Michiel Kuiper

Goed en een leuk chauffeuze

Beschrijf hier uw ervaring

Ze was er op tijd, erg aardig en gezellig. Rode loper werd uitgelegd. Dus alles prima! Wel wat prijzig, maar ja dat weet je

Patrick van der Kort

Top klasse!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles tot in de puntjes verzorgd!!! Super limo en zeer nette, correcte chauffeur.

Sylvia Onderwater klijn

Een top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Een mooie schone limo. Vriendelijke chauffeur gekleed naar gelegenheid. Doet wat is afgesproken.

Carla Jansens

Bedrijfsuitje met 3 Hummer limousines

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een onvergetelijk uitje geworden mede door dat het allemaal heel soepel verliep met de rit met de hummers. Iedereen was erg verrast dat ze met een Hummer limo werden opgehaald. Ze waren keurig op tijd en we kwamen ook allemaal tegelijk aan op de eind bestemming. En dat is echt knap als ze alle drie van een andere locatie vertrekken. Al met al super! Een dag om nooit te vergeten. Bedankt!

Carla Jansens

Bedrijfsuitje met 3 Hummer limousines

K. Gruppen

Top ervaring met Big Limo!!

Beschrijf hier uw ervaring

Na diverse Limo verhuurbedrijven aangeschreven te hebben kwam ik bij Big Limo uit. Heel veel slechte ervaringen de revue laten passeren van andere bedrijven dus ik was gewaarschuwd. Toen de grote dag aanbrak had ik pijn m’n buik van de zenuwen, ik had de Limo gehuurd voor een vriendin die jarig was en met z’n zessen zouden we haar dit aanbieden. De Limo was perfect op tijd met een keurige chauffeur, de rode loper werd uitgerold en het feest kon beginnen. Het werd een geweldige ervaring voor de jarige en uiteraard ook voor de rest. Met muziek en een glaasje bubbels was het feest compleet. Top bedrijf en zeker aan te bevelen. Jammer dat er zoveel bedrijven niet aan dit beeld kunnen voldoen , dan was de voorpret niet zo zenuwslopend geweest. Maar voor Big Limo niets dan lof👍👍👍

Reactie Big-Limo.nl:

Kitty,

Dank voor je leuke review! We zijn blij dat we de feestvreugde konden vergroten..

Graag tot een volgende keer!

F.M. Geldhof

Goede service en een Coole Auto

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een geweldige dag gehad, mede dank zij Big Limo. Hele aardige en service gerichte chauffeur

Ineke Hagen

Super vervoer !!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring, goed uitgevoerd.

Probst

Pensioen

Beschrijf hier uw ervaring

Een prima en vriendelijke service. Alles top geregeld.

Jan-Willem Daemen

Beoordeling verjaardag limo-service

prima
op afspraak tegen redelijke prijs