Maartjes Boutique

Snelle verzending en veel trendy sieraaditems. Je kunt alle kanten op met jullie collectie.

L Hendriks/ LYNKO

Groot assortiment, snelle levering, veel keuze, goede communicatie, leuke producten, goede bezorg opties.

Geen opmerkingen.

Vogeltje

Zeer snelle en accurate service. Groot assortiment . Klantvriendelijk .

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben een tevreden klant en zeer te spreken over het grote assortiment van betaalbare kralen Persoonlijk zou ik nog enthousiaster worden van meer keuze in chabochons die te vullen zijn met UV hars bijvoorbeeld door een assortiment droogbloemetjes ,schelpjes ,glitters , steentjes enz. om deze in de UV hars/chabochons te verwerken.

Genoeg voorraad

Leuk assortiment. Fijn dat je af en toe kortings acties hebt... mag wel wat vaker ;-) voor trouwe klanten wellicht eens aparte acties... dat zou ik nog meer waarderen.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Meer Sterling zilver kralen. En stainless steel uitbreiden... in kant en klare artikelen maar ook onderdelen (soorten kralen, sluitingen, bedels)

Mooie producten en fijn dat je op weg wordt geholpen met inspiratievideo’s of foto’s.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Meer acties voor kleinere bestellingen.

De levering is snel. Goede producten.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

De kleuren van de producten verschillen nogal met de website, van vele leder en ressin hangers zijn de gaatjes niet groot genoeg of verkeerd geplaatst om,ringen te kunnen bevestigen waardoor deze voor de vuilbak zijn, dat is heel erg jammer...

Reactie Betaalbarekralen:

Wat vervelend om te horen dat sommige producten niet toereikend waren. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice, graag zelfs! Zo weten we wat er speelt en kunnen we actie ondernemen. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op om dit probleem op te lossen.

Vriendelijke groet, Lisa | Betaalbarekralen

Greet de Klerk

Jullie hebben veel basismateriaal om makkelijk sieraden te maken en ook vaak trendy items. Snelle service is ook goed.

Ben al tevreden.

Reactie Betaalbarekralen:

Goedemorgen Greet, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en de snelle service. Dat doet ons goed! Fijne dag, Lisa | Betaalbarekralen

Het Bieteltje

Betaalbare kralen heeft een mega groot assortiment, een zeer snelle levering en altijd alles keurig verpakt. Bovendien gunstig geprijsd en een pagina waar je heel veel inspiratie op kunt doen.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Vooral zo doorgaan, jullie steken met nek en schouders boven vele andere webshop uit!

De leuke en trendy up to date inspiraties, zeer snelle en correcte leveringen.

Kortingij grotere oplagen