't kralenhoekje@telenet.be

De nieuwe trendy producten en de snelle levering
Indien er een probleem is word dit altijd correct opgelost

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik denk dat jullie niet veel kunnen verbeteren dan het nu al is

Lost Goodies

Dankzij het veelzijdige assortiment plaats ik regelmatig een bestelling. Ik kan al mijn producten in één keer kopen en heb daardoor weinig verzendkosten. De kwaliteit is uitstekend en een super...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Korting maakt me altijd enthousiast. Ik ben opzoek naar grotere facetkralen ( vanaf 14mm) in verschillende kleuren.

Altijd een snelle levering bij betaalbarekralen.nl. Vragen worden snel beantwoord. Duidelijke site. Groot aanbod en erg leuke inspiratie tips!!!
Zeer tevreden!!!
Mvg,
Sylvie

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben tevreden, mischien bij tijdelijk niet leverbare producten een suggestie voor vergelijkbare alternatieven?

Prozarium

De website is, ondanks oneindig veel producten, heel erg overzichtelijk en mooi ingericht. Elk product heeft duidelijke en uitgebreide productinformatie. Je bestelling komt snel en netjes verpakt...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Lagere tot geen verzendkosten ;) Al snap ik dat versturen ook gewoon geld kost!

Maike Dukers- Van Den Oever

Supersnelle service! Nemen meteen contact met je op als er iets niet op voorraad is of het niet meer lukt om die dag op de post te doen. Uitgebreid sortiment! Top webwinkel.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Heb even geen tips voor jullie, prima zo!

Nak’it creations

Heel snelle levering en een ongelooflijk uitgebreid aanbod van onderdelen en inspiratie. Ook de leuke nieuwsletter toont al het nieuwe en zorgt voor leuke ideetjes

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Momenteel heel tevreden, heel af en toe zit er een ander kleurtje of modelletje in onze minigripjes of een stuk te weinig, dus misschien in het magazijn nog een extra controle? Voor de rest super tevreden!

Ik kan bij BetaalbareKralen altijd de meest geschikte producten vinden, ook doe ik veel inspiratie op voor nieuwe creaties en als ik iets bestel, wordt het vaak de volgende dag al geleverd! Ook is...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Oeh, lastige vraag want ik ben al erg enthousiast! Misschien een leuke spaaractie/kortingsbon voor een keertje :)

De snelle levering is een heel groot pluspunt, ook het grote assortiment is leuk ,

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

nog wat meer inspiratie is leuk, soms is het aanbodgevoel zo groot dat ik niet meer weet wat ik juist moet aankopen en zo vergeet ik de helft

Nancy

Groot assortiment, mooie producten en snelle levering. En heel goede klantenservice!!!💖

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Soms duurt het weeeken voordat bepaalde displays weer aanwezig zijn. Een tijdsindicatie zou dan wel fijn zijn.

Musthaves Sieraden

Goede service, snelle levering en uitstekende kwaliteit producten!