Hoe vond u het bestelgemak
Was de order informatie goed
Was de levertijd naar wens

Geerts Tim

Meer dan 10! weken geleden (u leest het goed) hebben wij bij Betersport een trampoline gekocht van het merk Exit Toys. Vandaag 17/05 is het zo dat Betersport nog niet in staat is geweest om die... Meer dan 10! weken geleden (u leest het goed) hebben wij bij Betersport een trampoline gekocht van het merk Exit Toys. Vandaag 17/05 is het zo dat Betersport nog niet in staat is geweest om die trampoline volledig bij ons te krijgen.
Het betreft een artikel dat bestaat uit 3 dozen en een 4e (kleine) doos, voor de ladder die we er als optie hadden bij genomen.
Die ladder hebben ze trouwens opnieuw kunnen opsturen want er zaten onderdelen in de doos die helemaal gebroken waren.
Voor de vermiste/ontbrekende doos heb ik reeds verschillende malen op diverse manieren contact gehad met Betersport. (Ik heb hier naar schatting reeds een volledige werkdag aan verloren)
Qua smoesjes heb ik al van alles gehoord;
We zijn ermee bezig, ik ben niet op de hoogte van de zaak, volgens die dienst zou het reeds opgelost zijn, alle dozen werden geleverd, de doos is bij die transporteur, we zoeken nog even in ons magazijn, de doos werd geleverd bij een andere persoon met dezelfde naam, ik heb echt helemaal geen idee waar dit blijft fout lopen, en noem maar op...... over alles hoor je ze behalve om eventueel een commerciele geste te doen.
Goed, ruim 3 weken geleden kwam er schot in de zaak en de doos zou onderweg zijn. Inderdaad, weliswaar enkele dagen na de beloofde datum stond er effectief een doos tegen de achtergevel, maar wat bleek... het was nogmaals een doos die we reeds ontvangen hadden... kan gebeuren zeker!?
Dit ging echter opnieuw zo snel mogelijk opgelost worden... dit ging 2 weken duren, want dan zou er een nieuwe levering aankomen bij hun. Zo’n 10 dagen geleden echter reeds een nieuw mailtje ontvangen dat die 2 weken niet zouden lukken (had ik ook reeds door want de 2 weken die ze vooropgesteld hadden waren al voorbij)... nu dus 10 dagen later, geen nieuws meer van Betersport ontvangen....
BETERSPORT --> NOOIT MEER !!

Cathelijne Willemen

Waardeloos, bestel hier niet!

Johan

Had een bestelling geplaatst en heb die moeten veranderen, super geholpen door Maiko over chat en alles in orde gekomen.

Bart

Zolang je geen issue hebt is het waarschijnlijk een best bedrijf. Maar zodra je een probleem hebt zijn ze telefonisch niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op mails. Ik heb sinds november 2020... Zolang je geen issue hebt is het waarschijnlijk een best bedrijf. Maar zodra je een probleem hebt zijn ze telefonisch niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op mails. Ik heb sinds november 2020 een probleem en heb begin april 2021 nog steeds geen reactie of oplossing. Oftewel een service van 0.

A customer

Very slow shipping