C. De N

Snelle reactie op mijn vraag. Goede ervaring

R.

Snelle levering en top bureau

MdeJ

Het duurde even voordat ik gelegenheid had om te unboxen, maar nu staat het bureau eindelijk op zn plek. Superhandige geheugenstanden zodat het bureau met 1 druk op de knop in de juiste stand gaat.

Mark Tramper

Top bureau! Makkelijk in elkaar te zetten

Ilonka

Sta op bureau besteld. Volgende dag geleverd. Prima verpakt en bureau precies zoals verwacht. Met de handleiding en filmpje op de website snel in elkaar te zetten.

Sven

Prima ervaring. Bestelling duurde er, zoals aangegeven, een paar dagen over. En bureau in elkaar zetten was ook makkelijk.

George Panas

1 purchase

Johanna

Heel fijn! Ik had telefonisch contact op genomen. Toen werd ik heel goed geholpen en geadviseerd. Na het telefoontje, gelijk het bureau besteld en binnen 24 uur was hij binnen!! Echt absurd snel. Ik... Heel fijn! Ik had telefonisch contact op genomen. Toen werd ik heel goed geholpen en geadviseerd. Na het telefoontje, gelijk het bureau besteld en binnen 24 uur was hij binnen!! Echt absurd snel. Ik ben ook heel blij met het bureau zelf! Ik vind hem erg mooi ten opzichte van andere sta bureaus, het mechanisme werkt goed en hij was aardig makkelijk in elkaar te zetten. Top bedrijf!

Bianca Lobbezoo Ontzorgd Hypotheekadvies

Mooi product voor een prima prijs