Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

L.

Ik ben erg te spreken over de algehele ervaring bij deze kliniek. Erg professioneel , ervaren, vriendelijk en eerlijk.

Petra

Het gaat om een ooglidcorrectie, de voorbereiding is heel duidelijk uitgelegd, je wordt enorm gerustgesteld. Ook de behandeling valt 100% mee. Geen pijn gehad ! Je kunt altijd bellen voor vragen.... Het gaat om een ooglidcorrectie, de voorbereiding is heel duidelijk uitgelegd, je wordt enorm gerustgesteld. Ook de behandeling valt 100% mee. Geen pijn gehad ! Je kunt altijd bellen voor vragen. Het is zeker een aanrader , mocht u dit willen doen.

E.M.

Sfeer en het is een schone en mooie locatie. Mijn lippen passen nu nog beter bij mijn gezicht door top advies. Heel erg dankbaar!! Tot snel!

Een zeer nette en goede uitleg gekregen. Professionele arts en een heel mooi resultaat!

Gelske

Deskundig advies, de arts neemt de tijd, zeer professioneel en een prettige omgeving waar je op je gemak voelt.

S.

Een betrouwbare kliniek, met een deskundige behandelaar die eerlijk zijn mening geeft en je niets wilt 'aansmeren'.

T.

Ik wilde af van mijn vermoeide uitstraling rond de ogen. Eerlijk en professioneel advies gekregen. Behandeling zeer prettig en voelde me rustig. Resultaat is zeer naar wens. Ik kom zeker terug... Ik wilde af van mijn vermoeide uitstraling rond de ogen. Eerlijk en professioneel advies gekregen. Behandeling zeer prettig en voelde me rustig. Resultaat is zeer naar wens. Ik kom zeker terug wanneer nodig.

Dr. Tanaydin geeft vanaf het begin hele realistische verwachtingen van de behandeling. Beantwoordt al je vragen en is duidelijk en eerlijk over de risico's.

Ik heb een goede uitleg gekregen, deskundig en nacontrole prima. Ik zou het zeker aanraden bij vriendinnen

Hele vriendelijke en deskundige chirurg. Goede zorg en een professionele behandeling. Ik ben dik tevreden.