Theetuin

Zelf kon ik op internet niet vinden wat ik zocht, toen heb ik het telefoonnummer van BeterVerzekeren.nl gebeld en kreeg ik dezelfde dag nog antwoord op mijn vraag.

Vriendelijk, geïnteresseerd, klantvriendelijk, gemotiveerd om een antwoord te vinden op een lastige vraag

Swieten

Snelle service en vriendelijk geholpen.
Een aanrader.

Vriendelijk en correct geholpen

administratiekantoor ALMA Amsterdam

Met moeilijke casus bij Jacqueline Kreté terecht gekomen. Zij heeft exact uitgezocht wat voor ons de beste optie was. Ondanks hogere premie, toch heel tevreden. Jacqueline heeft brede kennis van... Met moeilijke casus bij Jacqueline Kreté terecht gekomen. Zij heeft exact uitgezocht wat voor ons de beste optie was. Ondanks hogere premie, toch heel tevreden. Jacqueline heeft brede kennis van verzekeringen en legt de clausules goed uit.

Brede kennis en goede communicatie skills

Shicokoi

Al 15 jaar klant en ik ben zeer tevreden

Behulpzaam ,snelle reactie, goede prijzen

Iris Noord

Perfect geholpen, beveel dit ten zeerste aan

Vriendelijk, doortastend en van a-z goede kwaliteit

Eimers

Ik had wat problemen om een autoverzekering af te sluiten en ben super goed geholpen waardoor ik alsnog mijn auto heb kunnen verzekeren. Zeker een aanrader en als ik meer verzekeringen nodig heb ga... Ik had wat problemen om een autoverzekering af te sluiten en ben super goed geholpen waardoor ik alsnog mijn auto heb kunnen verzekeren. Zeker een aanrader en als ik meer verzekeringen nodig heb ga ik zeker weer naar BeterVerzekeren!!!!

Goede service, vastberadenheid en super vriendelijk.

Alexander

Slecht. ik doe 15min erover om de berekening in te vullen en vervolgens kan ik geen schatting krijgen. bedankt voor niets

zijn er niet

Reactie BeterVerzekeren.nl:

Beste Alexander,
Wat vervelend dat er geen premie kwam.
We willen je graag helpen, ja kan ons ook altijd bellen.

Jos

Uiterst professioneel en vriendelijk, met oog voor de klant.

Meedenkend, kijkend vanuit en naar de klant, super service, echte aanrader.

Hans Everse

Erg goed

Reageren snel, vragen door, goede service

Klop

Erg fijn bedrijf.
Goed te woord gestaan, prima premie.
Eindelijk een verzekeringsbedrijf dat er verstand van heeft.

vakmanschap, zeer vriendelijk, ze houden zich aan hun afspraken en geen lange wachttijd als je ze belt.