Betag

Loonbedrijf & Zeilmakerij Schanssema

Zeer goed te spreken, leuke zaken gedaan met Silven.

Maurice

Zojuist een auto gekocht, mijn vrouw helemaal blij...., ik dus ookšŸ¤£. Fijne verkoper (directeur), mooi pand, goed verzorgd en een eerlijke inruil.

Weessies

Zeer goed en plezierig.
Door Silven de Bohemen goed geholpen.

Bijzonder prettig, alles ging zoals overlegd.

DK

2 auto's gekocht in een paar weken tijd. Mooie showroom en vriendelijk personeel.
Auto's top afgeleverd en snelle duidelijk communctie ook via app.
Alle afspraken keurig uitgevoerd.

BF

Op 9 mei hebben we hier onze auto gekocht. D.m.v. een advertentie op internet kwamen we dit bedrijf op het spoor. We zijn heel plezierig geholpen , uiteindelijk na informatie, onderhandelingen,... Op 9 mei hebben we hier onze auto gekocht. D.m.v. een advertentie op internet kwamen we dit bedrijf op het spoor. We zijn heel plezierig geholpen , uiteindelijk na informatie, onderhandelingen, aankoop en aflevering, door de eigenaar en twee medewerkers. We hebben onze positieve ervaring aan een familielid verteld en deze heeft kort na onze aankoop ook zijn auto bij dit bedrijf gekocht.

Pieter

Fijn bedrijf met eerlijke verkopers. Ik zocht een Peugeot 308 SW Diesel, eigenaar Silven nam de tijd en kon alles over de auto uitleggen als of hij voor een Peugeot dealer werkt. Behalve de prijzen... Fijn bedrijf met eerlijke verkopers. Ik zocht een Peugeot 308 SW Diesel, eigenaar Silven nam de tijd en kon alles over de auto uitleggen als of hij voor een Peugeot dealer werkt. Behalve de prijzen dan, die zijn flink scherper dan bij de concurrentie. een super service van een super bedrijf. Echte aanrader!

Prachtig mooi pand, auto's staan ruim opgezet. Vriendelijk personeel. Eigenaar (Dhr. van Bohemen) is een enthousiaste verkoper in hart en nieren, die met je meedenkt en de tijd neemt voor zijn... Prachtig mooi pand, auto's staan ruim opgezet. Vriendelijk personeel. Eigenaar (Dhr. van Bohemen) is een enthousiaste verkoper in hart en nieren, die met je meedenkt en de tijd neemt voor zijn klanten.

Een Peugeot 308 gekocht.