Cathy jannsens

Snel, mooie prijzen, zeer aangename mooie webshop, snelle levering
Super content

Vindt nu al top

Lana

Ik heb mijn eerste collectie gemaakt met de kralen/onderdelen van Betaalbarekralen. De site is super overzichtelijk en de inspiratie is top! Ben erg tevreden met de mooie kwaliteit en super snelle... Ik heb mijn eerste collectie gemaakt met de kralen/onderdelen van Betaalbarekralen. De site is super overzichtelijk en de inspiratie is top! Ben erg tevreden met de mooie kwaliteit en super snelle levering.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien een mooi aanbod maken voor beginners. Zoals bijvoorbeeld een beginnerspakket en hierbij heldere uitleg over de onderdelen en kralen. Ik had bijvoorbeeld moeite met het inschatten hoe groot... Misschien een mooi aanbod maken voor beginners. Zoals bijvoorbeeld een beginnerspakket en hierbij heldere uitleg over de onderdelen en kralen. Ik had bijvoorbeeld moeite met het inschatten hoe groot de kralen waren die ik voor het eerst bestelde.

Leuke artikelen, veel keuze en snelle levering.

gewoon zo door gaan!!

Dreamboutique

Je wordt altijd netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.
Je wordt altijd netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.
Wanneer je een mail stuurt met een vraag wordt er gelijk op geantwoord. En je wordt netjes geholpen, mocht er een keer iets met een bestelling of product zijn.
Super tevreden!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Producten nog beter bevoorraden, sommige producten zijn weken uitverkocht.

Kwalitatief en ruim aanbod; snelle levering.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Producten die niet in voorraad zijn, sneller terug kunnen bijbestellen ;-)

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Lagere of geen verzendkosten.

Sarah

Vlot en perfecte kwaliteit

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Met een korting af en toe :)

Copper Gorgeous

Goed aanbod, snelle service

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

bijna niet mogelijk denk ik ;)

Anne-Sophie Ruyssers/De eerste stapjes

Betaalbare kralen heeft een heel groot aanbod dat wordt aangeboden via een gebruiksvriendelijke en duidelijke website! Met een paar leuke extra’s voor bijvoorbeeld de feestdagen, blijf je... Betaalbare kralen heeft een heel groot aanbod dat wordt aangeboden via een gebruiksvriendelijke en duidelijke website! Met een paar leuke extra’s voor bijvoorbeeld de feestdagen, blijf je geïnspireerd om leuke juwelen te maken!
Supersnelle levering ook!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Het zou leuk zijn om een schatting te krijgen wanneer uitverkochte kralen terug online komen? Of dat ze nog terug beschikbaar gaan zijn in de toekomst? Ik heb lang gewacht om de zwarte letterkralen... Het zou leuk zijn om een schatting te krijgen wanneer uitverkochte kralen terug online komen? Of dat ze nog terug beschikbaar gaan zijn in de toekomst? Ik heb lang gewacht om de zwarte letterkralen met witte letters (die tijdelijk niet voorradig waren) te kunnen bestellen, om dan achteraf te zien dat ze niet meer op de website staan..

Loïse Artoos

De snelle service en goedkope prijzen

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

de prijs van myuki kralen verlagen