Ines Voeten Homemade HappINESs

Super snelle levering, toffe producten, netjes verpakt,veel keuze. Weinig of geen verzending.

vista sull'oliveto

Ik woon in Italie en normaliter komt een pakketje hier altijd heel laat aan of erger nog helemaal niet. Nu had ik binnen 2 dagen mijn pakketje in huis. Een gezellig doosje met een leuke attentie... Ik woon in Italie en normaliter komt een pakketje hier altijd heel laat aan of erger nog helemaal niet. Nu had ik binnen 2 dagen mijn pakketje in huis. Een gezellig doosje met een leuke attentie erin. Erg leuk!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik kan echt niks bedenken.

LAV

Snelle levering en veel keuze!

Goeie kortingsacties

Leoni

Groot assortiment, snelle levering, DQ en rvs bedels

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Meer een voordeliger rvs en DQ metaal

Kralencreatyvo

Veel keus, regelmatig nieuwe artikelen, Prettige communicatie, snelle levering, redelijke prijzen. Uitverkochte artikelen worden soms weer aangevuld.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Wat meer mogelijkheden op site. Bv mapjes in wensenlijst. Bij artikelen kunnen zien wat je eerder hebt besteld en of iets al in winkelwagen zit. In winkelwagen kunnen zien of iets inmiddels... Wat meer mogelijkheden op site. Bv mapjes in wensenlijst. Bij artikelen kunnen zien wat je eerder hebt besteld en of iets al in winkelwagen zit. In winkelwagen kunnen zien of iets inmiddels uitverkocht is.
En meer incidentele kortingsacties.

Kelsey ikkersheim

Het wordt snel geleverd

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Het alfabetvoordeel terug laten komen. Ze waren super lang niet leverbaar en nu zijn ze er helemaal af. Dat vind ik wel echt zonde

Ben super tevreden, zeer ruime keus, snelle levering, mega leuke producten!!
Heb 2 x een mail gestuurd met een vraag en kreeg snel en duidelijk antwoord👍
Kortom, heel blij met jullie en...
Ben super tevreden, zeer ruime keus, snelle levering, mega leuke producten!!
Heb 2 x een mail gestuurd met een vraag en kreeg snel en duidelijk antwoord👍
Kortom, heel blij met jullie en er volgen zeker nog meer bestellingen. Verheug me er al op! En oja, de stellingen worden met zorg verzonden, top👌

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Geen idee, ik geef echt een dikke 10!

Yvanka proost

Groot assortiment

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

De materialen in grotere hoeveelheden verkopen

4fosse

Betaalbarekralen heeft een ruim assortiment . De prijzen zijn scherp en wat ook erg belangrijk is de kwaliteit is perfect. Via de site kun je leuke inspiratie vinden. Wat handig is dat je die... Betaalbarekralen heeft een ruim assortiment . De prijzen zijn scherp en wat ook erg belangrijk is de kwaliteit is perfect. Via de site kun je leuke inspiratie vinden. Wat handig is dat je die materialen dan heel makkelijk kan vinden onder de blog.
Waar ik ook heel te vrede over ben is de service van betaalbarekralen. De levering is heel snel en als iets niet goed is wordt dat snel verholpen. je kan makkelijk in contact komen met betaalbarekralen.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Een lijn met biologische verantwoorde kralen. Of materialen die verantwoord zijn geproduceerd.

Adam factory

Veel keus en duidelijke omschrijving. Ook vind ik de inspiratie een leuke en handige toevoeging.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien een spaar systeem zo dat je voor iets extra's kunt sparen.