Rijk

Wat chagerijnige chaufeur

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden echt een chagerijnige chaufeur omdat de rij volgens hem te lang duurde terwijl wij hadden gezecht dat er een lange rij zo staan

BitPress Educatie

Service is top!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn al jaren zakelijke klant bij Big-Limo.nl en wat ons betreft blijft dat nog jaren zo. Top service en kwaliteit.

Ranveer

Top

Beschrijf hier uw ervaring

8 jaar geleden ook al tevreden.

Sam Coenraad

Goed geregeld, super service en een leuke chauffeur!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was allemaal netjes verzorgd, goed contact en alles zoals afgesproken. Kortom: ze hebben er mede voor gezorgd dat de examenkandidaten een topavond hadden! Bedankt!!!

Henderiks

Toppertjes

Het is een top bedrijf

Luna Murad

Big Limo beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben een limousine besteld voor onze bruiloft in Nijmegen. De chauffeur kwam keurig op tijd. Er werd ruimte gegeven om foto's te maken. Wij hebben de chauffeur uitgelegd hoe je naar het stadhuis moet rijden. Helaas reed de chauffeur op weg naar het stadhuis een aantal keren verkeerd, waardoor we 15 minuten te laat aankwamen. Dat was het enige minpuntje, verder alles goed geregeld. We hebben ervan genoten.

Peter Groot [40 jarig jubileum bij Belastingdienst]

Om nooit meer te vergeten!

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel en toch gemoedelijk!

Pauluen de Jong

Topper

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring, snelle reactie, keurig op tijd op de locatie en zeer professioneel

Vis

Super leuke ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben onze jarige verrast met een enorme limo voor de deur. Heerlijk een uurtje getoerd langs het IJsselmeer.

Haar van Delft

Super de luxe ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes op tijd op de afgesproken tijd! Vriendelijke chauffeur! Zag er pico bello uit!