Juliette van den Bosch

Snelle en bekwame service

Snelle, bekwame en vriendelijke service. Ik ben al jaren een tevreden klant en wordt altijd goed geholpen.

Annelies Oostinga

Vriendelijke benadering

Vriendelijke mensen die weten waar zij het over hebben. Goed geholpen en in één keer van het probleem af. Al vaker goed geholpen, lange tijd ben ik een tevreden klant.

Judith Bierenbroodspot

Snelle afhandeling

De medewerkers waren zeer bekwaam en luisterden goed naar je verhaal. Hierdoor konden ze snel ingrijpen en reageren. De service was fijn en plezierig en de medewerkers wisten waar ze het over hadden.

Geraldine

Goede service

Service is snel
Goede communicatie

Myrthe van Veen

Fijne service

goede behulpzaamheid, professioneel geregeld, verstand van hun vak

Holly Lang

Fijne werknemers die goede service verlenen

Ik vind de werknemers van BeterVerzekeren erg prettig te werk gaan. Ze leveren goede service en denken echt aan hun klanten. Het contact verloopt prettig en ik heb echt het idee dat ze naar mij... Ik vind de werknemers van BeterVerzekeren erg prettig te werk gaan. Ze leveren goede service en denken echt aan hun klanten. Het contact verloopt prettig en ik heb echt het idee dat ze naar mij luisteren. Daarnaast bieden ze ook echt lage premies zonder kleine lettertjes.

Dorieke Joosten

Goede service

Klant is hier koning. Goede service!

Marie-Louise Diepenhorst

Uitstekende service

- hoge kwaliteit
- professioneel

Johannes Voskamp

Geweldige service

Ik werd meteen geholpen en had niet het gevoel dat ik een van de velen was, ze hadden echt aandacht voor me en luisterden oprecht.

Gerard Maas

Goede behandeling

Aardige mensen en gekregen wat ik wilde