Alexsis

Zeer snelle levering, meteen reactie op een mail, veel verschillende items in de collectie dus ruim keus. Mooie en kwalitatieve goede onderdelen voor sieraden te maken. Kortom erg tevreden

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Door vaste klanten een standaard korting te geven. Meer kant en klare sieraden te verkopen voor een scherpe prijs.

Dankzij een goede service en een goede/snelle levering. Maar ook door het ruime aanbod met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Door het aanbod iets overzichtelijker te tonen.

Tatjana

Ja over heel veel dingen eigenlijk, maar vooral over de trendy producten en de snelle service.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben voor nu tevreden, de inspiratiekaartjes in het pakket zijn ook leuk.

Florien

Ja is gewoon goed geregeld allemaal. Fijne producten om mee te werken en goede uitleg.

Zou echt niet weten.

Mariska

Mooie duidelijke foto’s bij de producten. Zo kun je de producten goed zien en er gelijk iets mee maken. Leuke collectie.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben heel tevreden dus kan niet echt een verbeterpunt noemen.

Mayks sieraden

Ja die nieuwe artikelen elke week zijn echt top. Daarnaast hebben jullie regelmatig acties, ook met vrij nieuwe producten.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik vind jullie bedrijf echt top, zou wel graag eens langs komen.

De Wit

Vind de service altijd prettig, je wordt vriendelijk geholpen aan de telefoon en de bezorging is ook altijd keurig en snel. Daarnaast natuurlijk een leuk assortiment waarvan je blijft bestellen 😋

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Als jullie workshops zouden geven zou ik zeker van de partij zijn!

Hobbyshop

Hippe maar ook zeker tijdloze producten en de levering is altijd snel

Juwelier Wiegerink

Omdat jullie elke week nieuwe artikelen presenteren en meestal ook hierbij inspelen op trends. Het contact is ook altijd vriendelijk.

Zou niet wete