Z

Snel en bevredigend

Lieve mevrouw Mackelberghe,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Nog heel veel plezier van uw Sterling Silver Swarovski engeltje.

Liesv

Snelle levering, goeie artikelen

Uw ervaring

Ik had snel een aantal engelenbedels nodig. Bianca's Engeltjes Sieraden had wat ik zocht en leverde supersnel.

Lieve Lies,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Nog veel plezier van uw bedels en hematiet hangertjes.

van Bokhoven

Uitstekend.

Uw ervaring

Duidelijke site. Fijn dat je direct mail terug krijgt met bevestiging van de bestelling en even een reminder dat ze met vakantie zijn en dat de leverdatum daardoor twee weken later zou zijn. Levering was er die dag ook. Goed product.

Lieve mevrouw van Bokhoven,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijne berichtje.

Goed te horen dat het engeltjes in goede orde is ontvangen en ik wens de ontvanger nog veel plezier van het ijskristal engeltje.

Margreet

Vriendelijk en goede ervaring.

Uw ervaring

Goede kwaliteit koord en mooie kleuren. Zeer vriendelijk geholpen bij telefonisch contact.

Lieve mevrouw Nolta,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens u nog heel veel plezier van uw satijndraad.

P

Uitstekende ervaring!

Uw ervaring

Mooie, persoonlijke en unieke sieraden, klantgericht en snelle service! Enorm blij!

Lieve Priscilla,

Bedankt voor jouw lieve berichtje en mooie beoordeling.

Ik wens jouw dochter nog heel veel plezier van het armbandje, de boekenlegger en het bijpassende hangertjes.

lieve groet,

Doreene

Het is een geschenk voor mijn nichtje, ze zier er prachtig uit en weet zeker dat ik haar straks heeeeel blij maak. Overweeg om ze ook voor mezelf te kopen. Super mooi.

Uw ervaring

Snelle levering en prachtig verpakt.

Lieve Doreene,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens jouw nichtje nog heel veel plezier van de engeltjes oorbellen en zie graag jouw bestelling tegemoet.

Hoe. Rauws

Goed,maar ik vond het vreemd dat een hanger meer de uitstraling gaf van zilver dan de andere.
Waar ligt dat aan

Beste mevrouw Rauws,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

De ene hanger is zilverkleurig afgewerkt en de ander antiek zilverkleurig. De meeste engelenroeper hangertjes zijn zilverkleurig (glanzend zilver) echter sommige zijn niet in deze versie verkrijgbaar en alleen in de iets donkerdere versie antiek zilverkleurig. Vanwege het design hebben wij toch besloten deze op te nemen in het assortiment. De kwaliteit van beide soorten is het zelfde.

Nog heel veel plezier van uw engelenroeper hangertjes met klankballetjes.

Lieve groet

Cobi moelaart

Het was een prachtig cadeau voor mijn schoondochter die haar allerbeste vriendin moest wegbrengen en ze was heel blij met de engel roeper

Uw ervaring

Na dat ik het besteld had de volgende dag al in huis

Lieve Cobi,

Bedankt voor jouw mooie berichtje en beoordeling.
Heel veel sterkte & kracht voor jouw schoondochter met dit verlies en ik wens haar nog veel plezier van de engel roeper met klankballetje.

Martina

Uw ervaring

Mooie producten moeilijk bestelling weinig overzicht

Beste Martina,

Bedankt voor jouw berichtje en beoordeling.

Wij hebben geprobeerd onze producten zoveel mogelijk te groeperen helaas heeft u dit niet ondervonden maar gelukkig uw product wel kunnen vinden.

Veel plezier van de engelenroepers met klankballetje.

mevr

Snelle levering..

Uw ervaring

snelle levering. alleen viel de aankoop in het echt tegen