Zeer tevreden

Zag er heel mooi uit!

Uw ervaring

En de andere dag al in huis!

Beste mevrouw Warman,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel leesplezier tezamen met de geboortesteen engeltjes boekenlegger.

Marieke

Super!

Uw ervaring

Via de site heb ik een engeltje samengesteld, en de volgende dag werd het al bezorgd! Kreeg er ook een persoonlijk kaartje van Bianca bij, heel erg lief!

Lieve Marieke,

Bedankt voor jouw lieve berichtje en mooie beoordeling.

Ik wens jouw vader nog veel plezier van het engeltje Turquoise Mosaïc en heel veel liefde & kracht.

Mariska van de steeg

Ik ben er echt heel blij mee en het sieraad is erg mooi super bedankt ik ben erg tevreden ?

Geweldig ?

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw mooie berichtje en beoordeling.

Ik wens jouw nog veel plezier van jouw engelen roeper hanger en klankballetjes.

Fijn weekend

Sneyers Marina

Niet tevreden

Snelle levering maar ze leveren iets anders dan besteld werd en dat tot 2 x toe

Beste Marina,

Bedankt voor uw berichtje en beoordeling.

U heeft de keuze van uw vleugeltjes gezet op Zilverkleurig standaard. Zoals bij het artikel vermeld in de kleur rood en op de pagina zelf zullen wij deze dan ook als dusdanig leveren. Indien u dan initialen opgeeft (deze kunt u alleen bestellen bij de vleugeltjes met hartje), zullen wij deze ook niet plaatsen daar hier geen ruimte voor is.
Ook zullen vragen wij een kleine bijdrage voor het personaliseren welke alleen wordt berekend bij de vleugeltjes met het hartje waarbij een keuze is voor 1 initiaal aan 1 zijde of 1 initiaal aan 2 zijden. Deze kosten zijn u ook niet berekend.

Beide keren heeft u zilverenkleurige standaard vleugeltjes besteld, echter deze zijn niet te personaliseren hier is geen ruimte voor.

Wij vinden het spijtig dat u ons bericht op uw eerste bestelling dan ook niet goed heeft begrepen.

Met vriendelijke groet

000000

Geweldig

je wordt geweldig geholpen

Beste mevrouw Bron,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens u nog heel veel plezier van de engelen roepers met klankballetjes.

Marjan

Service

Uw ervaring

Snelle service! Ene dag besteld en volgende dag al in huis tegen verwachting in heel snel. Goede kwaliteit van het bestelde product(en).

Beste Marjan,

Bedankt voor jouw mooie berichtje en beoordeling.

Nog heel veel plezier van het satijndraad.

Franka van den Dungen

Heel erg tevreden de andere dag al binnen
Kan ik hem woensdag kado geven

Beste Franka

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens de ontvanger nog heel veel plezier van de engelen roeper met klankballetjes.

Hendrika Pothoven

Geboorte van Emma

Uw ervaring

Mijn zusje is 3april oma geworden,en ik ben oppas omi.ik heb het armbandje met geboorte steentje en beschermengeltje gekocht en het is beeldschoon zit ook nog een veertje en hartje aan,in het echt veel mooier dan op foto echt een topper,en hoe heet de kleine meid EMMA hoe toepasselijk de ouders waren echt onder de indruk en Emma heeft al een goede daad verricht.de naam van mijn dochter is Bianca dus hoeveel tekenen wil je hebben.Ik wil Bianca en iedereen die er aan gewerkt hebben heel hartelijk bedanken ook voor de lieve mailtjes en vlotte afhandeling veel liefs van Riek Pothoven

Lieve Riek,

Enorm bedankt voor jouw lieve berichtje en mooie beoordeling.

Gefeliciteerd voor jullie allemaal met de geboorte van Emma.
Inderdaad wat een toevalligheden, soms vraag je je af hoe het zo kan lopen. Voor jouw zus heel veel plezier van het geboortesteen armbandje en natuurlijk ook nog heel veel plezier van het wensarmbandje en porselein engeltje met kaartje.

Lieve groet

Klankballetjes

goed

Beste Karlijn,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van jouw klankballetjes.

Henny

Snelle levering mooie verpakking en inhoud voldoet precies aan mijn verwachting top hoor!

Duidelijke afbeeldingen

Beste Henny,

Bedankt voor uw mooie berichtje en beoordeling.

Nog heel veel plezier van uw engelenroeper met klankballetjes.