Betag

Stef Hol

We zijn heel goed geholpen en we zijn heel blij met de aankoop

J. B.

Mooie auto gekocht afgewerkt als afgesproken en twee stipjes niet meer terug te vinden.
Dik voor elkaar

A. Trip

Aanschaf Citroen C4 Picasso diesel juli 2018.

Aanschaf Citroen C4 Picasso diesel juli 2018.

Informatie / onderhandeling: vriendelijk, niet opdringerig en de indruk werd in ieder geval gewekt ons zo goed mogelijk van dienst te willen zijn. Uiteraard was duidelijk dat Betag ook graag zaken wil verkopen.

Levering auto: auto is met onderhoudsbeurt afgeleverd en onderdelen zijn vervangen volgens afspraak (vervangen indien nodig, o.a. remschijven). Positief hierbij was dat ook de distributieriem alvast is vervangen (auto had 167.000 gelopen en bij 175.000 zou die aan vervanging toe zijn). Dit is bij de onderhandeling wel aan de orde geweest, maar toen werd ten onrechte gedacht dat die vervanging pas bij 225.000 zou moeten. Bij de onderhoudsbeurt bleek dat 175.000 te zijn, waarna Betag uit eigen initiatief en voor eigen kosten de riem toch heeft vervangen.

Klein minpuntje: aanbrengen logo Betag letters op achterkant auto. Dit is op zich geen probleem, maar we hadden graag gehad dat Betag onze toestemming vooraf zou hebben gevraagd.

blije koper

We hebben uitstekende ervaring met Betag. Ze hebben er alles aan gedaan om onze wensen
waar te maken. Super.

M. Harms.

Nu voor de 3e keer een auto hier gekocht , alle 3 x top!!

Positieve ervaring. Geen gezeur over kleine dingetjes/krasjes etc. Contact goed, soms liet men ons wat lang wachten in de showroom (klein puntje) mooie diversiteit aan auto’s. Meldcode onze auto... Positieve ervaring. Geen gezeur over kleine dingetjes/krasjes etc. Contact goed, soms liet men ons wat lang wachten in de showroom (klein puntje) mooie diversiteit aan auto’s. Meldcode onze auto vergeten. Keurig via de mail afgerond en ook snel. Tevreden!

Ontvangst zeer vriendelijk. Eerlijk verhaal. Eerlijk bedrijf. Auto nog maar net afgehaald maar tot op heden: Top-Ontvangst. Contact met Silven van Bohemen leuk en ongedwongen in zijn verkoop.... Ontvangst zeer vriendelijk. Eerlijk verhaal. Eerlijk bedrijf. Auto nog maar net afgehaald maar tot op heden: Top-Ontvangst. Contact met Silven van Bohemen leuk en ongedwongen in zijn verkoop. Service door ons af te halen van het treinstation. Het zijn deze dingen die maken wat Betag is en wil zijn. Prachtig bedrijf en zeer verzorgde indruk.

Bert Hidding

Peugeot 308 SW gekocht bij Betag. Nette showroom direct aan de A28, vriendelijke en nuchtere verkopers. Wat vooral opviel dat de Peugeot van binnen en buiten perfect/professioneel was... Peugeot 308 SW gekocht bij Betag. Nette showroom direct aan de A28, vriendelijke en nuchtere verkopers. Wat vooral opviel dat de Peugeot van binnen en buiten perfect/professioneel was schoongemaakt. Ik had echt het gevoel in een nieuwe auto te stappen. Het standaard afleverpakket van € 500 was zijn geld wel waard. Naast een beurt en APK werd ook kosteloos een band en de remblokken voor vervangen.

L.E.Mulder

Prima bedrijf.
Ze zijn altijd behulpzaam over wat dan ook.
Mooije rijlessen van hem gehad

C .Haisma

Prima verkoper Max ,heel prettige ontvangst en een vlotte onderhandelaar