Jos

Uiterst professioneel en vriendelijk, met oog voor de klant.

Meedenkend, kijkend vanuit en naar de klant, super service, echte aanrader.

Hans Everse

Erg goed

Reageren snel, vragen door, goede service

Klop

Erg fijn bedrijf.
Goed te woord gestaan, prima premie.
Eindelijk een verzekeringsbedrijf dat er verstand van heeft.

vakmanschap, zeer vriendelijk, ze houden zich aan hun afspraken en geen lange wachttijd als je ze belt.

Evert Meeuwissen

Ik heb een buitengewone dienstverlening ervaren. Ik was op zoek naar een pand en inboedelverzekering. Ondanks dat jacqueline veel tijd heeft gestopt in mijn situatie heb ik uiteindelijk toch... Ik heb een buitengewone dienstverlening ervaren. Ik was op zoek naar een pand en inboedelverzekering. Ondanks dat jacqueline veel tijd heeft gestopt in mijn situatie heb ik uiteindelijk toch besloten de verzekeringen bij mijn huidige maatschappij onder te brengen. Desondanks bleef de dame zeer klantgericht en gaf mij advies wat uiteindelijk voor mij goed maar voor haar slecht uitpakte. Dat is nog eens klantvriendelijk. Als ik in de toekomst toch weer een verzekering nodig heb is deze club de eerste waar ik naar toe ga. Klasse!!!!!

Zeer klantgericht

Jan W. Plooster

Als particulier al 36 jaar 'verbonden' aan dit bedrijf en hen eigenlijk nooit nodig gehad.
Na een fusie van maatschappijen en mijn pensionering er achter aan was ik mijn overzicht van verzekeringen kwijt.

Contact opgenomen met dit bedrijf, en binnen een maand was er duidelijkheid over zo goed als alles.

Ik ben uitstekend geholpen en waardeer de inzet en moeite die Jaqueline Kreté namens het bedrijf heeft gedaan ten zeerste.

Ik ben uitermate tevreden, nogmaals mijn dank.

Jan W. Plooster (particulier :) )

Bosch BV

Wilde een zakelijke aansprakelijkheidsverzekering regelen voor mijn bedrijf en werd erg fijn geholpen. Denken echt met je mee.

Klein BV

Erg positief. Goede voorlichting en persoonlijke benadering.

Zeer vakbekwaam, je merkt dat het specialisten zijn.

Bedrijfsverzekeringen allemaal ondergebracht.

Regelink

Bij dit bedrijf al jaren al mijn verzekeringen ondergebracht
Als er schade en of een conflict speelt word men hier wel direct en accuraat te woord gestaan
En geholpen
Tevens goed...
Bij dit bedrijf al jaren al mijn verzekeringen ondergebracht
En geholpen
Tevens goed te bereiken zowel telefonisch als persoonlijk
Hier kunnen de meeste organisaties nog een voorbeeld aan nemen
No nonsense voert hier de boventoon !
Vandaag ook weer uitstekend geholpen met onze autoverzekering

Dikke 10+ !

H.Bouwman

Zit 10 minuten tijd te verdoen met invullen van vragen met als slotconclusie; "op basis van ingevulde gegevens kunnen wij geen premie berekenen"

Reactie BeterVerzekeren.nl:

Niet alle beroepen en bezigheden kunnen digitaal aangevraagd worden.
U kunt dan telefonisch met ons contact opnemen.
We zijn u graag van dienst.

Knap

Zeer goed geholpen, erg tevreden. Ik geef nooit revieuws of feedback of zo. Nu wel, zegt genoeg!

Een zeer goed bedrijf.