Hoe vond u het bestelgemak
Was de order informatie goed
Was de levertijd naar wens

Goede service. Ik had enkele jaren geleden een hometrainer gekocht. Toen bleek de adapter stuk gegaan. Ik moest wel een nieuwe kopen omdat deze net buiten de garantietermijn viel, maar toen deze... Goede service. Ik had enkele jaren geleden een hometrainer gekocht. Toen bleek de adapter stuk gegaan. Ik moest wel een nieuwe kopen omdat deze net buiten de garantietermijn viel, maar toen deze daarna binnen een jaar ook stuk ging, werd mij kosteloos een nieuwe toegestuurd.

Krista de Lange

Het bestelproces verloopt simpel, fijne suggesties voor eventueel andere producten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. De bezorging verloopt snel en je kan nog net voordat het pakket wordt... Het bestelproces verloopt simpel, fijne suggesties voor eventueel andere producten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. De bezorging verloopt snel en je kan nog net voordat het pakket wordt afgeleverd, zelf kiezen voor een ander bezorgmoment/ adres.

Aankoop spinningfiets

Arjen

Ik heb twee jaar geleden een crosstrainer gekocht bij betersport.nl . Twee weken geleden brak een schroef af. Na contact te hebben opgenomen, is mij gratis een nieuwe schroef opgestuurd. Goede... Ik heb twee jaar geleden een crosstrainer gekocht bij betersport.nl . Twee weken geleden brak een schroef af. Na contact te hebben opgenomen, is mij gratis een nieuwe schroef opgestuurd. Goede service.

Ze reageren direct en duidelijk op een mail. Vriendelijk personeel behulpzaam en kwaliteit ook prima

Roel Jakobs

Afwachtend doch goed geholpen!

Ralp D. O*********

10 december 2019 op zoek naar een kettlebell 20kg. Betersport was één van de weinigen die de bestelling de volgende dag zou kunnen leveren.
Althans dat is wat er beschreven staat in hun site....
Althans dat is wat er beschreven staat in hun site. Uiteraard was ik nog verder gaan kijken naar andere webwinkels die ook beschrijven dat zij de volgende dag het kunnen leveren.
Echter waren die andere site niet goed werkend en wat nog belangrijker was: Vele malen duurder naar mijn zin. Mijn keuze viel dus op Betersport.

Jammer genoeg had ik op dit moment enkel een 20kg. nodig anders had ik uit vertrouwen waarschijnlijk wel het bedrag besteed wat mij uiteindelijk die gratis verzending had kunnen opleveren.
Uit mijn ervaring zijn namelijk de beloftes ook nagegaan.
+ Het hele traject, na de bestelling te hebben geplaatst en betaald, werd gecommuniceerd.
+ Mijn bestelling was naar mijn mening goed ingepakt.
+ Mijn bestelling was op de dag aangekomen zoals hun streefdatum (volgende dag).
+ Als je de site goed onderzoekt voelt het ook al veilig. Afterpay is mogelijk.
- Als de 20kg. en de 24kg. samen er voor had kunnen zorgen voor die gratis verzending had ik hem sowieso gehaald. C'est la vie.

Mijn volgende bestelling, als ik er klaar voor ben, 24kg. kettlebell.
Bedankt! Vanavond eindelijk met mijn eigen kettlebell aan de slag!

Ik ben nogal teleurgesteld in Betersport.nl. Afgelopen vrijdag heb ik de Powertec WB-UB13 besteld, een fitnessbank met een verstelbaar zwaartepunt en waarbij de rugleuning recht omhoog kan. Ik... Ik ben nogal teleurgesteld in Betersport.nl. Afgelopen vrijdag heb ik de Powertec WB-UB13 besteld, een fitnessbank met een verstelbaar zwaartepunt en waarbij de rugleuning recht omhoog kan. Ik twijfelde tussen deze bank en de Ironmaster Super Bench, maar een medewerker van Betersport.nl adviseerde me de Powertec.

Vandaag bij het monteren van de bank bleek tot mijn verbazing dat ik een ander model toegestuurd heb gekregen. Ik ontving niet de WB-UB13, maar de WB-UB16. Dit model heeft een ander design, geen verstelbaar zwaartepunt en ook de rugleuning kan niet helemaal recht omhoog. Heb ik dan per ongeluk het verkeerde bankje besteld?

Nee... Op de website, in de bevestigingsmail én op de factuur staat dat ik toch echt de WB-UB13 heb gekocht. De WB-UB16 staat zelfs niet eens op de site van Betersport.nl. Bij navraag via de chat blijkt het model dat ik heb besteld niet meer in het assortiment. Ik krijg te horen dat de foto's op de website nooit zijn gewijzigd en de artikelcode niet is aangepast. Ik zou het bankje kunnen ruilen, maar hoor dat het model dat ik besteld heb niet meer geleverd kan worden.

Ik vind het erg jammer om een ander product te ontvangen dan dat ik besteld heb en dat er geen passende oplossing is geboden anders dan excuses. Mijn volgende apparatuur durf ik hier niet meer te kopen, want je weet niet of je daadwerkelijk krijgt wat je hebt besteld.

Bob Smits

Aflevering zeer slecht. Betaal 150 euro om loopband op 1e verdieping te plaatsen. Transporteur wilt loopband niet verder dan oprit brengen (in ons geval op het fietspad buiten). monteur komt enkele... Aflevering zeer slecht. Betaal 150 euro om loopband op 1e verdieping te plaatsen. Transporteur wilt loopband niet verder dan oprit brengen (in ons geval op het fietspad buiten). monteur komt enkele dagen later hem naar binnen brengen. reactie ja het zijn 2 aparte bedrijven. ik denk dat er dan nog weinig buiten staat wat denkt u zelf.

Lois

Mooie spullen gehaald: fitness bankje, olympische stang en puzzelvloer. Zeer tevreden! Prijs kwaliteit verhouding is prima :)