Swieten

Snelle service en vriendelijk geholpen.
Een aanrader.

Vriendelijk en correct geholpen

administratiekantoor ALMA Amsterdam

Met moeilijke casus bij Jacqueline Kreté terecht gekomen. Zij heeft exact uitgezocht wat voor ons de beste optie was. Ondanks hogere premie, toch heel tevreden. Jacqueline heeft brede kennis van... Met moeilijke casus bij Jacqueline Kreté terecht gekomen. Zij heeft exact uitgezocht wat voor ons de beste optie was. Ondanks hogere premie, toch heel tevreden. Jacqueline heeft brede kennis van verzekeringen en legt de clausules goed uit.

Brede kennis en goede communicatie skills

Shicokoi

Al 15 jaar klant en ik ben zeer tevreden

Behulpzaam ,snelle reactie, goede prijzen

Iris Noord

Perfect geholpen, beveel dit ten zeerste aan

Vriendelijk, doortastend en van a-z goede kwaliteit

Eimers

Ik had wat problemen om een autoverzekering af te sluiten en ben super goed geholpen waardoor ik alsnog mijn auto heb kunnen verzekeren. Zeker een aanrader en als ik meer verzekeringen nodig heb ga... Ik had wat problemen om een autoverzekering af te sluiten en ben super goed geholpen waardoor ik alsnog mijn auto heb kunnen verzekeren. Zeker een aanrader en als ik meer verzekeringen nodig heb ga ik zeker weer naar BeterVerzekeren!!!!

Goede service, vastberadenheid en super vriendelijk.

Alexander

Slecht. ik doe 15min erover om de berekening in te vullen en vervolgens kan ik geen schatting krijgen. bedankt voor niets

zijn er niet

Reactie BeterVerzekeren.nl:

Beste Alexander,
Wat vervelend dat er geen premie kwam.
We willen je graag helpen, ja kan ons ook altijd bellen.

Jos

Uiterst professioneel en vriendelijk, met oog voor de klant.

Meedenkend, kijkend vanuit en naar de klant, super service, echte aanrader.

Hans Everse

Erg goed

Reageren snel, vragen door, goede service

Klop

Erg fijn bedrijf.
Goed te woord gestaan, prima premie.
Eindelijk een verzekeringsbedrijf dat er verstand van heeft.

vakmanschap, zeer vriendelijk, ze houden zich aan hun afspraken en geen lange wachttijd als je ze belt.

Evert Meeuwissen

Ik heb een buitengewone dienstverlening ervaren. Ik was op zoek naar een pand en inboedelverzekering. Ondanks dat jacqueline veel tijd heeft gestopt in mijn situatie heb ik uiteindelijk toch... Ik heb een buitengewone dienstverlening ervaren. Ik was op zoek naar een pand en inboedelverzekering. Ondanks dat jacqueline veel tijd heeft gestopt in mijn situatie heb ik uiteindelijk toch besloten de verzekeringen bij mijn huidige maatschappij onder te brengen. Desondanks bleef de dame zeer klantgericht en gaf mij advies wat uiteindelijk voor mij goed maar voor haar slecht uitpakte. Dat is nog eens klantvriendelijk. Als ik in de toekomst toch weer een verzekering nodig heb is deze club de eerste waar ik naar toe ga. Klasse!!!!!

Zeer klantgericht