Betersport.nl

Betersport.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Betersport.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company468
Uitstekend (10/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Betersport.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 468 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Hoe vond u het bestelgemak
Zeer goed (9/10)
Was de levertijd naar wens
Zeer goed (9/10)
Was de order informatie goed

Douwe van den Berg

Een geweldig bedrijf. .
we hadden problemen met de loopband..
deze problemen werden ( middels mailverkeer met jeroen ).
en het gratis toezenden van de benodigde onderdelen .
uitstekend verholpen..
en dát na de bij ons bekende garantieperiode,.
klasse..

Becky's Bootcamp

Fijn sale waardoor ik meteen een aantal sport attributen besteld heb. met de bestelling plaatsen ondervond ik wat problemen maar met de hulp van de klantenservice kon ik mijn bestelling plaatsen en betalen. na mijn hulpvraag in de chat kreeg ik binnen 5 minuten een mailtje met daarin een betaling link. fijn dat het allemaal niet lang hoeft te duren. heel benieuwd naar de levering!.

Victor
Victor
Score voor Betersport.nl:5/5
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Super bedrijf! website erg overzichtelijk, bestelling ging snel, en de klantsupport is heel snel en deskundig :).

Bouwen
Bouwen
Score voor Betersport.nl:5/5
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Ben erg tevreden over betersport. loopband werkte altijd perfect. na een storing goed en snel geholpen. duim omhoog.

Goed (8/10)
Score voor Betersport.nl:4/5
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Vakkundig te woord gestaan, snelle service en levering!.

Massimiliano Bareman

Zeer goed bereikbare telefonische (after)sales en support. behulpzame en geduldige medewerkers. schroom niet om verbeterpunten te benoemen, er wordt echt iets mee gedaan. bij de levering een defect onderdeel ontdekt, werd na melding hiervan gratis thuis opgehaald. top!.

Goed (8/10)
Score voor Betersport.nl:4/5
Beveelt u ons bedrijf aanJa

Voor het eerst uw site bezocht. helder, duidelijk en eenvoudig.

Betersport.nl 1 beoordeling

Een heel duidelijke website met mooie foto's en heldere video's over het te bestellen product. dat maakt de keuze een stuk makkelijker.

Deal Consult

Ik was samen met mijn partner op zoek naar een crosstrainer. via via kwam ik op de site van betersport.nl terecht. via het popup scherm was ik in contact met één van de mensen van het bedrijf. deze hebben mij goed geholpen met mijn keuze. niettegenstaande ik het toestel mocht gaan testen in de showroom te venlo, heb ik toch reeds besteld, en dit dankzij hun professionele begeleiding op de site..
nu binnenkort het toestel nog!!.
thanks!!.

Onacceptabel (1/10)

Reactie Betersport.nl:

Beste,

We vinden het vervelend dat u onze service als onprettig heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat de Fox 3 crosstrainer niet voorradig was op het moment van bestelling. Dit stond aangegeven zowel in de tekst als bij de afbeelding van het product op onze website.

Ook wij hadden het graag anders gezien. Zo zouden wij het liefst de crosstrainer de dag na bestelling meteen bij u thuis kunnen uitleveren. Omdat wij dit niet waar kunnen maken en afhankelijk waren van onze leverancier zijn wij een pre-order actie gestart.

De pre-order actie houd in dat klanten de crosstrainer kunnen reserveren tegen een goedkopere prijs. Van deze actie heeft u ook gebruik gemaakt. Daarnaast stond het duidelijk aangegeven bij het product tijdens bestelling.

De reden dat er geen contact is geweest en uzelf heeft moeten informeren na de levertijd is omdat wij ervan uitgingen dat dit duidelijk op de website vermeld stond.

Excuses voor onze onduidelijkheid.

Team Betersport

Score voor Betersport.nl:0.5/5
Beveelt u ons bedrijf aanNee

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. klantgerichtheid en klantvriendelijkheid is echt in de min cijfers. .
crosstrainer besteld, zou volgens de website de volgende dag worden geleverd. pas nadat wij zelf een mail hadden gestuurd kregen we te horen dat deze niet op voorraad was, maar daarom deze wel een actieproduct was (en dat dit op de website vermeld was). na ongeveer als leugenaar te zijn uitgemaakt, omdat wij nergens dit op de website hadden gezien en wel direct het bedrag hadden betaald hebben we na 3 weken gewacht te hebben de bestelling geannuleerd. hierna kregen we te horen dat binnen 10 werkdagen het geld zou worden teruggestort. en inderdaad op de tiende werkdag werd het geld teruggestort, door passen en koningsdag werden er wat extra dagen aan toegevoegd. al met al heel onprofessioneel bedrijf en heel kinderachtig.

Bedrijfsinformatie

Betersport is al ruim 10 jaar een begrip in fitnessapparatuur voor thuis gebruik. Ons sales team staat elke maandag t/m zaterdag voor u klaar voor al uw vragen.
Adres
Magalhaesweg 8