Hoe vond u het bestelgemak
Was de order informatie goed
Was de levertijd naar wens

Betersport.nl

Beste lezer,

Beste lezer,

Mijn trampoline had vertraging doordat de leverancier niet volledig geleverd had. Eerst wat lastig contact maar daarna zelfs laat en op zaterdag. Ik kreeg de mogelijkheid om ipv de bestelde trampoline met zwarte rand eentje met groene rand geleverd te krijgen. Nadat ik ja gezegd had was deze met twee dagen in huis. En 4 uurtjes later uitvoerig getest en goed bevonden door mn zoons.

Bedankt !

Gianni

Slechter kan niet. Werkelijk bedroevend.

Rudi

Bereikbaarheid volstrekt onvoldoende

X

Contact krijgen met jullie is onmogelijk

Rene Moti

Lange levertijd en incomplete bestelling geleverd

Jitske

De bestelling was snel gedaan. We wouden een trampoline voor de kids.de levering duurde wel langer omdat ze hem niet meer op voorraad hadden. Medio juni zou hij geleverd worden. Deze week kwam de... De bestelling was snel gedaan. We wouden een trampoline voor de kids.de levering duurde wel langer omdat ze hem niet meer op voorraad hadden. Medio juni zou hij geleverd worden. Deze week kwam de trampoline binnen. En meteen diezelfde dag stond de trampoline er.

Aloys

Ik ben nu al 3 maanden aan het wachten op mijn bestelling, al 3 keer is gecommuniceerd dat ik hem eerdaags zou ontvangen. Na hoopvol wachten moest ik zelf maar contact zoeken om te vragen wat er aan... Ik ben nu al 3 maanden aan het wachten op mijn bestelling, al 3 keer is gecommuniceerd dat ik hem eerdaags zou ontvangen. Na hoopvol wachten moest ik zelf maar contact zoeken om te vragen wat er aan de hand was, waarop steeds het antwoord "spoedig" was. Al met al zeer matig!

Frank

Roeitrainer gekocht in aug/2019. Defect mei 2019. Gemeld via webformulier, na 8 dagen nog geen enkele reactie (op automatische antwoordmail na). Telefonisch onbereikbaar (telefoonlijnen bezet)