Roos kralenworkshops

Ik word altijd vriendelijk geholpen via zowel mail als telefoon. De producten zijn ook prima om mee te werken.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien ook inspiratie speciaal voor workshops?

Oosterhuis kralen

Jullie nieuwe artikelen zijn altijd trendy. Het display materiaal is ook zo handig. Leuk bedrijf!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben tot nu toe tevreden, ben al 3 jaar klant.

Snelle levering, duidelijke facturen, compleet geleverd, leuke acties

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien meer "how to's", omdat ik n redelijk beginner ben.

Eline van Hoof

Het is een super mooie en overzichtelijke website. De bestelling wordt snel en goed geleverd . Het is niet duur en van zeer goede kwaliteit ! Ben heel erg tevreden .

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien ook cadeauzakjes of verzendzakken . Verder zou ik het niet weten , ze hebben de leukste dingen al!

Annelies Wagenaar

Vriendelijk contact met de klantenservice en jullie collectie bevat veel mooie items. Tot nu toe altijd een fijne samenwerking.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben eigenlijk al tevreden, zou niet weten hoe het beter moet.

Lauren D'Anvers

Leuk aanbod, snelle levering

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Laatst kocht ik een aantal stuks die na 1 maal dragen zwart werden. Heb hier veel last mee gehad met klanten.
Ook zou ik de site niet toegankelijk maken voor particulieren (btw nummer extra controleren)

Reactie Betaalbarekralen:

Beste Lauren D'Anvers,

Wat vervelend om te horen dat een product verkleurd. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice, graag zelfs! Zo weten we wat er speelt en kunnen we actie ondernemen. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op om dit probleem op te lossen.

Vriendelijke groet, Lisa | Betaalbarekralen

Louisa Oort

Wij zijn zeer tevreden door de snelle levering van de door ons bestelde artikelen.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Geen flauw idee, alles wat wij nodig hebben is er over het algemeen altijd.

Saya's sieraden

Snelle levering. Goede service. Uitgebreid assortiment.

Meer producten van RVS

Eline van Hoof

SoulCandy

De service is goed, contact met de klantenservice is ook prettig en ze zijn kundig.
Op de website is er veel inspiratie om leuke ideetjes op te doen.
Ruim assortiment.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Een keer kunnen langskomen en een kijkje te mogen nemen in jullie groothandel😍!