Together Jewelry

Jullie zijn mijn favoriete leverancier. Dit door het grote aanbod aan artikelen en de inspiratie die jullie met ons delen. Ook over jullie service valt niks verkeerd te zeggen. Vragen worden netjes...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

De release van nieuwe producten van te voren aankondigen. Welke producten komen binnenkort nieuw bij jullie binnen en vanaf wanneer zijn ze te verkrijgen? Hebben jullie vaste momenten dat er nieuwe producten worden toegevoegd?
Verder lekker doorgaan zoals jullie nu bezig zijn.

Fiens Boutique

Waar ik tevreden over ben is dat er zo vaak nieuwe producten online komen. Ik kan alles makkelijk vinden ondanks het de giga hoeveelheid aan producten Verder ben ik blij met de snelle levering want...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Bevoorrading kan beter, ik moet weleens nabestellen omdat iets er niet was en dan moet je toch weer verzendkosten betalen

Lisa van Houten

Ben blij met de grote hoeveelheid producten, trendy nieuwe collecties, goede service en snelle verzending.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Nieuwsbrief 1 keer per week?

Anita

Mooie producten, groot assortiment, snelle levering; kortom erg tevreden 👍🏻

Vriendelijke service, je wordt meteen nagebeld als iets niet op voorraad blijkt te zijn. Levering is snel, wat ik ook erg prettig vind.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien voorraadbeheer wat verbeteren?

Bijoux by Roos

Een groot voordeel aan Betaalbare Kralen is dat ze elke week meerdere nieuwe series met producten hebben. Het assortiment vind ik top, met zoveel keuze in kleuren kan ik genoeg mooie combinaties maken

MineralFevers

Snelle levering. Goede service@

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Het is prima zo.Compliment!

Nieuwe items en de snelle levering

natuurstenen cabochons

Bijoux by Sanne

Bestellingen komen altijd volgende dag in huis. Daarnaast vind ik de inspiratie super handig.

Weet nie.

Boers juwelen

Veel trendy producten en al jaren een fijne samenwerking!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ben eigenlijk heel tevreden op alle gebieden.