charlotte schipperijn

Serieus genomen

Ik werd snel geholpen en mijn vragen werden serieus genomen. Dit vind ik belangrijk. Ook zijn ze goed bereikbaar en werd ik snel geholpen. Ik had een fijn gesprek met iemand die ook veel geduld had.

S Kuhne

Alles is erg duidelijk vermeld

Geen onduidelijkheden, je weet precies waartegen je wel en niet verzekerd bent

Joost van der Steeg

Makkelijk en snel goed verzekerd

Inmiddels een jaar lang goed verzekerd, zeker tevreden

Frederique Lamers

Snelle en fijne medewerking!

Ik heb het contact met dit bedrijf als zeer prettig ervaren. Ze hebben een zeer goede en snelle service. Ik zou BeterVerzekeren bij iedereen aanraden!

Jasper Lid

Goede service

Echte vakmensen, snel en betrouwbaar

Jan Hendriksen

Goede service

Vriendelijke personeel, overzichtelijk en makkelijke service

Laura Pootjes

Goede service

Beter Verzekeren heeft een zeer goede service. Zodra er een probleem optreedt, zijn ze direct te bereiken zowel telefonisch als via de mail. Ze zijn altijd bereid je te helpen, maar zorgen vooral... Beter Verzekeren heeft een zeer goede service. Zodra er een probleem optreedt, zijn ze direct te bereiken zowel telefonisch als via de mail. Ze zijn altijd bereid je te helpen, maar zorgen vooral ook dat een probleem opgelost wordt. Vaak worden mailtjes weggegooid, maar dat is hier zeker niet het geval. De mensen zijn vakkundig en weten dan ook precies waar ze het over hebben. Dit vind ik erg fijn en waardeer ik dan ook zeer. Ik kan Beter Verzekeren een ieder aanraden, want hoeveel problemen ik in het verleden heb gehad, hoe makkelijk het nu gaat!

Marly van Walsem

Klantvriendelijk

Aan de telefoon erg klantvriendelijk en ze nemen de tijd voor je. Ze zijn erg professioneel en wisten al mijn vragen te beantwoorden.

Onwijs tevreden!

Wanneer ik met iemand in contact kwam, was deze altijd erg professioneel en behulpzaam. Ik word altijd erg goed geholpen. Ik ben al een paar jaar een tevreden klant.

Emma Jansen

Erg klantgericht

Mijn ervaring met Beterverzekeren.nl was erg fijn. Ik werd snel geholpen en de service was persoonlijk wat ik prettig vond. Zeker een aanrader!