Boer bouwbedrijf

Goed advies en erg goed geholpen

duidelijkheid, kennis, snelheid

Peter

Bij navraag offerte verzekering een goed telefonisch gesprek gehad.
Later bleek er een klein foutje ingeslopen te zijn en dat is grandioos opgelost door BeterVerzekeren.nl

Er wordt goed geluisterd en oplossingsgericht gewerkt.
chapeau

van der Blom

Nemen de tijd voor je en luisteren goed naar je wensen.

Persoonlijk en goed contact!

De Boer

Perfect

goede service, snelle afhandeling

Maison petit

Good job!

Ik wilde snel een premie weten . er werd snel contact met me opgenomen.goed gevoel over en polis afgesloten

Lommers

Perfect!

begonnen met 1 verzekering, nu loopt alles er tegen een lagere premie!

Karsten

Maken het helemaal waar!

Belde voor informatie over een bedrijfsmatige verzekering. Prettige voorlichting, juiste informatie en deskundig. Top

Jan van Uem

Superblij met dit bedrijf

Geweldig bedrijf. Had brief RDW gehad en moest € 407,- boete betalen. Een vriendelijke dame zocht uit dat de maatschappij een foutje had gemaakt en toen ging de boete niet door. Super!

Jaklin Kuran

Enorm tevreden over mijn tussenpersoon BETERVERZEKEREN

Heel veel jaren geleden ben ik terechtgekomen bij Beter verzekeren en sinds die dag lopen al mijn verzekeringen via hun. De professionele benadering, de vriendelijkheid, de snelheid en de... Heel veel jaren geleden ben ik terechtgekomen bij Beter verzekeren en sinds die dag lopen al mijn verzekeringen via hun. De professionele benadering, de vriendelijkheid, de snelheid en de behulpzaamheid is iets waar de mensen die voor beter verzekeren werken blinkt uit en geeft een vertrouwd gevoel die je nodig hebt bij het afsluiten van allerlei verzekeringen waarvan je hoop dat je die niet nodig hebt, maar in geval dat dit wel het geval is je bij de juiste mensen bent. En dat is het geval bij beter verzekeren. Zolang zij bestaan zal ik bij hun blijven en iedereen adviseren dit ook te doen. Ik ben een uiterst tevreden klant!

Overzichtelijke site

goede ervaring