Ik

Zo slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Voor een witte hummer betaald en ze stoppen ons met 13personen in een limo voor 9 personen.
Hebben met 2 op de grond gezeten
Zonder airco, gingen kapot van de warmte. Zonder muziek. 1...
Hebben met 2 op de grond gezeten
Zonder airco, gingen kapot van de warmte. Zonder muziek. 1 fles champagne te weinig en 2 betaald. En werden ook nog uitgescholden aan de telefoon. Nooit een limo boeken hier. Ik eis het teveel betaalde geld terrug. Plus de chauffeur verrreed zich 2x waardoor we te laat waren op de bestemming. En de chauffeur reed ergens te aan. Nou wat een geld verspilling

Reactie Big-Limo.nl:

Beste Evita, wij hebben eea. uitgezocht, Inderdaad het klopt wat u zegt. U had een limousine geboekt, Hummer voor 12 personen, Echter wegens omstandigheden hebben wij last minute een andere... Beste Evita, wij hebben eea. uitgezocht, Inderdaad het klopt wat u zegt. U had een limousine geboekt, Hummer voor 12 personen, Echter wegens omstandigheden hebben wij last minute een andere limousine moeten sturen. Een ander model dan de Hummer. Echter deze limousine heeft 14 zitplaatsen en ook gordels hiervoor. Ook werkt alles in deze limousine. muziek, airco etc. Dus hoe u aan 9 komt geen idee. er kunnen 14 personen plaats nemen. Trouwens u boekt voor 12 personen, en u staat er met 13 . u boekt 1 fles champagne erbij, Hoe komt u dan aan 2 ?
de overeenkomst staat Hummer , 12 personen, 1 fles.
Jammer om te vernemen dat eea in uw beleving niet goed is. wij hebben ipv de hummer snel een andere moeten sturen. idd onze verantwoordelijkheid. Maar u staat er met 1 persoon teveel en u betaald voor 1 fles en niet 2.
Wij zullen u per mail nog benaderen
mvgr
BIG-LIMO

John heynen

Zeer goed bedrijf die waarde voor hun geld geeft..

Beschrijf hier uw ervaring

25 mei gala gehad van mijn dochter. De limo was keurig op tijd zodat de ouders nog tijd genoeg hadden voor foto's te maken. Niks was te veel gevraagd. Ik raad deze zeer zeker aan... mochten we om... 25 mei gala gehad van mijn dochter. De limo was keurig op tijd zodat de ouders nog tijd genoeg hadden voor foto's te maken. Niks was te veel gevraagd. Ik raad deze zeer zeker aan... mochten we om een of andere reden nog eens een limousine nodig hebben zal het zeker bij big-limo zijn...

Bedankt big limo.

Reactie Big-Limo.nl:

Hallo John , leuk om te horen dat alles naar wens was !
Hopelijk tot een volgende gelegenheid !
bedankt namens het hele team van BIG-LIMO

Jessica Wagemaker

Big limo

Beschrijf hier uw ervaring

12.5 jaar geleden hebben wij een limo besteld voor onze trouwdag 7-8-2009, prachtig daar kwam hij aan, ruim 11 meter lang, voor ons tweeen, wat een top ervaring, een topchauffeur, die ons overal... 12.5 jaar geleden hebben wij een limo besteld voor onze trouwdag 7-8-2009, prachtig daar kwam hij aan, ruim 11 meter lang, voor ons tweeen, wat een top ervaring, een topchauffeur, die ons overal heen bracht, vanuit big limo een prachtig bloemstuk op de auto wat de trouwdag compleet maakte. De chauffeur heeft ons de hele dag gereden overal waar wij maar naartoe wilde, voor foto`s, wij hebben daar ook goed voor de chauffeur gezorgd. Wij zouden het zo weer doen, echt top!!!!

Reactie Big-Limo.nl:

Hallo Jessica , leuk om te horen dat alles naar wens was !
Hopelijk tot een volgende gelegenheid !
bedankt namens het hele team van BIG-LIMO

Michiel Kuiper

Goed en een leuk chauffeuze

Beschrijf hier uw ervaring

Ze was er op tijd, erg aardig en gezellig. Rode loper werd uitgelegd. Dus alles prima! Wel wat prijzig, maar ja dat weet je

Patrick van der Kort

Top klasse!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles tot in de puntjes verzorgd!!! Super limo en zeer nette, correcte chauffeur.

Sylvia Onderwater klijn

Een top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Een mooie schone limo. Vriendelijke chauffeur gekleed naar gelegenheid. Doet wat is afgesproken.

Carla Jansens

Bedrijfsuitje met 3 Hummer limousines

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een onvergetelijk uitje geworden mede door dat het allemaal heel soepel verliep met de rit met de hummers. Iedereen was erg verrast dat ze met een Hummer limo werden opgehaald. Ze waren... Het is een onvergetelijk uitje geworden mede door dat het allemaal heel soepel verliep met de rit met de hummers. Iedereen was erg verrast dat ze met een Hummer limo werden opgehaald. Ze waren keurig op tijd en we kwamen ook allemaal tegelijk aan op de eind bestemming. En dat is echt knap als ze alle drie van een andere locatie vertrekken. Al met al super! Een dag om nooit te vergeten. Bedankt!

K. Gruppen

Top ervaring met Big Limo!!

Beschrijf hier uw ervaring

Na diverse Limo verhuurbedrijven aangeschreven te hebben kwam ik bij Big Limo uit. Heel veel slechte ervaringen de revue laten passeren van andere bedrijven dus ik was gewaarschuwd. Toen de grote... Na diverse Limo verhuurbedrijven aangeschreven te hebben kwam ik bij Big Limo uit. Heel veel slechte ervaringen de revue laten passeren van andere bedrijven dus ik was gewaarschuwd. Toen de grote dag aanbrak had ik pijn m’n buik van de zenuwen, ik had de Limo gehuurd voor een vriendin die jarig was en met z’n zessen zouden we haar dit aanbieden. De Limo was perfect op tijd met een keurige chauffeur, de rode loper werd uitgerold en het feest kon beginnen. Het werd een geweldige ervaring voor de jarige en uiteraard ook voor de rest. Met muziek en een glaasje bubbels was het feest compleet. Top bedrijf en zeker aan te bevelen. Jammer dat er zoveel bedrijven niet aan dit beeld kunnen voldoen , dan was de voorpret niet zo zenuwslopend geweest. Maar voor Big Limo niets dan lof👍👍👍

Kitty,
Dank voor je leuke review! We zijn blij dat we de feestvreugde konden vergroten..
Graag tot een volgende keer!

F.M. Geldhof

Goede service en een Coole Auto

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een geweldige dag gehad, mede dank zij Big Limo. Hele aardige en service gerichte chauffeur

Ineke Hagen

Super vervoer !!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring, goed uitgevoerd.