Catherine

Oorlel patches lobe wonder

Uw ervaring

Oorbel gaatje was te groot en uitgezakt. Dankzij de patches zit de oorbel nu op de goede plaats!

Beste Catherina,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van de oorlel patches en heel fijn te horen dat het zo goed helpt.

wilma wagtmans

Ben heel blij met de aan koop maar even vraagje heb armband genomen van 30 euro heb 51,66 moeten betalen en had gevraagd om er letters in te zetten en die staan er ook niet in wat is er fout gegaan ?

nee

Lieve Wilma,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Na u bestelling hebben wij u een mail verstuurd over de initialen en tevens op de pakbon is hier een berichtje over gezet. Ook hebben wij inmiddels gister een email naar u gestuurd met de uitleg hierover. Zowel bij het artikel als in de tekst van de winkelmand staat geschreven dat initialen niet mogelijk zijn op sterling silver. Deze zijn alleen mogelijk op de "zilverkleurige" vleugeltjes met het hartje. De sterling silver vleugeltjes hebben geen plaats om initialen in te stempelen. Wij vinden het jammer dat u deze uitleg bij zowel het artikel als in de winkelmand niet gelezen heeft en ook de uitleg op de pakbon en de email.

Wij hopen dat ondanks dit uw dochter veel plezier heeft van de armband en dat het haar veel steun geeft in de komende periode en dat zij een goed herstel heeft.

Lia

Lieve Lia,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens jouw dochter heel veel plezier van de sterling silver ketting met Swarovski hangertjes en oorbellen en nogmaals gefeliciteerd met haar dochter en jouw kleindochter.

Martin van Oostrum

Uitstekend

-Snelle reactie op vragen
-Snelle levering
-Geweldig verpakt

Beste Martin,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van de bedeltjes en bedankt voor de bijdrage aan de engeltjes voor het EMMA kinderziekenhuis.

Karin

Heel mooi engeltje

Uw ervaring

Na telefonisch heel hoed geholpen te zijn heb ik een engeltje besteld. Dag erna al in de brievenbus, super mooi!!!

Beste Karin,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens de ontvanger heel veel sterkte en hoop dat het Angelite engeltje met bedeltje haar kracht geeft.

Assepoester

Engelenroeper met bolletjes

Uw ervaring

Engelenroeper besteld met diverse gekleurde bolletjes. Alles werd keurig geleverd, met een mooi zakje om het in te doen.
Er zat zelfs een lief kaartje bij door Bianca zelf geschreven, ze wenste me veel draagplezier.
Alles wordt met zorg en liefde verpakt en verzonden.
TOP site.

Beste Assepoester,

Bedankt voor de mooie beoordeling en lieve berichtje.

Nogmaals heel veel plezier van de engelenroeper met klankballetjes.

Karlijn

Engeltje

Uw ervaring

Snelle levering, mooi verpakt en een artikel voldeed aan de verwachtingen

Beste mevrouw Riesewijk,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Heel veel plezier van uw Sodalite engeltje.

Anna

Prachtig!

Uw ervaring

De levering was heel snel, voor 14uur besteld was die er de volgende dag. Ik heb twee kettingen "engeltje geboortesteen" besteld en ik vond de verpakking al heel mooi! De afwerking is heel goed, de engeltjes zijn mooi, ik heb er twee waxkord kettingen erbij besteld en die kettingen waren al "in elkaar gezet", dat vond ik heel handig! Ik heb het al cadeautje gegeven en de meiden waren er echt erg enthousiast over en blij mee!

Lieve Anna,

Heel erg bedankt voor jouw lieve berichtje en mooie beoordeling.

Ik wens de meiden nogmaals heel veel plezier van de waskettingen met geboortesteen engeltjes.

Zeer tevreden

Zag er heel mooi uit!

Uw ervaring

En de andere dag al in huis!

Beste mevrouw Warman,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel leesplezier tezamen met de geboortesteen engeltjes boekenlegger.

Marieke

Super!

Uw ervaring

Via de site heb ik een engeltje samengesteld, en de volgende dag werd het al bezorgd! Kreeg er ook een persoonlijk kaartje van Bianca bij, heel erg lief!

Lieve Marieke,

Bedankt voor jouw lieve berichtje en mooie beoordeling.

Ik wens jouw vader nog veel plezier van het engeltje Turquoise Mosaïc en heel veel liefde & kracht.