Echt Waarmaken

Een gastvrije beleving!

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn door Big Limo services goed geholpen in het programma dat we voor onze klant hebben samengesteld. Aangezien de groep groter was dan andere keren, hebben ze ons de VIP bus geadviseerd. We waren een beetje huiverig of dat wel de beleving zou genereren die we wilden, maar op advies hebben we deze toch geboekt. En de beleving en ervaring was geweldig. De groep was echt (aangenaam) verrast, met de muziek, de vlammenwerpers en de super gastvrije chauffeur echt een beleving passende in ons gastvrijheidsprogramma!

A.Kennis

Huwelijksrit

Fantastisch

Koen Bruin

Big Limo, Big Experience

Beschrijf hier uw ervaring

Op 23 juni met en Limo voor 14 personen naar Alkmaar gebracht. De chauffeuse was heel klantvriendelijk en professioneel en reed een hele mooie route. Door de setting is het meteen gezellig in de Limo met champagne, andere koude dranken en goede muziek die we via Bluetooth konden afspelen. We kwamen exact op tijd aan. Alles bij elkaar een top ervaring en jammer dat het maar een uurtje duurde.

Rick Delis

Het was onze trouwdag

Beschrijf hier uw ervaring

De auto 's waren precies op tijd en reden nog een leuke rondrit door Bergen, iedereen vond het prachtig waarvoor onze dank naar Big-Limo groetjes Peggy en Rick

anja rijsdijk

Met goede servies een fijn uurtje uit

Beschrijf hier uw ervaring

alles piek fijn in orde.
personeel was vriendelijk
limo ruim op tijd.

E. Oosterhuis

3 keer Big-Limo

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste ervaring met Big-Limo was toen ik er een huurde om het gezin in stijl naar Schagen te brengen voor ons 25-jarig huwelijksfeest Een paar jaar later toen mijn dochter naar het (school) Gala van het Regius College ging heb ik als verrassing een Limo gehuurd. Dit jaar was het de beurt van mijn zoon , dus kon ik er natuurlijk niet onderuit . Samen met zijn vrienden in de streched Hummer naar het Gala toe ! Elke keer die verraste en opgetogen gezichten , onbetaalbaar.....wat een evaring.

Leo v est

Communie van mijn zoon was het voor in 1 woord geweldig !!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Top stond netjes te wachten rode loper er voor HIJ vo d het prachtig , dus wij dan zoizo ook

Verstegen spices & sauces bv.

Gezelligheidsbus

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne bus , drank aan boord vriendelijke bus chauffeur

Vincent

Top avond naar de Toppers met een roze big-limo

Beschrijf hier uw ervaring

Super leuke rit gehad. Heerlijke champagne

Carglass

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

De auto was prachtig. Mooi op tijd met een hele aardige chauffeur. En ondanks dat de tijd zeker een uur uitliep vanwege de file werden er geen extra kosten berekend..Topservice