Atelier Miete Confiete

Beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Ruime keuze.

Jewellery designs by me

Trendy onderdelen en elke week nieuwe items. Voor de rest werkt de website makkelijk en snel.

Maartjes sieradenwinkel

Goede kwaliteit onderdelen, door inspiratie weet ik precies hoe ik het moet maken!

Nog meer inspiratie!

Rensen Sieraden

Ben al een tijdje klant maar zo compleet als jullie assortiment vind ik nergens. Het presentatiemateriaal is ook leuk voor in de winkel.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Zou workshops wel leuk vinden.

Jullie hebben eigenlijk alles wat ik nodig heb. Vriendelijke service ook.

Weet niet.

Fransien Daane

Handige inspiratievideo’s. Het assortiment is uitgebreid en er zitten leuke producten in.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ook acties voor kleinere orders.

Special Made

Jullie leveren altijd goed, erg tevreden

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Door niet aan particulieren te leveren. Ik kreeg feedback dat gewone klanten ook bij jullie shoppen. Dus zonder kvk registratie. Dat is voor mij als ondernemer heel lastig.

Reactie Betaalbarekralen:

Goedemiddag Special Made,

Bedankt voor je mooie review en feedback! Dat kunnen we erg waarderen. Wat vervelend dat je deze feedback ontving, ik snap dat dat inderdaad lastig is. Ondanks het zorgvuldig controleren van de vele nieuwe aanmeldingen komt het inderdaad weleens voor dat er toch een particulier doorheen komt. Onze excuses hiervoor. We doen onze uiterste best om dit soort situaties te voorkomen.

Ik wens je een fijne dag toe,
Lisa | Betaalbarekralen

Marit

Vaak nieuwe sieraaditems en snelle levering.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Heb niet zoveel op jullie aan te merken, ga zo door!

Seels silke

Ben helemaal niet tevreden

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Waarom kan niet iedereen bij jullie bestellen .
Eerst wel dan ineens niet

Reactie Betaalbarekralen:

Beste Silke,

Bedankt voor je review en je interesse in Betaalbarekralen. Niet iedereen kan bij ons bestellen omdat we een groothandel zijn. Daarom verkopen we uitsluitend aan bedrijven. Helaas hebben we de eerste keer niet opgemerkt dat je geen bedrijf hebt, waardoor je wel eenmalig een bestelling hebt kunnen plaatsen. Onze excuses hiervoor. Dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig verkopen veel van onze klanten wel aan particulieren. Er zijn volop kansen om via die weg onze producten aan te schaffen.

Vriendelijke groet,
Lisa | Betaalbarekralen

De kortingen zijn altijd mooi meegenomen. Veel leuke producten.

Zou niet weten.