Betag

G. Renses

Op 06-06-2020 hebben wij, na een goede proefrit, bij Betag onze Peugeot 308 gekocht. We werden door de verkoopadviseurs netjes en met humor te woord gestaan, je kan er lekker relaxed rondkijken, de... Op 06-06-2020 hebben wij, na een goede proefrit, bij Betag onze Peugeot 308 gekocht. We werden door de verkoopadviseurs netjes en met humor te woord gestaan, je kan er lekker relaxed rondkijken, de proefrit was zo geregeld en op 12-06-2020 werd de auto tiptop afgeleverd! Complimenten aan team Betag en in het bijzonder aan Christian.

Bart Duin

Betag is een fijn bedrijf je wordt op een nette en vriendelijke manier geholpen en te woord gestaan. De auto's die aangeboden worden zijn netjes en eerlijk en wat inruil betreft alles is... Betag is een fijn bedrijf je wordt op een nette en vriendelijke manier geholpen en te woord gestaan. De auto's die aangeboden worden zijn netjes en eerlijk en wat inruil betreft alles is bespreekbaar

Reactie Betag:

Hallo Bart,
Bedankt voor je mooie review! Bevalt de Tiguan jullie?
De mattenset komt binnenkort jullie kant op hoor!
Groetjes,
Christian

Willem Klaassen

Goede ervaring met BETAG.
Onze voorgaande Peugeot 308 Hdif kwam bij Thalen vandaan.
Fijne auto aan gehad van 2014 tot 2018 . Km stand 53.000 naar @ 290.000 km.
Bij Betag zagen we...
Goede ervaring met BETAG.
Onze voorgaande Peugeot 308 Hdif kwam bij Thalen vandaan.
Fijne auto aan gehad van 2014 tot 2018 . Km stand 53.000 naar @ 290.000 km.
Bij Betag zagen we de opvolger staan, een mooie Peugeot 308 BlueHdi uit December 2016.
Nette inruil, en fijne deal.
Hier reeds weer @ 40.000 kilometer mee gereden, probleemloos!
Km stand nu 97.000 km

Eithel

Zeer vriendelijk en deskundige autobedrijf

Gils

Deskundig en vriendelijk geholpen

Na de keurige presentatie op internet contact gezocht met Betag. Men nam uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Afspraak gemaakt voor een proefrit en hartelijk ontvangen door Christian.... Na de keurige presentatie op internet contact gezocht met Betag. Men nam uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Afspraak gemaakt voor een proefrit en hartelijk ontvangen door Christian. Plezierige onderhandelingen en uiteindelijk dan ook geslaagd in de aankoop van een hele mooie Peugeot. De auto bevalt fantastisch. Ga zo door!

Carla

Fijne auto in nette staat afgeleverd! Goed en vriendelijk geholpen, niet te opdringerig, vond ik erg fijn

Betag heeft ons op een deskundige wijze een auto verkocht die geheel naar wens is! Leuke en betrouwbare onderhandeling en gezellig na afronding! Accuraat met de gemaakte afspraken... kortom... een... Betag heeft ons op een deskundige wijze een auto verkocht die geheel naar wens is! Leuke en betrouwbare onderhandeling en gezellig na afronding! Accuraat met de gemaakte afspraken... kortom... een goed keus!

HFM van Son

Prettige samenwerking met betrekking inruilen en aankoop