Cobi moelaart

Het was een prachtig cadeau voor mijn schoondochter die haar allerbeste vriendin moest wegbrengen en ze was heel blij met de engel roeper

Uw ervaring

Na dat ik het besteld had de volgende dag al in huis

Martina

Uw ervaring

Mooie producten moeilijk bestelling weinig overzicht

Beste Martina,

Bedankt voor jouw berichtje en beoordeling.

Wij hebben geprobeerd onze producten zoveel mogelijk te groeperen helaas heeft u dit niet ondervonden maar gelukkig uw product wel kunnen vinden.

Veel plezier van de engelenroepers met klankballetje.

mevr

Snelle levering..

Uw ervaring

snelle levering. alleen viel de aankoop in het echt tegen

Tessa

Goede service

Uw ervaring

Alles was goed aangegeven, duidelijk en je kan t product aanpassen.

Lieve Tessa,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van jouw fuchsia jade armbandje.

MH

Armband en kettinkje met geboortesteen-engeltjes

Uw ervaring

Service buitengewoon duidelijk omschreven op de website en boven verwachting snel verstuurd. Kwaliteit van de sieraden is prachtig.

Lieve Marjolein,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens jouw nog heel veel plezier van het de geboortesteen engeltjes met lederen armband en waxketting.

Lieve groet

Eline

Bestelling engeltje

Uw ervaring

Erg goede ervaring. bestelling was snel bezorgd en netjes verpakt. Er zat een leuk briefje bij mijn aankoop. Het engeltje zag er mooi uit, precies zoals ik verwacht had. Ik ben erg blij met mijn bestelling en zou bianvasengeltjessieraden.nl aanraden aan anderen.

Lieve Eline,

Dank voor jouw mooie berichtje en beoordeling.

Ik wens jouw nog heel veel plezier van het Mos agaat engeltje.

Catherine

Oorlel patches lobe wonder

Uw ervaring

Oorbel gaatje was te groot en uitgezakt. Dankzij de patches zit de oorbel nu op de goede plaats!

Beste Catherina,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van de oorlel patches en heel fijn te horen dat het zo goed helpt.

wilma wagtmans

Ben heel blij met de aan koop maar even vraagje heb armband genomen van 30 euro heb 51,66 moeten betalen en had gevraagd om er letters in te zetten en die staan er ook niet in wat is er fout gegaan ?

nee

Lieve Wilma,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Na u bestelling hebben wij u een mail verstuurd over de initialen en tevens op de pakbon is hier een berichtje over gezet. Ook hebben wij inmiddels gister een email naar u gestuurd met de uitleg hierover. Zowel bij het artikel als in de tekst van de winkelmand staat geschreven dat initialen niet mogelijk zijn op sterling silver. Deze zijn alleen mogelijk op de "zilverkleurige" vleugeltjes met het hartje. De sterling silver vleugeltjes hebben geen plaats om initialen in te stempelen. Wij vinden het jammer dat u deze uitleg bij zowel het artikel als in de winkelmand niet gelezen heeft en ook de uitleg op de pakbon en de email.

Wij hopen dat ondanks dit uw dochter veel plezier heeft van de armband en dat het haar veel steun geeft in de komende periode en dat zij een goed herstel heeft.

Lia

Lieve Lia,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens jouw dochter heel veel plezier van de sterling silver ketting met Swarovski hangertjes en oorbellen en nogmaals gefeliciteerd met haar dochter en jouw kleindochter.

Lieve groet

Martin van Oostrum

Uitstekend

-Snelle reactie op vragen
-Snelle levering
-Geweldig verpakt

Beste Martin,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van de bedeltjes en bedankt voor de bijdrage aan de engeltjes voor het EMMA kinderziekenhuis.