BH Support

BH Support Ook benieuwd naar feedback over de webshop BH Support? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2045
8.1/10
Uitstekend (10/10)
2045 beoordelingen
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BH Support met 8.1/10. Gebaseerd op 2045 ervaringen.

2045 Reviews

J.Slinkers
J.Slinkers

leuke site

BH's geretourneerd en vervolgens geen teruggave van geld en vervolgens ook niet niet reageren op mails is een onaangename ervaring!

Waardeloze service!.
ik heb voor 120 euro aan bh's besteld. deze voldeden niet aan mijn verwachting en ik wacht al sinds april op teruggave van geld!?!.

Lindy

Heek fijn dat dit platform eris! ik heb altijd problemen met bh's kiezen. heb er last van en voel me ongemakkelijk tijdens het passen en kopen van bh's in een lingerie winkel.

Score voor Sport BH test:0.5/5
Beveel je dit bedrijf aanNee

Geen advies gekregen, dus maar besteld wat ik zelf dacht dat misschien een goede bh voor mij zou zijn!.

B
B

netjes verpakt ontvangen

retour gezonden 15 mei 2017
na mail wanneer de retour betaling zou volgen
retour bedrag ontvangen 07 juni 2017
retour betalingen moeten echt sneller

Beveel je dit bedrijf aanJa

Snelle levering aankoopdatum 11 mei ontvangen 13.

Leeuw
Leeuw

Het bedrijf moet zich houden aan zijn retourbeleid.

Beveel je dit bedrijf aanNee

Ik heb vier sport bh's besteld. daarvan heb ik er drie teruggestuurd. via de trackingcode van post.nl krijg ik bevestigd dat ze afgeleverd zijn. anita (eigenaresse) geeft aan dat zij ze niet heeft ontvangen en reageert heel onklantvriendelijk. inmiddels heb ik de zaak bij mijn advocaat neergelegd. ook heb ik inmiddels via het internet geconstateerd dat ze met haar vorige bedrijf kiesdejuistesportbh.nl ook problemen had met retourneringen en daarvoor is beboet door het acm. ik bestel veel vaker via het internet en dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

BH Support 1 beoordeling

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb geen advies gezien naar aanleiding van het invullen van de vragen..
vriendelijke groet, margreet turenhout.

Judith
Judith

Hebben jullie even? klantenservice kennen ze niet....heel onvriendelijk en niet oplossingsgericht.....

Beveel je dit bedrijf aanNee

Na meerdere keren te hebben geklaagd , mocht ik dan toch uiteindelijk mijn bh terugsturen voor onderzoek (was mijn idee, niet die van bh support).
ik zou binnen 14 dagen iets horen, maar moest er toch zelf weer achteraan..
maar zoals verwacht doen ze er niets aan....na uitgebreid onderzoek zou er niets mis zijn met de bh...ik krijg em als het goed is weer teruggestuurd...om de dure bh weer in de kast te leggen, want dragen zal ik niet meer doen omdat ik een schuurplek krijg......
klantenservice is bij bh support geen prioriteit.

Uitstekend (10/10)
Score voor Sport BH test:5/5
Beveel je dit bedrijf aanJa

Fijne site, snelle reactie. goede service.

Kuijper
Kuijper

Klant is koning, naar de klant luisteren en bestellingen terug kunnen zoeken.

Beveel je dit bedrijf aanNee

Ik was tevreden, totdat ik vroeg naar mijn tegoed bedrag wat ik kreeg omdat ik een afgeprijsde bh had terug gestuurd. logisch..
nu wordt er gezegd dat ik een bh heb gekocht en in november was het afgewikkeld..........
ik heb nooit een mail ontvangen en ook geen bh besteld..
ik kom er niet doorheen!.
men kan niet terug kijken naar de bestelling van nov. 2016?????.
11 mei een mail gestuurd, niets op gehoord..
vandaag gebeld en het was te druk en daar moest ik het mee doen..
ik krijg geen gehoord, ik krijg geen antwoord welke bestelling ik dan gedaan zou hebben..
erg onheus bejegend en ben 39,95 kwijt!!.
ik noem dit diefstal.

Alexandra
Alexandra

Veel keuze. Advies per mail.

Geld netjes en snel terugboeken aan klant zou pas echte service zijn.

Beveel je dit bedrijf aanNee

De bh's die ik bestelde waren niet wat ik ervan verwachtte. heb ze teruggestuurd. belt anita me op: waarom ik niet tevreden was. kan ik nog waarderen. daarop ging ze mopperen over het feit dat ze kosten gemaakt had. dat heet ondernemen cq bedrijfsrisco. bij online kopen moet je direct betalen: maar terugbetalen? ik wacht al 24 dagen op het terugstorten van het geld. inmiddels de aankoop betwist bij ics. jammer dat het zo ver heeft moeten komen.

Bedrijfsinformatie

BHSUPPORT is de specialiste met de beste selectie sport BH's en Lingerie.
Adres
Giraffeweg 47