Edith

Aanrader

Uw ervaring

Hele snelle service, artikelen worden heel netjes verzonden. Duidelijke communicatie.

Beste Edith,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.
Nog heel veel plezier van jouw Swarovski & Sweet Heart engeltjes.

Bianca

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Uw ervaring

BiancasEngeltjesSieraden is een proffesioneel bedrijf met een diversiteiteit van verschillende producten die bij uw thuis geleverd wordt. Zij levert goede producten, Bianca luistert goed naar de wens van de klant en geeft snel feedback.

Beste,

Bedankt voor jouw mooie berichtje en beoordeling.

Heel veel plezier van jouw enkelbandjes en ik hoop dat je er nog lang en vaak van kan genieten.

Fijne vakantie,

Joy

Super

Uw ervaring

Heel erg mooi, super snelle levering en een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Onwijs tevreden zeker een aanrader !

Lieve Joy,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens de ontvanger nog veel plezier van het Rhodonite engeltje en fijn dat het op tijd aangekomen is.

Leenie

Vlot en snel

Uw ervaring

correcte service,het juiste produkt ontvangen en dit vrij snel(woonachtig in België).

Lieve Leenie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens u nog heel veel gemak van de oorlel patches / lobe wonders en een fijn en mooi 2019 toegewenst.

Loes

Een Side met incomplete en onduidelijke informatie.

Uw ervaring

Bij aankomst bij aangegeven adres was het niet mogelijk een product te kopen moesten later terug komen en of on line bestellen.Het product van grote klasse.

Beste Loes,

Bedankt voor uw berichtje en beoordeling.
Allereerst nog hele fijne dagen voor u en uw familie en een mooi 2019 gewenst.

Wij maken al onze engeltjes op bestelling. Onze engeltjes kunnen heel persoonlijk worden samengesteld en tijdens uw onverwachte bezoek waren wij bezig met andere bestellingen waardoor er inderdaad geen ruimte was om ons assortiment van mogelijkheden voor u uit te stallen.
Hierom vragen wij ook altijd de bestelling via de website door te geven zodat mens op een geschikt moment de bestelling kunnen op halen.

Lieve groet

Heaven

Beschermengeltjes to heaven

Personal touch wordt gewaardeerd

Lieve Heaven,

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en uw berichtje.

Ik wens u en uw naaste nog heel veel plezier maar ook kracht van de Swarovski engeltjes.

Hele fijne & warme feestdagen toegewenst en een mooi 2019.

Dianne

Mooie engeltjes ,snel bezorgd zeer tevreden

Lieve Dianne,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Ik wens u nog heel veel plezier van uw Swarovski engeltjes en hele mooi feestdagen en een fijn 2019.

A. Van den Bergen

Viel tegen had het iets sterker verwacht. En onduidelijk de verbinding van armband en belletjes, had beter gekund

Uw ervaring

Is wel snel en goed geleverd. En netjes en goed verpakt.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw berichtje en beoordeling.

De maten (dikte van het armbandje) staat vermeld bij het artikel, de bedeltje welke u besteld heeft met ringetje kunnen niet anders dan om de schakel gezet worden. Het armbandje is met 2mm niet te vergelijken met een bedelarmband. Ook de bedels van een zeer klein prijsje kunt u niet vergelijken met bedels van een bedel armband.

Bianca

Zeer tevreden met hetgeen ik bestelde.

Uw ervaring

Ervaring heb ik nog niet met dit bedrijf, maar ga er zeker binnenkort nog een bestelling doen.

Lieve mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en berichtje.

Nog heel veel plezier van uw geboortesteen bedeltjes, sweet heart engeltjes, baby engeltjes en onyx engeltje tezamen met de sleutelringen.

Amandus

Engeltjes bestaan niet

Uw ervaring

Ik heb een Engelvangertje besteld. Het was maar een klein bedrag, dus ik maak er verder geen probleem van maar de bestelling was niet geheel goed en ook nog kapot aan de sluiting.

Geachte heer Hoet,

Jammer dat u via deze weg uw klacht bij ons indient en niet via de gewone mail heeft gestuurd dat het product kapot was ontvangen. Wellicht kunt u een foto van het product naar ons mailen via info@biancasengeltjessieraden.nl zodat wij het kunnen beoordelen.

Indien deze inderdaad kapot is, zullen wij u een nieuw toesturen.

In afwachting van uw email,

Bianca's Engeltjes Sieraden