Betag

Een Peugeot 308 gekocht.

E. S.

Leuk nette bedrijf ruime keus in zeer nette auto's klantvriendelijk verkopers en heb daar een nette Hyundai i30 gekocht zeer blij mee.

cafe cafetaria slijterij Troost

Een fantasties bedrijf met mensen die hun vak verstaan

Pascal

Zeer snelle en vriendelijke service! 24 uur per dag bereikbaar via whatsapp. Top!!

Van Egten

Goede service! Zeer klantvriendelijk.

Rienk

Mooie auto gekocht voor een prima prijs. We werden op een leuke manier geholpen, zonder dat er opdringerig werd gedaan. Auto's staan er strak bij,contact verliep prima.

Jimmy

Erg positief en vriendelijk personeel.

Han Tuttel

Prima communicatie en Silven probeert altijd met een oplossing te komen.
Duidelijk, praktisch en helder.

W.v.O

Ondanks het feit dat er over de prijs niet zo veel te onderhandelen was toch prima geholpen door dit op andere manieren te compenseren en ons tegemoet te komen. Vriendelijke, gemoedelijke benadering... Ondanks het feit dat er over de prijs niet zo veel te onderhandelen was toch prima geholpen door dit op andere manieren te compenseren en ons tegemoet te komen. Vriendelijke, gemoedelijke benadering door eigenaar Silven. Prachtig bedrijf met vriendelijk personeel.

Gerrit Wessels

Het traject van interesse tonen, prijsafspraken en de aflevering verliep zoals je dat als koper graag ervaart. Klantvriendelijk in een gemoedelijke sfeer, en afspraken werden tot in de puntjes... Het traject van interesse tonen, prijsafspraken en de aflevering verliep zoals je dat als koper graag ervaart. Klantvriendelijk in een gemoedelijke sfeer, en afspraken werden tot in de puntjes verzorgd. Zeker een aanrader en een bezoek de moeite waard. Het was een flink stuk rijden, maar de moeite waard.