Louis

Ik zocht heel lang naar een mooie en sterke bureau waarbij ik kan staan en zitten. Hierdoor kwam ik bij betaalbarewerkplek terecht en ik kan iedereen vrijwel beloven dat de ervaring ongekend goed... Ik zocht heel lang naar een mooie en sterke bureau waarbij ik kan staan en zitten. Hierdoor kwam ik bij betaalbarewerkplek terecht en ik kan iedereen vrijwel beloven dat de ervaring ongekend goed is. Het kwam goed verpakt binnen (+snel) en ze hebben een duidelijke handleiding en video om te begeleiden.

Verder had ik wel een klein probleem met de controlepaneel van het bureau, maar ik stuurde een email en bijna direct kreeg ik een email terug om het probleem op te lossen.

Al met al een super goede ervaring, een sterk en stevig bureau en snelle klantenservice. (Kunnen veel bedrijven van leren)

Michael

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk in elkaar te zetten, bureau uitleg had iets duidelijker gekund maar dat is echt het enige.

Michel Greten

Zeer tevreden

Rens Sten

Goed. Prettige klantenservice en reageren en leveren vlot

Olaf Schulte

Top producten en fijne communicatie

Therese Klijn

Mooi bureau!

Schorre

Goede produkten en snelle levering. De beloofde terugbetaling van de dubbele verzendkosten was binnen een dag geregeld.

Denver

Mijn bestelling is goed aangekomen, vindt het een goed bedrijf