Hoe vond u het bestelgemak
Was de order informatie goed
Was de levertijd naar wens

C.ter Hove

Via de website een hometrainer besteld, duidelijk en overzichtelijk. Zeer snelle levering (volgende dag al) makkelijk te monteren.

Almaya

We hebben en trampoline besteld heel mooi staat stevig en de kinderen zijn er heel blij mee en zeer mooie kwaliteit .toen ik het zach zij ik meteen ja dit is de perfece tramoline . en heel leuk... We hebben en trampoline besteld heel mooi staat stevig en de kinderen zijn er heel blij mee en zeer mooie kwaliteit .toen ik het zach zij ik meteen ja dit is de perfece tramoline . en heel leuk website.
Groetjes Almaza

Tibeau hofman

Het is een zeer goede ervaring dat ik met dit bedrijf heb, veel mensen vertellen goed over jullie. Voor fitness spullen is dit echt handig en ze zijn goed, perfecte gewicht, ik bestel vanaf nu vaker... Het is een zeer goede ervaring dat ik met dit bedrijf heb, veel mensen vertellen goed over jullie. Voor fitness spullen is dit echt handig en ze zijn goed, perfecte gewicht, ik bestel vanaf nu vaker bij jullie.

Yvonn

Ik heb verstelbare dumbells besteld en een springtouw. Het springtouw was goed verpakt, maar na drie keer springen brak een onderdeel van het springtouw af. Hierdoor moest ik het zilveren klemmetje... Ik heb verstelbare dumbells besteld en een springtouw. Het springtouw was goed verpakt, maar na drie keer springen brak een onderdeel van het springtouw af. Hierdoor moest ik het zilveren klemmetje voor het stellen op mijn knietjes zoeken in de tuin. Kwaliteit viel dus tegen. De dumbells daarentegen zijn van top kwaliteit, echt super stevig en gebruiksvriendelijk. Echter waren deze slecht verpakt, waardoor de onderdelen uit het pakket gevallen waren. Door de oplettende postbode kregen we deze er los bij.

Teun

Heel maklijk en snell geen gedoe met betalen en is goede kwaliteit šŸ‘Œ

Snel en duidelijk, mooi dat er een handleiding bij is

JohnP

Zeer positief ze doen er alles aan ook al is je garantie verstreken om mee te denken in oplossingen

Dirk Van Sever

Crossfittrainer besteld bij betersport.nl. Deze werd tijdig geleverd, maar de vloermat die ik had bijbesteld was niet bij het pakket en er stond een fout in de factuur. Ondertussen heb ik reeds 4... Crossfittrainer besteld bij betersport.nl. Deze werd tijdig geleverd, maar de vloermat die ik had bijbesteld was niet bij het pakket en er stond een fout in de factuur. Ondertussen heb ik reeds 4 mails verstuurd naar de firma, maar ik krijg er geen antwoord op. Dus voor mij is de klantendienst beneden alle peil.