Sparkling Creations

Ik ben zeer tevreden over Betaalbarekralen omdat ik er op kan rekenen dat alles wat ik bestel er de volgende dag is. Heel fijn als je kaartjes etc. Bent vergeten net voor een braderie. Als er eens...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Gewoon nog meer leuke inspiratie filmpjes.
Vooral over kettingen met leer gecombineerd met armbanden.

Saint Clairmont

Inderdaad alles, de on trend producten, goede kwaliteit, snelle levering, snelle klantenservice(email en chat), breed assortiment en ook de hele leuke nieuwsbrief emails.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Iets meer persoonlijke kortingen misschien? Of brons, zilver, goud member kortingen? Of gratis verzending voor klanten die goud member zijn? Ik (en vele anderen) geven veel geld uit in jullie (top) bedrijfje en een soort waardering of iets dergelijks is misschien ook wel leuk!😊

Maartjes Boutique

Snelle verzending en veel trendy sieraaditems. Je kunt alle kanten op met jullie collectie.

L Hendriks/ LYNKO

Groot assortiment, snelle levering, veel keuze, goede communicatie, leuke producten, goede bezorg opties.

Geen opmerkingen.

Vogeltje

Zeer snelle en accurate service. Groot assortiment . Klantvriendelijk .

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik ben een tevreden klant en zeer te spreken over het grote assortiment van betaalbare kralen Persoonlijk zou ik nog enthousiaster worden van meer keuze in chabochons die te vullen zijn met UV hars bijvoorbeeld door een assortiment droogbloemetjes ,schelpjes ,glitters , steentjes enz. om deze in de UV hars/chabochons te verwerken.

Genoeg voorraad

Leuk assortiment. Fijn dat je af en toe kortings acties hebt... mag wel wat vaker ;-) voor trouwe klanten wellicht eens aparte acties... dat zou ik nog meer waarderen.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Meer Sterling zilver kralen. En stainless steel uitbreiden... in kant en klare artikelen maar ook onderdelen (soorten kralen, sluitingen, bedels)

Mooie producten en fijn dat je op weg wordt geholpen met inspiratievideo’s of foto’s.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Meer acties voor kleinere bestellingen.

De levering is snel. Goede producten.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

De kleuren van de producten verschillen nogal met de website, van vele leder en ressin hangers zijn de gaatjes niet groot genoeg of verkeerd geplaatst om,ringen te kunnen bevestigen waardoor deze voor de vuilbak zijn, dat is heel erg jammer...

Reactie Betaalbarekralen:

Wat vervelend om te horen dat sommige producten niet toereikend waren. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice, graag zelfs! Zo weten we wat er speelt en kunnen we actie ondernemen. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op om dit probleem op te lossen.

Vriendelijke groet, Lisa | Betaalbarekralen

Greet de Klerk

Jullie hebben veel basismateriaal om makkelijk sieraden te maken en ook vaak trendy items. Snelle service is ook goed.

Ben al tevreden.

Reactie Betaalbarekralen:

Goedemorgen Greet, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en de snelle service. Dat doet ons goed! Fijne dag, Lisa | Betaalbarekralen