Klop

Erg fijn bedrijf.
Goed te woord gestaan, prima premie.
Eindelijk een verzekeringsbedrijf dat er verstand van heeft.

vakmanschap, zeer vriendelijk, ze houden zich aan hun afspraken en geen lange wachttijd als je ze belt.

Evert Meeuwissen

Ik heb een buitengewone dienstverlening ervaren. Ik was op zoek naar een pand en inboedelverzekering. Ondanks dat jacqueline veel tijd heeft gestopt in mijn situatie heb ik uiteindelijk toch...

Zeer klantgericht

Jan W. Plooster

Als particulier al 36 jaar 'verbonden' aan dit bedrijf en hen eigenlijk nooit nodig gehad.
Na een fusie van maatschappijen en mijn pensionering er achter aan was ik mijn overzicht van...

Bosch BV

Wilde een zakelijke aansprakelijkheidsverzekering regelen voor mijn bedrijf en werd erg fijn geholpen. Denken echt met je mee.

Klein BV

Erg positief. Goede voorlichting en persoonlijke benadering.

Zeer vakbekwaam, je merkt dat het specialisten zijn.

Bedrijfsverzekeringen allemaal ondergebracht.

Regelink

Bij dit bedrijf al jaren al mijn verzekeringen ondergebracht
Als er schade en of een conflict speelt word men hier wel direct en accuraat te woord gestaan
En geholpen
Tevens goed...

H.Bouwman

Zit 10 minuten tijd te verdoen met invullen van vragen met als slotconclusie; "op basis van ingevulde gegevens kunnen wij geen premie berekenen"

Reactie BeterVerzekeren.nl:

Niet alle beroepen en bezigheden kunnen digitaal aangevraagd worden.
U kunt dan telefonisch met ons contact opnemen.
We zijn u graag van dienst.

Knap

Zeer goed geholpen, erg tevreden. Ik geef nooit revieuws of feedback of zo. Nu wel, zegt genoeg!

Een zeer goed bedrijf.

Knap

Een zeer goed bedrijf.

Tol

Super, goede premie, bellen terug!

Ze snappen wat ik wil en hebben er verstand van