Jan-Willem Daemen

Beoordeling verjaardag limo-service

prima
op afspraak tegen redelijke prijs

Ary van Zwet

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Had mijn klanten uitgenodigd voor een beurs in Duitsland.
Bus was perfect, alle wensen wat betreft drankjes en hapjes waren goed verzorgd.
Wat ik altijd weer fijn vind is dat ze niet alleen luisteren, maar ook meedenken. Dus een dikke pluim

Promoevents BV

Top ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

We gebruiken Big-Limo regelmatig voor het vervoer van onze gasten en altijd naar volle tevredenheid!

Melinda

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is prima verlopen zowel in de communicatie vooraf als op de avond zelf. De kinderen hebben een fantastische examenavond gehad

Familie Geluk

Wij als familie Geluk waren heel blij met de Big-Limo. Eerst bij onze zoon hier in Sint Pancras. En later nog een keer bij onze andere zoon in Alkmaar. De kinderen en kleinkinderen vonden het...

Beschrijf hier uw ervaring

Gewoon een top bedrijf. Zowel moeder als dochter perfecte mensen, Keurig in de kleding. En wij waren blij.

Sacha koelman

Grootse service

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige ervaring. Kinderen gingen uit hun dak!
Was een kort maar krachtig ritje!
BIG!!

Albert-Jan

Huur roze limo

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk in het contact. Ook zeer flexibel om aanpassingen door te voren. Goed bereikbaar voor vragen.
Big Limo heeft voor ons een top dag bezorgt. Het was zeker het extraatje van het feest.
Ook een super chauffeur die erg wordt gewaardeerd

Smeets

Top!

Top!

Nixon Ratnam

Teveel betaald

Beschrijf hier uw ervaring

ik vind dat er teveel door berekend is voor wachturen. ik heb zelf 300 euro moeten betalen. dat vind echt belachelijk. Ik hoop dat er hier nog wat aan gedaan moet worden.

Reactie Big-Limo.nl:

Geachte heer Ratnam,

U had op deze dag een Chrysler 300c Limousine en een Hummer Limousine gehuurd. Beide limousines hebben 1 uur extra voor u gereden/gewacht. Conform de door u ondertekende huurovereenkomst wordt hierop een uitloop tarief vermeld. De kosten hiervoor bedragen € 95,-(Chrysler) + € 185,-(Hummer) excl. 6% BTW. Dit is totaal conform overeenkomst € 280,- excl. BTW(€ 296,80 incl. 6% BTW)

Dit extra bedrag is door u voldaan na de rit op 17-08-2018. Nu 3 maanden later plaats u hierover een bericht zonder hierover ons geïnformeerd te hebben? Na uitvoering van de rit heeft u 24 uur om ons op de hoogte te stellen van een eventuele reclamering. Op dit moment kunnen wij hiervoor voor u niets meer veranderen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Big-Limo Limousines

Echt Waarmaken

Een gastvrije beleving!

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn door Big Limo services goed geholpen in het programma dat we voor onze klant hebben samengesteld. Aangezien de groep groter was dan andere keren, hebben ze ons de VIP bus geadviseerd. We waren een beetje huiverig of dat wel de beleving zou genereren die we wilden, maar op advies hebben we deze toch geboekt. En de beleving en ervaring was geweldig. De groep was echt (aangenaam) verrast, met de muziek, de vlammenwerpers en de super gastvrije chauffeur echt een beleving passende in ons gastvrijheidsprogramma!