Betersport.nl

Betersport.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Betersport.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company472
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Betersport.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 472 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Hoe vond u het bestelgemak
Zeer goed (9/10)
Was de levertijd naar wens
Zeer goed (9/10)
Was de order informatie goed

Frans Wagemans
Frans Wagemans

Vriendelijk, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

G.Niese

Het bestellen van een home trainer ging soepel bij aflevering was het voor mij (71 jaar ) te moeilijk om deze in elkaar te zetten .kon dus weer retour wat in het begin iets moeilijk ging verkeerde voorlichting over retour zending .na 2 emails naar onze zeer tevredenheid keurig opgelost zeer speitig dat de home trainer weer terug moet ,naar onze mening zeer goed product .dank voor de goede afwikkeling.

Anoniemwilhelmina
Anoniemwilhelmina
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Zeer goed komen levertijd na zoals beschreven.

Betersport.nl 1 beoordeling
Yvonne v.d. Steen (en echtgenoot)

Vanaf het eerste contact met jullie bedrijf zijn wij dik tevreden. in 2013 hebben wij een fitnessapparaat bij jullie gekocht. toen tijdens het monteren van het apparaat bleek dat er onderdelen ontbraken, was één telefoontje genoeg om de onderdelen de volgende dag in huis te hebben. echt super. na intensief gebruik van het fitnesstoestel, was één verzoek om levering van nieuwe onderdelen genoeg. ondanks dat de garantietijd was verstreken, kregen we kosteloos de onderdelen geleverd. nu ik na vier jaar reserve onderdelen (katrollen) bestelde, was de service nog steeds optimaal. vooraf een prijsopgave en we kregen zelfs extra reserve-katrollen voor de overeen gekomen prijs geleverd. dit is echt ouderwetse service.

Douwe van den Berg

Een geweldig bedrijf. .
we hadden problemen met de loopband..
deze problemen werden ( middels mailverkeer met jeroen ).
en het gratis toezenden van de benodigde onderdelen .
uitstekend verholpen..
en dát na de bij ons bekende garantieperiode,.
klasse..

Becky's Bootcamp

Fijn sale waardoor ik meteen een aantal sport attributen besteld heb. met de bestelling plaatsen ondervond ik wat problemen maar met de hulp van de klantenservice kon ik mijn bestelling plaatsen en betalen. na mijn hulpvraag in de chat kreeg ik binnen 5 minuten een mailtje met daarin een betaling link. fijn dat het allemaal niet lang hoeft te duren. heel benieuwd naar de levering!.

Victor
Victor
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Super bedrijf! website erg overzichtelijk, bestelling ging snel, en de klantsupport is heel snel en deskundig :).

Bouwen
Bouwen
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Ben erg tevreden over betersport. loopband werkte altijd perfect. na een storing goed en snel geholpen. duim omhoog.

Goed (8/10)
Score voor Betersport.nl:4/5
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Vakkundig te woord gestaan, snelle service en levering!.

Massimiliano Bareman

Zeer goed bereikbare telefonische (after)sales en support. behulpzame en geduldige medewerkers. schroom niet om verbeterpunten te benoemen, er wordt echt iets mee gedaan. bij de levering een defect onderdeel ontdekt, werd na melding hiervan gratis thuis opgehaald. top!.

Bedrijfsinformatie

Betersport is al ruim 10 jaar een begrip in fitnessapparatuur voor thuis gebruik. Ons sales team staat elke maandag t/m zaterdag voor u klaar voor al uw vragen.
Adres
Magalhaesweg 8