo opgehaald in Dalfsen .De muziek ging aan, de feestverlichting ook en daarbij ook nog een lekker drankje. Daarna hebben zij een rondtour gekregen door de chauffeur in Zwolle. Hij heeft ze daarna afgezet bij het Wokstadion voor een etentje. De tour/rit met de kleinkinderen heeft diepe indruk gemaakt op ze. Bedankt voor de service en de chauffeur heel erg bedankt voor de tour door Zwolle.

Bering

Beschrijf hier uw ervaring

helder en overzichtelijk, komen afspraken na en geen verassingen achteraf